Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Problem auto straciło moc.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,jadac w dalsza trase stalo mi sie taka rzecz ze w jednym momencie auto stacilo moc tak jakby turbo wysiadlo,potem przez ok 5 km bylo ok ale potem znow mial power na ok 1 godz ale potem juz nic nie bylo wporzo,silnikiem zaczelo szarpac,turbo wogole nie wlaonczalo sie i zero mocy i duzo dymu z rury wydechowej ale jakos te 250 km powoli dojechalem do celu,dzis wymienilem czujnik powietrza co jest na obudowie z filtra powietrza ale znow zero poprawy,regularnie zmieniam tez ten filtr,co tomoze byc mial juz ktos z was taki problem,prosze o POMOC!!!

Opublikowano

Jak to wiadomo, silniki BLB to nie jest najlepsza konstrukcja. Sprawdź kompresje, wszystko było na forum, zapalił Ci się check?

Opublikowano

check sie nie zapalil wiem ze to nie najlepsza konstrukcja ale co zrobic,autko ma dopiero 127tkm.Teraz wymontowalem egr zawor i go czyszcze oby to bylo to.....

Opublikowano

A kompa podlanczales , jakie błędy w silniku ?

Opublikowano

podlanczany byl tylko ze w niemczech wybilo ze czujnik powietrza-juz wymieniony,i ze egr zawor ,a pompowstryskiwacze sa ok bo na kazdym cylindrze jest taka sama kompresja,a pozatym ci niemieccy mechanicy sie na h.... znajom najlepiej im autko zostawic to by wszystkie czesci wymienili tylko nie te co trzeba.....

Opublikowano

Przydaloby sie sprawdzic teraz bledy jakie sa :) przyczyn moze byc wiele . Podjedz gdzies na Spota niech ktos ci sprawdzi wszystko VAGIEM .

Opublikowano

Na 100% EGR - znam problem z autopsji.

Wymień i wszystko wróci do normy :) Inne rzeczy zostaw na razie, szkoda czasu.

Opublikowano

Na 100% EGR - znam problem z autopsji.

Wymień i wszystko wróci do normy :) Inne rzeczy zostaw na razie, szkoda czasu.

raczej nie od tej strony go poznawałeś :cool1:. Przede wszystkim podepnij auto pod VAGa.

Opublikowano

Ja stawiałbym na nie szczelności w układzie dolotowym.

Opublikowano

Witajcie. A ja obstawiam na przeładowanie silnkia przez turbosprężarkę. Miałem identyczne objawy w BLB. Szarpie ci autem podczas jazdy w parti 1500 - 2500 obr/min ? Jak przestaje jechać to zaczyna tak kopcic na czarno że łzy w oczach stają. U mnie regeneracja turbo-dyfuzora - 500zł i jest gitara

Opublikowano

Hejka i AUDI jest zrobione,przyczyna byl zawor ERG,wymienilem sobie go samemu i jest znow odlot,dzwonilem tez po paru mechanikach i powiedzieli mi ze w dwulitrowkach to czesto siada,POZDRAWIAM: :cool1:

Opublikowano
:good: :good: to fajnie ze obylo sie to takim kosztem . Bezawaryjnej zycze :hi:
Opublikowano

Na 100% EGR - znam problem z autopsji.

Wymień i wszystko wróci do normy :) Inne rzeczy zostaw na razie, szkoda czasu.

raczej nie od tej strony go poznawałeś :cool1:. Przede wszystkim podepnij auto pod VAGa.

Miałem ten sam problem jeszcze w czasie gdy prywatnie użytkowałem 2.0 TDI więc znam go od strony użytkownika również :)

Hejka i AUDI jest zrobione,przyczyna byl zawor ERG,wymienilem sobie go samemu i jest znow odlot

A nie mówiłem... :naughty: :naughty: :naughty::good:

Opublikowano

Witam szukam od paru miesięcy rozwiązania z piszczeniem pod czas jazdy.

Na biegu 2,3,4,5,6 przy obrotach 2000/m słychać w środku autka mniałczenie i oczywiście autko jest słabsze i wolniej się zbiera.Paru mechaników postawiło diagnozę że to turbo,ale znowu drudzy mówili że jak by to było turbo to auto by kopciło i weszło by w tryb awaryjny.Ale auto nie kopci i nie wszedł w tryb awaryjny.Bardzo proszę o pomoc

Może u mnie też siadł ten czujnik EGR?

Opublikowano

Piszczenie czy może gwizdanie? Sprawdź cały dolot, może jest gdzieś dziura

Opublikowano

Gdyby dolot był nieszczelny to za samochodem byłby " Batory " - chmura czarnego dymu.

Opublikowano

hejka naprawde niewiem co u ciebie moze byc z autkiem,u mnie nie bylo zadnego piszczenia ani mialczenia,ale z rury lecialo czarnym dymem jak od starego ciagnika,i mogole niemial mocy,moim zdaniem to nie ten egr zawor co u mnie byl przyczyna problemow.

Opublikowano

Jeżeli jest to dźwięk przypominający gwizd to może być to turbo, tym bardziej, że w granicach 2000obr turbo się załącza.

Wcale nie musi od razu być kłębów dymu i trybu awaryjnego. Tak się dzieje, jeśli usterka jest nagła i turbo np. zassa olej.

Opublikowano

Ale oleju mi autko nie bierze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...