WydRos Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 Witam, Bardzo prosil bym o zweryfikowanie logow z mojego audi b6 1,9 AWX. Problemem jest trzesienie silnikiem na jalowym, szarpanie podcza jazdy, i duze wibracje w okolicach 1800-2000obr. Nowy rozrzad, oleje, poduszki, paski, napinacze, rolki, plynu nie ubywa ani nie przybywa, oleju takze, wydaje mi sie ze jedynie wtryski mogly by szwankowac, Przebieg 220tys ale nikt nie wie ile naprawde. Dzieki Grupy: 004,007,013 http://vaglog.rtnet.pl/adamusss1307_45029.html Grupy: 000,001,003 http://vaglog.rtnet.pl/adamusss1307_45030.html Grupy: 014,018,023 http://vaglog.rtnet.pl/adamusss1307_45031.html
maybach Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 zacznij od ustawienia wałka rozrządu grupa 004-synchro jak najbliżej 0...korekty między wtryskami są nie ciekawe ,ale po koleii
WydRos Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Opublikowano 6 Maja 2011 Hmm a znajdę gdzieś info jak to ustawić?
dariodario Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 Hmm a znajdę gdzieś info jak to ustawić? http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t74986.0.html;highlight=k
zbylu Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 Też jestem tu nowicjusz ale zanim o coś bym zapytał to długo szukam na tym forum wysil się trochę tu jest bardzo dużo ciekawych informacji,o synchronizacji wałka też.
WydRos Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Opublikowano 6 Maja 2011 Nawet nie wiedzialem jak tego szukac, pod jaka nazwa. ALe Dzieki
zbojna Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 Zobacz jaka masz rozjechana dawke w gr 1, spada ponizej 3, wyglada to na lanie wtryskow, stad szarpanie.
WydRos Opublikowano 7 Maja 2011 Autor Opublikowano 7 Maja 2011 Wałek poprawiony synchro wąchać sie 0;0,6;1,5;0 i tak w kółko co mam jeszcze poprawić?
IDUAL Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 Korekcje na pompowtryskach nieciekawe zalej dobrym paliwem cały bak dodaj coś do czyszczenia wtrysków np STP i zobacz po przepaleniu baku czy spadną korekcje na 013, bo bipy nawet w normie.
A4_Dominik_WAW Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 Wałek poprawiony synchro wąchać sie 0;0,6;1,5;0 i tak w kółko co mam jeszcze poprawić? Poprawa widoczna po ustawieniu ? A co do pompek to możesz tak kilka razy pozalewać dobre czyste paliwo dodać stp jeżeli Ci nie pomoże to możesz podjechać do kogoś na maszynę czyszczącą pompki kolega był zapłacił 250 zł 3 godziny auto miało czyszczone pompki ale efekt rewelacja
WydRos Opublikowano 7 Maja 2011 Autor Opublikowano 7 Maja 2011 Hmm no tak na czyszczenie mógłbym jechać ale czy to pomoże? Gdy będę miał uszkodzony wtrysk to nici, chcyba zdecyduje sie na regenerację wszystkich 4 , czy zalecacie wymianę na używki? Co do regulacji synchro to zero rezultatów, pali na dotyk jak przedtem, mróz czy upał zero z tym problemów.
A4_Dominik_WAW Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 Hmm no tak na czyszczenie mógłbym jechać ale czy to pomoże? Gdy będę miał uszkodzony wtrysk to nici, chcyba zdecyduje sie na regenerację wszystkich 4 , czy zalecacie wymianę na używki? Co do regulacji synchro to zero rezultatów, pali na dotyk jak przedtem, mróz czy upał zero z tym problemów. W sumie to nie jest drogi eksperyment - ja bym ryzykował. A co zrobić z pompkami to wszystko zależy ile chcesz tym autem jeszcze pojeździć i ile km nim zrobić. Jeżeli chodzi o synchro to problem z odpalaniem pojawia się przy większych odchyleniach od wartości 0 ale dla rozrządu i jego zużycia na pewno ma to znaczenie.
A4_Dominik_WAW Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 Wiec lepiej kupić używki ? Zależy jakie masz dojście do części, bo jeżeli od nieznajomego handlarza to nigdy bym nie kupił. Zależy co w Twoich jest uszkodzone, nie znam tematu za bardzo ale wiem że tam czasami jakieś uszczelki czy gumki się wycierają i sprawa groszowa a zmienia diametralnie stan pompki - wszystko chyba jest kwestia rozkręcenia i zobaczenia przez kogoś kto się zna i nie zechce na siłę zarobić.
WydRos Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Opublikowano 10 Maja 2011 Ok wykrecic wykrece, i oddam je do "regeneracji" czyszczenia sprawdzenia tam mi wszytsko powiedza:) Dzieki za pomoc:)
antonio Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Ok wykrecic wykrece, grzebałes kiedyś przy pompkach, wyciągałeś je sam??? Pamiętaj, że pompowtryski muszą być odpoiednio ustawione po montażu
WydRos Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Opublikowano 24 Listopada 2011 Tak tak wiem, ale dzięki za informacje, a widać jeszcze coś nie ciekawego po tych logach?[br]Dopisany: 11 Maj 2011, 23:46_________________________________________________Witam, dnowie troche temacik, Posiadam AWX 1,9 i potrzebuje kupic wtryski, aktualnie posiadam z koncowka Q ale nie moge takich znalezc, nigdzie. Jakie wtryski moge wrzucic by wszytsko bylo P&P? Ps posiadam golfa4 1,9 na pompkach. Wtryski te same ale koncowka inna, juz nie pamietam. CZy te by podeszly? slyszalem ze mogly by i byc ale trzeba cos pogrzebac z softem. tak?
zbojna Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 Hej Mam pompki o tym samym oznaczeniu i rowniez powoli szukam na wymiane, co jakis czas przegladam ogloszenia ale tych pompek o tym oznaczeniu jeszcze nie trafilem Te pompki podobno mozna wymienic na oznaczenia: 038 130 073 BA 038 130 073 AR 038 130 079 F 038 130 073 AN 038 130 079 FX 038 130 079 SX bez modyfikacji softu, czyli tylko wymienic (takie info otrzymalem od serwisanta w aso, wiec warto bylo by to jeszcze gdzies potwierdzic). Chociaz na forum A6 czytalem ze zmieniaja rowniez na pompki BQ od 2.0TDI 8V, rowiez bez ingerencji w soft, tylko podobno sa wyzsze Bip'y, poza tym ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się