sajmon8526 Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 Witam,chciałem was koledzy zapytac jak to jest z tymi zaciskami z 2.7 Bit.. .One maja jeden tłoczek czy kilka bo ja kompletnie pojecia nie mam.Mam taka mysl aby kupic sobie takie zaciski i załozyc i teraz pytanie czy one polepsza moja sprawnosc hamulców oczywiscie przy nowych tarczach i klockach jeszcze bo znalazłem taki komplet.Powiedzcie tez czy dobra to cena czy tez za drogo.Były tez zaciski ze skody superB z auta z 2010 roku nie wiem czy to nie za duzo kasy i czy moze gdzies taniej bym dostał?daje linki do 2.7 i do skody tez: http://moto.allegro.pl/audi-s4-2-7-bi-turbo-zaciski-tarcze-komplet-oryg-i1590045343.html http://moto.allegro.pl/skoda-superb-08-11-zaciski-jarzma-hamulcowe-312-mm-i1585016744.html no i oczywiscie czy one beda pasic do mojej taczki :> Czekam na porady.. pozdrawiam
Dev Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 aby załozyc hamulce od S4-ki musisz zmienic: zwrotnice, dolny wahacz, przegub jesli nie całą półoś za duzo mieszania a i tak nie ma 100% pewnosci że bedzie wszystko ok szukaj lepiej jarzm na 312mm
sajmon8526 Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Opublikowano 8 Maja 2011 ok spawdze to.Sprawdze rowniez jakie mam zaciski i bo czytałem ze jezeli beda ATE to wtedy moge tylko jażma jeszcze załatwic tarcze no i klocki bo wieksze pewnie beda.Ciekaw jestem czy bedzie jakas roznica:)
Dev Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 ok spawdze to.Sprawdze rowniez jakie mam zaciski i bo czytałem ze jezeli beda ATE to wtedy moge tylko jażma jeszcze załatwic tarcze no i klocki bo wieksze pewnie beda.Ciekaw jestem czy bedzie jakas roznica:) a co chcesz sprawdzac ?????? :polew: :polew: na przodzie masz zacisk Ate, tarcza 288/25mm a róznica jest odczuwalna, mozna dac jeszcze lepszy klocek np FDSP
Mario82A4 Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 Z tego co wiem to jest troche rezania ale da sie to zamontować do B5 bo znajomy miał to w A4 2.8 . Teraz jeździ to autko po tomaszowie maz. cały zabieg jest dosyć drogi bo musisz mieć tarcze , zaciski ,jażma no i conajmniej 17" felgi bo mniejsza nie wejdzie oczywiście jeśli mówimy o zestawie z S4 , cały zestawik ładnie chamuje i jeżeli masz troche kasy odłożonej to można sie bawić w taki zabieg
Dev Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 na 16" tez wchodzi ale nie na kazda[br]Dopisany: 08 Maj 2011, 18:30_________________________________________________a tak na marginesie to zaciski od S4-ki to straszna kupa
Mario82A4 Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 na 16" tez wchodzi ale nie na kazda[br]Dopisany: 08 Maj 2011, 18:30_________________________________________________a tak na marginesie to zaciski od S4-ki to straszna kupa Czemu kupa ? z tego co wiem to cena troche nie ciekawa
sajmon8526 Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Opublikowano 8 Maja 2011 powiem wam szczerze ze nie wnikałem w te ulepszanie hebli:) czytałem posty na naszym forum w warsztata zrob to sam jest pikny opis co i jak:)ale mam klocki luźne juz w jazmach i mi puknie przy hamowaniu i mnie to wkurza i jak bym jazma juz zmieniał to juz bym wolał polepszyc to i owo:) Tylko włąsnie czy to sie opłaci i czy poprawi heble na tyle aby ładnie z wiekszych predkosci sie hamowało.Skoro mam ATE zaciski tak jak devastation mówisz to pozostaje mi dorwac jazma z np audi a6 2.5 tdi 180km tak?potem dorzucam nowe tarcze gładkie powiedzmy boscha i klocki tez FDSP i powinno sie to zgrac na tyle aby heble były mocniejsze tak.A mam pytanie jeszcze.Czy zacisk z audi a6 2.5 tdi 180 bedzie taki sam czy mocniejszy delikatnie obudowa czy czyms innym?Opłaci sie załozyc cały komplet czyli jazma z zaciskami z a6 czy tylko jażma załatwic na 312 do moejgo zacisku i powinno byc ok?
Dev Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 zaciski sa takie same, potrzebujesz jarzma i tarcze i jezdzisz. Z jarzmami jest krucho. Musisz szukac te z malym rozstawem otworow
sajmon8526 Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Opublikowano 8 Maja 2011 mam zaprzyjaźniony szrot taki wieskzy to pewnie cos tam mi znajda w dobrego.A prościej zeby było to z jakiego auta by podeszło?
Mario82A4 Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 zaciski sa takie same, potrzebujesz jarzma i tarcze i jezdzisz. Z jarzmami jest krucho. Musisz szukac te z malym rozstawem otworow Ja akurat mam ATE czyli po zmianie jarzm na ine można założyć większe tarcze ?
sajmon8526 Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Opublikowano 10 Maja 2011 mam jeszcze pytanie.Skoro zacisk zostanie ten sam ATE to załozmy czy zacisk od którego wezme jażmo załozmy ze to bedzie audi a6 2.5 tdi 180 km 2004 rok to czy beda te zaciski rozniły sie srednica tłoczka?zastanawiałem sie nad ty ze jezeli mój zacisk zostanie załoze jazma na 312 i tarcze i klocki to zacisk bedzie musiał wiecej siły włozyc w to aby scisnac tarcze albo trzeba bedzie wiekszej siły uzyc aby ten tłoczek ruszyc z odpowiednia siła.Jak uwazacie moze niepatrzebnie sie myle a moze cos w tym jest.Im wieksza srednica tłoczka tym mniej siły potrzeba chyba do jego wypchniecia a co za tym idzie wieksza siła docisku klocków a efektem bedzie lepsza praca hebli.
Dev Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 zacisk jest ten sam, srednica tłoczka tez jarzmo od rocznika 2004 ma juz wiekszy rozstaw otwórów o reszcie sie nie wypowiadam było nascie postow na ten temat
Jarol Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 zacisk jest ten sam, srednica tłoczka tez jarzmo od rocznika 2004 ma juz wiekszy rozstaw otwórów o reszcie sie nie wypowiadam było nascie postow na ten temat Nie od 2004 tylko od 2001 roku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się