Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Drgania autem powyżej 140km/h


tomasimo

Rekomendowane odpowiedzi

soul87 miałeś taki przypadek że tylne zawieszenie powodowało takie wibracje całego auta???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie też w końcu dopadł ten problem :grin:

Co dziwne drgania nie zawsze występują, hmm

Mechanik sprawdzał przeguby, poduszki zdrowe. 

A co najciekawsze jak jadę do mechanika, mechanik jedzie na jazdę testową i nic nie drga to mi aż głupio :facepalm:

Wibracje nie zawsze występują... 

Jedyne co wybadał to, to że dolne banany mają delikatny luz. 

I może pod wpływem silnego wiatru raz są a raz nie. 

Przeguby okej, koła wyważone. 

Jutro prawdopodobnie założę letnie i się przejadę by wykluczyć ewentualne gule w oponach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zdejmujesz noge z gazu to też sa wibracje  ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dziwne ale jak zmieniłem pakiet na letni opony 17 225/45 to nie ma aż tak mocnego bicia, występuje bardzo rzadko... 

Nie miałem jeszcze okazji aby przetestować powyżej 150km/h ale do tej prędkości tragedii nie ma. 

Dodam, że mam jeszcze dość spore dystanse bo 25 i 20 mm

W co do twojego pytania to tak niezależnie czy rozłączałem napęd lub nie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.10.2018 o 20:35, Bartec6184 napisał(a):

Siema mam problem z drganiem powyżej 120km/h do 140km/h i nie mogę dojść od czego to, opiszę swój przypadek może ktoś by się znalazł z mojego rewiru (Dąbrowa Górnicza) kto by mi wkoncu pomógł. Otóż mam Audi A4 b6 1.9 tdi AVF 131 kunia z wirusem na 167 koni z tym drganiem zmagam się jakieś półtora roku wymienione praktycznie wszystko co możliwe  bo tak naprawdę kupiłem auto w fajnym stanie wizualnym ale co się okazało zawieszenie układ napędowy itp były w opłakanym stanie. Więc przez ten okres wymienilem:

- wahacze ( jest minimalny luz na prawym bananie) 

- poł osie ( brak luzów na przeg wew) 

-  tarcze hamulcowe ( są prosciutkie) 

- skrzynia biegow ( stara skrzynia miała luz na flanszach zdawczych i wydawało by się ze to przez to lecz nie) 

- dwu masa ( używka w dobrym stanie) 

- nowa tarcza+ docisk+łożysko Valeo. 

- koła wyważane i podmienie na inne

- wuzek zawieszenia ( stary miał już zużyte gumy) 

Brakuje mi już pomysłów, dodam że jak auto jest załadowane drgania są mocniejsze ale ciągle w tym samym przedziale prędkości druga buda i lekko kiera, drgania występują przy wyrównaniu prędkości i przyspieszanie. 

 

Witam, 

Wiem, że post stary, ale moje pytanie jest takie czy w końcu komuś udało się rozwiązać problem opisany przez kolegę wyżej. Mam u siebie dosłownie takie same objawy i powymieniane już mnóstwo elementów łącznie ze skrzynią biegów i półosiami całymi i nic się nie poprawiło , jeśli ktoś ma jakieś cenne uwagi albo zna przyczynę tych drgań to proszę o podpowiedź?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...