Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wymiana przekładni kierowniczej (maglownicy) - fotostory


krzysiek23

Rekomendowane odpowiedzi

LHM zielony, podobnie jak poprzednio. 

Wymieniłem na taką samą przekładnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys zmieniajac wlasnie przekladnie mialem to samo co Ty.

Wtedy bledem bylo odpalenie auta na sek po to by przyspieszyć pobor plynu przez pompe.

Zmiana plynu na ori czy tez lhm nic nie dala zas przy montarzu wlalem febiego co bylo starzelem w potylice..

 

Po zmianie pompy na ori bylo juz ok ale dosadnie wpadla pompa 120 bar by nie meczyc sie z kreceniem.

Mozliwe ze pompa na sek zalapala powietrze stad takie cyrki?

Mozliwe ze magiel stawia wiekszy opor.

Jest to az tak glosne???

Plyn gotuje sie tzn pieni w zbiorniczku??

Kup nowa srube i podmien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm...

Przed odpaleniem zalałem płynem zbiorniczek, kręciłem kierownicą do oporu w dwie strony wielokrotnie aby zaciągnął jak najwięcej płynu, potem uzupełniłem i dopiero odpaliłem.

Pompa zaciągnęła dużo płynu, ale na dnie zbiorniczka zostało, więc teoretycznie powinno być chyba ok.

 

Nie jest to aż tak głośnie, przy normalnej jeździe nieodczuwalne, ale po montażu sporo manewrowałem aby wszystko sprawdzić i wtedy się to ujawniało. Jak tak teraz myślę, to wcale niewykluczone, że już przed wymianą byłyby takie objawy jakbym bardzo dokładnie sprawdził.

Płyn w zbiorniczku się nie pieni, aczkolwiek cały czas się lekko przelewa nawet jak nie kręci się kierownicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Emejcz napisał:

Hmm...

Przed odpaleniem zalałem płynem zbiorniczek, kręciłem kierownicą do oporu w dwie strony wielokrotnie aby zaciągnął jak najwięcej płynu, potem uzupełniłem i dopiero odpaliłem.

Pompa zaciągnęła dużo płynu, ale na dnie zbiorniczka zostało, więc teoretycznie powinno być chyba ok.

 

Nie jest to aż tak głośnie, przy normalnej jeździe nieodczuwalne, ale po montażu sporo manewrowałem aby wszystko sprawdzić i wtedy się to ujawniało. Jak tak teraz myślę, to wcale niewykluczone, że już przed wymianą byłyby takie objawy jakbym bardzo dokładnie sprawdził.

Płyn w zbiorniczku się nie pieni, aczkolwiek cały czas się lekko przelewa nawet jak nie kręci się kierownicą.

Wiec jest ok.

Za jakis czas tak ok 2 tyg sciagnij plyn ze zbiorniczka strzykawa i zalej go swierzym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam 

Podłącze się do tematu. Będąc w kanale zauważyłem, że brakuje mi jednej śruby mocującej maglownice, ta wkręcana od dołu. Śrubę już zamówiłem m10x38. Jednak mam pytanie: u mnie ten otwór gdzie wkreca się tą śrubę nie jest przelotowy. Widać gwint jednak od góry jakby była zaślepka. Nie można tego sprawdzić jak jest, bo serwo w podszybiu zasłania wszystko. Czy ten otwór z gwintem jest ślepy? Czy może nie fortunnie mam urwany kawałek tej śruby w tym otwórze? Proszę o pomoc. 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...