stifii 1 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Witam, proszę o analizę logów . Auto jeździ dobrze, mocy nie brakuje wręcz przeciwnie ładnie idzie . Problem pojawił się niedawno a mianowicie samochod przechodzi w tryb awaryjny wyskakuje kontrolka od świec i miga, auto traci moc i czasem przy tym kontrolka od silnika się zapala. Po odplaeniu wszystko ok. Z góry dziekuje za pomoc.. VAG wyrzuca coś takiego: VAG-COM Version: Release 607.3-UD Control Module Part Number: 4F0 910 402 Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0020 Software Coding: 0011372 Work Shop Code: WSC 02334 2 Faults Found: 004195 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached P1063 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 3 Mileage: 119926 km Time Indication: 0 Date: 2011.05.04 Time: 17:53:27 Freeze Frame: RPM: 3906 /min Torque: 510.9 Nm (no units): 5.0 Voltage: 13.68 V Pressure: 1164.4 bar Duty Cycle: 61.9 % 004195 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached P1063 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 11100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 3 Mileage: 119926 km Time Indication: 0 Date: 2011.05.04 Time: 17:53:27 Freeze Frame: RPM: 3906 /min Torque: 510.9 Nm (no units): 5.0 Voltage: 13.68 V Pressure: 1164.4 bar Duty Cycle: 61.9 % Readiness: 1 1 0 0 0 VAG-COM Version: Release 607.3-UD Control Module Part Number: 4F0 910 402 Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0020 Software Coding: 0011372 Work Shop Code: WSC 02334 1 Fault Found: 004195 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached P1063 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11110001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 5 Mileage: 119704 km Time Indication: 0 Date: 2011.04.30 Time: 20:59:13 Freeze Frame: RPM: 4284 /min Torque: 464.1 Nm (no units): 5.0 Voltage: 13.68 V Pressure: 1043.7 bar Duty Cycle: 58.8 % Readiness: 0 0 0 0 0 Logi: 001 003 004 008 010 011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Cos nie halo z regulacja cisnienia paliwa. Zaloguj grupy 020 i 021 statyczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 kiedy wymieniales filtr paliwa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stifii 1 Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Cos nie halo z regulacja cisnienia paliwa. Zaloguj grupy 020 i 021 statyczne. Popołudniu wrzuce logi z tych grup. Wiem, że podczas robienia któregoś logu złapał notlaufa pod koniec pomiaru. kiedy wymieniales filtr paliwa ? Conajmniej 20tys km temu. Filtr zamówiony i jest w drodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 jak wymiana nie pomoże to prawdopodobnie problem leży w czujniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stifii 1 Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Dzieki za odpowiedzi. Dziś filtr wymieniony fura przegoniona kilka razy i poki o wszystko chodzi jak trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się