grzegorzxl Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 witam mam takie pytanie czy przy wymianie rozrządu trzeba zdejmować pokrywę zaworów czy wystarczy zablokować koło bo gość do którego umówiłem się na wymianę rozrządu bredził coś o tym że trzeba zdejmować pokrywę zaworów i tu też mam pytanie czy założeniu nowej uszczelki nie będzie ciekło bo podobno jak jest ok to lepiej nie zdejmować bo potem może być gorzej niż było na starej proszę o pomoc bo jutro mam jechać na wymianę i chcę wiedzieć czy nie robi mnie w konia. Pozdrawiam
pieciajek Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 Bez wątpienie trzeba podnieść pokrywkę żeby rozrząd był idealnie zestawiony.
PiterA4 Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 witam mam takie pytanie czy przy wymianie rozrządu trzeba zdejmować pokrywę zaworów czy wystarczy zablokować koło bo gość do którego umówiłem się na wymianę rozrządu bredził coś o tym że trzeba zdejmować pokrywę zaworów i tu też mam pytanie czy założeniu nowej uszczelki nie będzie ciekło bo podobno jak jest ok to lepiej nie zdejmować bo potem może być gorzej niż było na starej proszę o pomoc bo jutro mam jechać na wymianę i chcę wiedzieć czy nie robi mnie w konia. Pozdrawiam kolego ja tydzien temu wymienialem juz poraz 3 rozrzad wswoim i zadnych blokad nie uzywalem sory przetoczylem sobie walek na 15mm zeby pompe wtryskowa zablokowac a pozatym tylko zaznaczasz znaki na kolkach i nic wiecej
eniooo Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Tak trzeba zdjąc jeśli chce się zrobic to Profesjonalnie.
PiterA4 Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 ale po co?? przeciez jak dasz walek na znak i sciagajac czy zakladajac pasek nie poruszysz kolkiem nic sie nie stanie a z drugiej strony walkiem rozrzadu obrocic to tez trza jakiejs tam sily uzyc wiec moim zdaniem to troche przesada ale to moje zdanie jak ktos jest przewrazliwiony i slyszy rozrzad i mu pot z plecow splywa to oczywiscie moze blokowac walek ale to lekka przesada
Gość lightfighter87 Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Z tymi kreskami to jakaś paranoja, jaką masz gwarancje że robiąc w ten sposób, koło podczas zakładania paska nie przestawi się o kilka stopni ?? W takiej sprawie jak rozrząd nie ma dziadostwa, z tej okazji warto a nawet wskazane jest wymienić uszczelniacz wałka rozrządu, wałka pośredniego i wału korbowego. Mechanik nie bredził tylko ma facet pojęcie o robocie, daje blokadę i dzięki temu możesz później spać spokojnie. A dla jeszcze większej pewności po założeniu wszystkiego niech obróci wałem za pomocą klucza ze dwa razy, jeżeli będzie wszystko śmigać, to ustawienie pompy, składanie reszty i odpalamy
PiterA4 Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 ta paranoja jest u kazdego mechanika :> jak pisalem wyzej obrocic walkiem o kilka stopni jak to zwiesz jest ciezko wiem bo sam zakladalem a dajac mechanikowi to fakt spisz spokojnie ale to tylko fikcja bo w glowie ci siedzi ze on sie zna i masz czyste sumienie :)mi wymieniali uszczelniacze w niemczech u poprzedniego wlasciciela mam na to faktury wiec ja akurat niemialem potrzeby sciagac kolek tylko sama wymiana
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się