gjwp Opublikowano 8 Stycznia 2008 Opublikowano 8 Stycznia 2008 Witam Mam taki problem Na wolnych obrotach (900-1000) kierownica nie da się ruszyć, po zwiekszeniu do 1300 wszystko ok. Mechanior orzekla że to jakiś zawór zwrotny w pompie. A w ogóle to zaczęło sie tak po naprawie przewodu ciśnieniowego, na początku zacisnąłem stare końcówki w nowym przewodzie i była tragedia, prawie w ogóle nie chodziło, dopiero gdzieś tak przy 1500- 2000 obrotów, wymieniłem na oryginalny i jest tak jak opisałem powyżej. Pytanie, czy ten zawór sie wymienia, czy odrazu cala pompa Jarek
wiury Opublikowano 8 Stycznia 2008 Opublikowano 8 Stycznia 2008 Witam. Miałem też tak ale wyłą pompa i byłą do wymiany. A jeśli chodzi o zaworki to w mojej pompie takiego nie było tylko zaworek jest w maglownicy przy łączeniu przewodu. Ten zaworek kosztuje w salonie około 15zł (ja tyle dałem)
Gość krzychuzzz Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 A jakie dokładnie zadanie ma ten zawór przy maglu i jakie są objawy jeśli jest uszkodzony?
krzysiek23 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 w maglownicy srodku czy obok maglownicy np.przed,bo magla jak wymienialem to na zewnatrz nic takiego niewidzialem?dobra juz wiem zawor zwrotny rzeczywiscie jest to sroba na klucz 20 w srodku jest taka siateczka(w srubie)jest on na wezu zasilajacym z pompy do maglownicy(przy maglownicy)
Gość krzychuzzz Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 kolega wiury napiał że chodzi o zaworek "w maglownicy przy łączeniu przewodu"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się