Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Przednie wycieraczki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam pytanie czy przeczyszczenie ramion wycieraczek bo przestały pracować wygląda tak samo jak w vw golf 4 ??

Robiełem to juz w 4 i podejrzewam ze sprawa wygląda tak samo , czy sie mylę ??

Pozdro

Opublikowano

Ja jak zmieniałem ramiona, abym mógł zalożyć wycieraczki Aero to zeszły bez problemu.

Opublikowano

U mnie wycieraczki chodziły strasznie powoli. Rozebrałem wg opisu nasmarowałem i nic nie pomogło. dopiero rozebrałem ten silniczek wycieraczek i wyczyściłem :D Teraz jak złoto. Więc jak już wyciągniez to możesz się pokusić o przeczyszczenie od razu ja musiałem drugi raz wyciągać :kox:

Opublikowano

Nie chcę zakładać nowego tematu a problem dotyczy wycieraczek. Zauważyłem że wycieraczka po stronie kierowcy nie zbiera zbyt dobrze. Uznałem że po prostu się "skończyła" i czas wymienić na nowe. Jednak gdy zacząłem się przyglądać stwierdziłem że całe ramię razem z tym trzpieniem bardzo lata i ma bardzo duży luz. Po stronie pasażera jest sztywno. Sama wycieraczka jest ok a słabo zbiera tylko dlatego że z powodu tego luzu, piórko nie przylega dobrze do szyby.

Pytanie moje jest takie: czy da się to jakoś po prostu dokręcić czy może jest to jakaś grubsza robota? A może co najgorsze trzeba będzie wymieniać cały ten osprzęt od wycieraczek?

Z góry dzięki za info.

Opublikowano

Nie chcę zakładać nowego tematu a problem dotyczy wycieraczek. Zauważyłem że wycieraczka po stronie kierowcy nie zbiera zbyt dobrze. Uznałem że po prostu się "skończyła" i czas wymienić na nowe. Jednak gdy zacząłem się przyglądać stwierdziłem że całe ramię razem z tym trzpieniem bardzo lata i ma bardzo duży luz. Po stronie pasażera jest sztywno. Sama wycieraczka jest ok a słabo zbiera tylko dlatego że z powodu tego luzu, piórko nie przylega dobrze do szyby.

Pytanie moje jest takie: czy da się to jakoś po prostu dokręcić czy może jest to jakaś grubsza robota? A może co najgorsze trzeba będzie wymieniać cały ten osprzęt od wycieraczek?

Z góry dzięki za info.

zdejmujesz zaślepkę pod którą jest śruba dokręcasz i po kłopocie tylko nie dokręć za mocno żeby nie tarło po szybie

Opublikowano

To niestety nie takie proste. Zdjąłem zaślepkę, jednak ta śruba jest dokręcona na maxa. Lata cały trzpień czyli luz jest tam głębiej. Czuję że bez mojego mechanika się nie obędzie. Mam tylko nadzieję że wystarczy to rozebrać i podokręcać a nie będę musiał całości wymieniać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...