Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Odpalanie


Simin_1977

Rekomendowane odpowiedzi

Ludziska ratunku :( Od pewnego czasu miałem kłopot z porannym odpaleniem śilnika :(

Po zagrzaniu wszystko było Ok. Ale od kilku dni jest dramat po osiagnieciu 90 stopni i wyłaczeniu silnika

ponowne jesgo odpalenie graniczy z cudem :kwasny: wymiwniłem juz :

Filtr paliwa , filtr powietrza , Swiece , Dziaiaj został wymieniony rozrzad wraz z papa wody.

czy ktos miał moze juz z takim cudem do czynienia ? Bardzo proszę o pomoc :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłacz VAG-a. sprawdz błędy, pozniej robisz logi statyczne i dynamiczne. wrzucasz na forum w dział diagnostyka VAG i wtedy bedzie mozna cos powiedziec.

byc moze to kwestia kata wtrysku. jakies dodatkowe objawy? kopcenie, jak z przyspieszaniem? itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do dodatkowych objawów to po ciężkim odpaleniu biała chmura :(

Vag był podłanczany i błędów nie ma.

Postaram sie zorganizować te lagi ale nie wiem czy mi sie uda bo auto odstawiłem do warsztatu a na nogach to masakra napierac :)

Mechanik podejrzewa uszczelki na pompowtryskiwaczach ale sam juz nie wiem :( Lub jakaś Tandepumpa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

To będzie problem z pompkami ew. z uszczelnieniami na nich

115ki mają starego typu bolce pod regulacjami. One potrafią wybić gniazda w pompowtryskach do takiego stopnia że pompka sie rozpada (przebijają górną płaszczyzne pompki)

Albo tak jak wspomniałem na poczatku - wymienić komplety uszczelniaczy na pompkach (50zł/komplet na jedną)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłacz VAG-a. sprawdz błędy, pozniej robisz logi statyczne i dynamiczne. wrzucasz na forum w dział diagnostyka VAG i wtedy bedzie mozna cos powiedziec.

byc moze to kwestia kata wtrysku. jakies dodatkowe objawy? kopcenie, jak z przyspieszaniem? itp

dokładnie, wstępnie można gdybać, trzeba zrobić logi i można powiedzieć coś więcej, z doświadczenia stawiałbym na zły kąt ale niczego się nie dowiemy bez Vaga

W AJM-ach nie ustawia sie kąta wtrysku tak do wiadomosci na przyszłosc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie rozrządu chyba mechanik sprawdził kąt wtrysku? Jak VAG błędów nie wywalił to wnikliwa diagnostyka VAGiem albo przyjrzyj się temu co Rogal sugeruje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotr1602 przeciez jak wymienia rozrzad to ustawia znaki na kolach, jak zle to ustawi kolo walka pompekm to zle bedzie rozlozone cisnienie paliwa we wtryskiwaczu wzgledem polozenia walu. tak mysle i o to mi chodzilo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracam od mojego Maga :chytry: I wynalazł prawdopodobnie przyczyne.

Stwierdził ze gdzieś koło zderzaka z prawej strony zajduje się jakaś chłodnica paliwa i ona jest peknieta :(

I to może być ze on sie zapowietrza.I dlatego nie pali.

Co wy na to ?

A co do uszczelniaczy na pompkach tez myśli ze jeżeli nie ta chłodniczka to właśnie moze byc to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to pozamiatane ;( Rogalotti miał racje poszły uszczelki na pompowtryskiwaczach a co gorsze cos zaczeło rzęźić i kontrolka oleju sie właczyła i koniec jazdy cały silnik pełny Ropy :wallbash: Cholowanie do warsztatu i od poniedziałku wydatki wydatki i jeszcze raz wydatki :rant:

Mam tylko nadzieje ze nie uszkodziły sie pompowtryskiwacze bo koszt 1 to masakra :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nieciekawie. jezeli duzo ropy sie polało, to pewnie poszlo w olej, stad spadek cisnienia. po naprawie bezwzgledna wymiana.

no i tutaj jeden wniosek bardzo istotny dla wszystkich

kolega pisał ze problemy z zapalaniem mial od jakiegos czasu. gdyby od razu usunac mało niepokojacy problem byc moze nie byloby teraz strachu. mam nadzieje ze sie na uszczelnieniu skoncza twoje problemy.

wniosek jest taki gdy z samochod przestaje zachowywac sie prawidlowo nawet gdy objawy wydaja sie banalne i mozna jeszcze jezdzic, nalezy natychmiast dokonac diagnozy i usunac jak najszybciej przyczyne problemu, zaniedbanie moze kosztowac nas o wiele, wiele wiecej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...