Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Prosba o analize logow-statyczne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, Bardzo prosil bym o zweryfikowanie logow z mojego audi b6 1,9 AWX. Problemem jest trzesienie silnikiem na jalowym, szarpanie podcza jazdy, i duze wibracje w okolicach 1800-2000obr. Nowy rozrzad, oleje, poduszki, paski, napinacze, rolki, plynu nie ubywa ani nie przybywa, oleju takze, wydaje mi sie ze jedynie wtryski mogly by szwankowac, Przebieg 220tys ale nikt nie wie ile naprawde. Dzieki :)

Grupy: 004,007,013

http://vaglog.rtnet.pl/adamusss1307_45029.html

Grupy: 000,001,003

http://vaglog.rtnet.pl/adamusss1307_45030.html

Grupy: 014,018,023

http://vaglog.rtnet.pl/adamusss1307_45031.html

Opublikowano

zacznij od ustawienia wałka rozrządu grupa 004-synchro jak najbliżej 0...korekty między wtryskami są nie ciekawe ,ale po koleii

Opublikowano

Hmm a znajdę gdzieś info jak to ustawić?

Opublikowano

Też jestem tu nowicjusz ale zanim o coś bym zapytał to długo szukam na tym forum wysil się trochę tu jest bardzo dużo ciekawych informacji,o synchronizacji wałka też.

Opublikowano

Nawet nie wiedzialem jak tego szukac, pod jaka nazwa. ALe Dzieki :)

Opublikowano

Zobacz jaka masz rozjechana dawke w gr 1, spada ponizej 3, wyglada to na lanie wtryskow, stad szarpanie.

Opublikowano

Wałek poprawiony synchro wąchać sie 0;0,6;1,5;0 i tak w kółko ;) co mam jeszcze poprawić?;)

Opublikowano

Korekcje na pompowtryskach nieciekawe zalej dobrym paliwem cały bak dodaj coś do czyszczenia wtrysków np STP i zobacz po przepaleniu baku czy spadną korekcje na 013, bo bipy nawet w normie.

Opublikowano

Wałek poprawiony synchro wąchać sie 0;0,6;1,5;0 i tak w kółko ;) co mam jeszcze poprawić?;)

Poprawa widoczna po ustawieniu ? A co do pompek to możesz tak kilka razy pozalewać dobre czyste paliwo dodać stp jeżeli Ci nie pomoże to możesz podjechać do kogoś na maszynę czyszczącą pompki kolega był zapłacił 250 zł 3 godziny auto miało czyszczone pompki ale efekt rewelacja :good:

Opublikowano

Hmm no tak na czyszczenie mógłbym jechać ale czy to pomoże? Gdy będę miał uszkodzony wtrysk to nici, chcyba zdecyduje sie na regenerację wszystkich 4 , czy zalecacie wymianę na używki? Co do regulacji synchro to zero rezultatów, pali na dotyk jak przedtem, mróz czy upał zero z tym problemów.

Opublikowano

Hmm no tak na czyszczenie mógłbym jechać ale czy to pomoże? Gdy będę miał uszkodzony wtrysk to nici, chcyba zdecyduje sie na regenerację wszystkich 4 , czy zalecacie wymianę na używki? Co do regulacji synchro to zero rezultatów, pali na dotyk jak przedtem, mróz czy upał zero z tym problemów.

W sumie to nie jest drogi eksperyment - ja bym ryzykował. A co zrobić z pompkami to wszystko zależy ile chcesz tym autem jeszcze pojeździć i ile km nim zrobić. Jeżeli chodzi o synchro to problem z odpalaniem pojawia się przy większych odchyleniach od wartości 0 ale dla rozrządu i jego zużycia na pewno ma to znaczenie.

Opublikowano

Wiec lepiej kupić używki ?

Opublikowano

Wiec lepiej kupić używki ?

Zależy jakie masz dojście do części, bo jeżeli od nieznajomego handlarza to nigdy bym nie kupił. Zależy co w Twoich jest uszkodzone, nie znam tematu za bardzo ale wiem że tam czasami jakieś uszczelki czy gumki się wycierają i sprawa groszowa a zmienia diametralnie stan pompki - wszystko chyba jest kwestia rozkręcenia i zobaczenia przez kogoś kto się zna i nie zechce na siłę zarobić.

Opublikowano

Ok wykrecic wykrece, i oddam je do "regeneracji" czyszczenia sprawdzenia tam mi wszytsko powiedza:) Dzieki za pomoc:)

Opublikowano

Ok wykrecic wykrece,

grzebałes kiedyś przy pompkach, wyciągałeś je sam???

Pamiętaj, że pompowtryski muszą być odpoiednio ustawione po montażu

Opublikowano

Tak tak wiem, ale dzięki za informacje, a widać jeszcze coś nie ciekawego po tych logach?[br]Dopisany: 11 Maj 2011, 23:46_________________________________________________Witam, dnowie troche temacik, Posiadam AWX 1,9 i potrzebuje kupic wtryski, aktualnie posiadam z koncowka Q ale nie moge takich znalezc, nigdzie. Jakie wtryski moge wrzucic by wszytsko bylo P&P? Ps posiadam golfa4 1,9 na pompkach. Wtryski te same ale koncowka inna, juz nie pamietam. CZy te by podeszly? slyszalem ze mogly by i byc ale trzeba cos pogrzebac z softem. tak?

Opublikowano

Hej

Mam pompki o tym samym oznaczeniu i rowniez powoli szukam na wymiane, co jakis czas przegladam ogloszenia ale tych pompek o tym oznaczeniu jeszcze nie trafilem :( Te pompki podobno mozna wymienic na oznaczenia:

038 130 073 BA

038 130 073 AR

038 130 079 F

038 130 073 AN

038 130 079 FX

038 130 079 SX

bez modyfikacji softu, czyli tylko wymienic (takie info otrzymalem od serwisanta w aso, wiec warto bylo by to jeszcze gdzies potwierdzic).

Chociaz na forum A6 czytalem ze zmieniaja rowniez na pompki BQ od 2.0TDI 8V, rowiez bez ingerencji w soft, tylko podobno sa wyzsze Bip'y, poza tym ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...