darekaudi4 0 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Witam problem z kolezki autem jest to A4 2000r 1.9 TDI 115km Problem jest taki ze bierze bardzo duzo oleju , po odkreceniu rury od IC na dole zlalem pol sloika oleju ,pare dni pozniej po trasie Slupsk-Warszawa i spowrotem sciagam rure od ic i to samo znowu pol sloika oleju, na bagnecie oczywiscie ubywa. Turbo bylo regenerowane niecaly rok temu ale to raczej nie wina turbiny bo przed regeneracja bylo to samo ?? Macie jakies pomysly?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 wymienic pokrywe wałka rozrzadu aby był nowy separator oleju. a jesli to nie pomoze tzn ze pierścienie tłokowe są w nie najlepszej kondycji dlatego następują duże przedmuchy w góre silnika i wypychane sa opary z olejem przed odme do przewodu dolotowego z wiltra powietrza,trafia nastepnie do turbo a potem przetłoczany jest do układu dolotowego(doladowania)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 jaki przebieg ma to auto ???? uszczelnienia zaworowe mogą dawac o sobie znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Duże ilości oleju w wężach dolotowych to oprócz puszczającej turbosprężarki może być problem z odmą, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekaudi4 0 Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Przebieg auta to 280tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k0za 0 Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Olej w dolocie to normalna sprawa. Przy sprawnym turbo olej pochodzi z odmy. Sam niedawno założyłem OCT i obserwuje ile tego się zbiera. Tak czy owak dolewka 2 litrów to za dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekaudi4 0 Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 A czy mozna wymienic sam separator w pokrywie zaworow ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciajek 4 Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Nie bardzo bo jest ten element zgrzany na gorąco w pokrywie od zaworów. To ładnie go ktoś musiał szanować że separator zabiło na amen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekaudi4 0 Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 No on chyba nie jest zabity wręcz przeciwnie podejrzewam ze to on puszcza za dużo oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterA4 5 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Nie bardzo bo jest ten element zgrzany na gorąco w pokrywie od zaworów. To ładnie go ktoś musiał szanować że separator zabiło na amen. to dlaczego go mozna kupic osobno??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciajek 4 Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 a można? to jak się da lepiej dla kolegi bo sobie kupi sam separator. Tak z ciekawości daj linka gdzie go można kupić i jaka cena? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterA4 5 Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 a można? to jak się da lepiej dla kolegi bo sobie kupi sam separator. Tak z ciekawości daj linka gdzie go można kupić i jaka cena? http://allegro.onet.pl/odolejacz-odmy-zawor-cisnienia-audi-seat-vw-ford-i1599065054.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekaudi4 0 Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 ale to jest do innego typu silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterA4 5 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 ale to jest do innego typu silnika do afn kolego dzis mi przyszla paczka wiec sprawdzilem i jest do afn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiskoiSzerokoAudiA4 0 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 obstawiam temat odma za duzo oleju :gwizdanie: :gwizdanie: walcze teraz z meganką 1.9 DCI 1000km temu dalem turbo do zrobienia i znowu się rozpadlo wychodzi na to że silnik jest kaput ps odlączylem odme od węża od filtru powietrza włozyłem ją do butelki i się przejechalem wszystko jest ok tylko strasznie leje olejem ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterA4 5 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 obstawiam temat odma za duzo oleju :gwizdanie: :gwizdanie: walcze teraz z meganką 1.9 DCI 1000km temu dalem turbo do zrobienia i znowu się rozpadlo wychodzi na to że silnik jest kaput ps odlączylem odme od węża od filtru powietrza włozyłem ją do butelki i się przejechalem wszystko jest ok tylko strasznie leje olejem ;] a ja wroce do tematu wymienilem dzis ten zawor cisnieniowy na pokrywie zaworow i w moim roczniku czyli 1996r jest to czesc wymienna bez wiekszego problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIKO80 0 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Turbo ok to obstawiam pierscienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterA4 5 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 jak juz to gumki na zaworach predzej......bo to co zrozumialem to auto kopyci moca wiec pierscienie raczej odpadaja bo niemialby kompresji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jnx 0 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 jak juz to gumki na zaworach predzej......bo to co zrozumialem to auto kopyci moca wiec pierscienie raczej odpadaja bo niemialby kompresji nieprawda. W takich przypadkach silnik może mieć mega kompresje. Ja osobiście obstawiam pierścienie zbierające olej lub poprostu wydymane cylindry.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się