mpmac Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Witajcie, Jest to moj pierwszy post na forum, reszte problemow rozwiazywalem z samego czytania Autem jezdzi praktycznie zona, ostatnio troche ja i szlak mnie trafil bez centralnego z pilota No i dzis postanowilem zamontowac: http://allegro.pl/sterownik-audi-80-100-a2-a3-a4-a6-a8-tt-i1586547160.html Podlaczenie pradu, swiatel itp ok. Jednak problem nastapil przy sterowaniu centralnym. W instrukcji od sprzedajacego wynikalo ze a4 b5 95r, sterowanie podlaczyc przez rozciecie zolto-niebieskiego - i rzeczywiscie pompka regagowala odglosem pompowania, jednak do zamkkow powietrze nie docieralo - nie zamykalo i nie otwieralo. Przewod ten rozcinalem na wysokosci lewego slupka. Jednak przekrecanie kluczyka w dalszym ciagu bez problemu - otwiera, zamyka wszystkie. Znalazlem gdzies na forum ze mozna sterowac jeszcze masa, na szaro-bialy, niebiesko-czerwony. Nie odlaczajac rozwiazania z wpieciem w zolto-niebieski, chwycilem kawalek przewodu od masy i do niebiesko czerwonego. Pompka cos tam ruszyla, drugi raz tez, proba na szaro-niebieski - cisza. No i w tym momencie moj centralny odszedl z tego swiata. Nie reaguje na kluczyk itp. Bezpiecznik 6 sprawny Po otworzeniu nadkola z pompka okazuje sie ze troche daje spalenizna. Nie widac jakis wiekszych spalen itp. Luty ktore byly przysniedziale i niepewne poprawilem. Niestety nic. Majac zasilacz 12v probowalem podlaczyc go do samego wirnika, niestety albo stety nie reaguje. Zapach spalenizny ciezko okreslic z ktorego dokladnie miejsca pochodzi. Najbardziej wydaje mi sie wlasnie ze to wirnik. Jutro sprawdze jeszcze czy przy przekreceniu kluczyka idzie samo napiecie na wirnik. No wlasnie. Jak sterujecie centralnym?ktory przewod za to odpowiada i jak jest sterowany?zolto-niebieski - +12v -12v ciagle? Czy moze masa? No i co teraz zrobic z pompka? szukac nowej uzywanej na jakims szrocie, czy probowac reanimowac? nie pamietam modelu, jedno wyjscie na wezyk. W srodku pod plytka wirnik, przekaznik i zolty zaworek(?). Widze ze nawet jak sie okaze ze to wirnik to na allegro jest w cenie pompki - co lepiej kupic? No i jak ja juz kupie/zrobie to jak nie uwalic kolejnej? Dzieki ! pd. bipniecia od oryginalnego tez nie slychac
krupskim Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Jesli podałeś 12V i masę na sam silniczek pompki , gdy była ona podpięta pod płytkę elektroniczna dwoma oryginalnymi kabelkami - to pozamiatane- spaliłeś elektronikę pompki. Jeśli odłączyłeś silniczek od płytki i podałeś masę i zasilanie , a silniczek nie ruszył - to jest spalony/ oczywiste. Powodem spalenia silniczka było uszkodzenie procka na płycie - powinien on wyłączyć pompke po ok 5-6 sekundach pracy, nawet jak nie zamkną się drzwi.Podaj nr pompki np 4A0 862 257... ? Może coś Ci pomogę.
mpmac Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Opublikowano 12 Maja 2011 numer taki jak podales tyle ze j na koncu bylem podmienic na inna pompke - nie pamietam numeru jaka i echo - to samo, nic powiedz mi czy pompka jest wspola z alarmem czy nie?[br]Dopisany: 12 Maj 2011, 11:01_________________________________________________wiec napewno nie jest to wina pompki - 3 sztuki o tym samym symbolu trafilem gdzies mam walniecie w instalacji, bo przestal dzialac alarm czy vag moze cos pokazac?
krupskim Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Alarm masz dokładany . Musisz niestety go wypiąć , spróbuj go odciąć od pompki / na pewno są dołączone kabelki nieoryginalne lub dokładana przejściówka kostki/. Problem z zamykaniem/otwieraniem zniknie. Potem zajrzyj do centralki. To jej wina
mpmac Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Opublikowano 12 Maja 2011 wlasnie oto chodzi ze alarm mam fabryczny oryginalny audi wlasnie sie dokopalem do niego, przy komputerze pod tylna kanapa -alarm-steuregerate - oznakowany symbolami audi niestety zasilania na kostce ktora do niego dochodzi brak - zaden pin nie daje napiecia wykopalem rowniez sterownik od kierowcy - na kostke ktora do niego dochodzi rowniez brak napiecia - dlatego nie dziala sterowanie drzwiami ogolnie nie mam zasilenia na centralke alarmu i na central ma ktos schemat chociaz samego centralnego? z ktroego miejsca jest zasilane, jakim kolorem? chyba ze sa jeszcze gdzies ukryte bezpieczniki? wszystkie w samej desce sa sprawne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się