fusse Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 witam mam problem z doladowaniem w aucie. co moge napisac odrazu: sztanga chodzi BEZ PROBLEMU w calym zakresie i wiem jak wyglada zapieczona sprezarka i na logach i organoleptycznie. podmienialem zawor n75 z n18 i jest nadal ta sama sytuacja, po kilku przegazowaniach( np po logowaniu) nadal jest to samo(nic sie nie poprawia), logi wrecz wygladaja identycznie. na pokladzie siedzi turbo awx i wtryski 216. jeszcze miesiac temu po zamontowaniu tego zestawu wszystko bylo ok, cisnieine trzymalo sie idealnie, teraz to patrzcie sami: logi na programie: Grupy: 004,011 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_44338.html Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_44339.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_44340.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_44341.html wywalalo blad 519 w czasie logowania, lecz nie wywalalo 575. logi na serii: Grupy: 011,003 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_44382.html Grupy: 011,010 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_44383.html Grupy: 011,003 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_44384.html ostatni log po podmianie zaworow, efekt ten sam: http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_44385.html bledow zadnych na serii nie wywala. zwróccie uwage jak sie dziwnie zachowuje na programie ,a jak na serii. na serii , do 3k obrotow powiedzmy trzyma sie ok, od 3k stopniowo sobie rosnie. na programie to juz w ogole jaja sie dzieja. myslalem,ze n75 swiruje, ale na n18 nadal to samo. czy uszkodzony czujnik cisnienia w kompie moze powodowac taki stan? (zaolejony nie jest) prosze o pomoc, troche kumam, ale tutaj wymiekam.
leo... Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 map sensor sprawdź - rurke w ECU oglądnij dokładnie ...
ciahciah Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 sterowanie turbo szwankuje, albo kierownice w turbo się zacinają albo gruszka, pod warunkiem że N75 i N18 sprawny, sprawdź osobno kierownice i gruszkę czy nic nie wadzi, odkręć gruszkę od wspornika i zdejmij zawleczkę z trzonka sztangi i osobno obadaj wciskając ręcznie sztangę w gruszkę no i prace bolca, mocno machaj nim góra duł, jak cokolwiek będzie oporu turbo do czyszczenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się