Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Prosba o analize logow-statyczne

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, Bardzo prosil bym o zweryfikowanie logow z mojego audi b6 1,9 AWX. Problemem jest trzesienie silnikiem na jalowym, szarpanie podcza jazdy, i duze wibracje w okolicach 1800-2000obr. Nowy rozrzad, oleje, poduszki, paski, napinacze, rolki, plynu nie ubywa ani nie przybywa, oleju takze, wydaje mi sie ze jedynie wtryski mogly by szwankowac, Przebieg 220tys ale nikt nie wie ile naprawde. Dzieki :)

Grupy: 004,007,013

http://vaglog.rtnet.pl/adamusss1307_45029.html

Grupy: 000,001,003

http://vaglog.rtnet.pl/adamusss1307_45030.html

Grupy: 014,018,023

http://vaglog.rtnet.pl/adamusss1307_45031.html

Opublikowano

zacznij od ustawienia wałka rozrządu grupa 004-synchro jak najbliżej 0...korekty między wtryskami są nie ciekawe ,ale po koleii

Opublikowano

Hmm a znajdę gdzieś info jak to ustawić?

Opublikowano

Też jestem tu nowicjusz ale zanim o coś bym zapytał to długo szukam na tym forum wysil się trochę tu jest bardzo dużo ciekawych informacji,o synchronizacji wałka też.

Opublikowano

Nawet nie wiedzialem jak tego szukac, pod jaka nazwa. ALe Dzieki :)

Opublikowano

Zobacz jaka masz rozjechana dawke w gr 1, spada ponizej 3, wyglada to na lanie wtryskow, stad szarpanie.

Opublikowano

Wałek poprawiony synchro wąchać sie 0;0,6;1,5;0 i tak w kółko ;) co mam jeszcze poprawić?;)

Opublikowano

Korekcje na pompowtryskach nieciekawe zalej dobrym paliwem cały bak dodaj coś do czyszczenia wtrysków np STP i zobacz po przepaleniu baku czy spadną korekcje na 013, bo bipy nawet w normie.

Opublikowano

Wałek poprawiony synchro wąchać sie 0;0,6;1,5;0 i tak w kółko ;) co mam jeszcze poprawić?;)