Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AMB] Pęknięty przewód- do czego służy (foto)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Zauważyłem, że mam pęknięty przewód który idzie od trójnika przy odmie do turbosprężarki. Przy turbo przewód jest przykręcony śrubą, która nie była do końca dokręcona. Wszystko w koło było upieprzone w oleju. Pęknięcie było przy samym końcu przewodu więc go poprostu troche skróciłem. W/w śrubę dokręciłem do końca. Do czego słuzy ten przewód i czy to on był sprawcą zalania okolic olejem?? Dodam, że z autem nic się nie dzieje oprócz sporego spalania. Nie wiem czy to zbieg okolicznoci czy coś zle zrobiłem, ale po zmontowaniu wszystkogego, odpalniu auta odrazu zaczął mygać CHECK i wyskoczył błąd cylindra, jak by cewka padła. Po wykosowaniu błedu i ponownym właczeniu silnika już wszystko było wporządku

IMG123.jpg

IMG124.jpg

IMG125.jpg

Opublikowano

jakieś podciśnienie od N75 idzie,bo widzę podobnie jest jak u mnie :naughty:[br]Dopisany: 12 Maj 2011, 21:16_________________________________________________turbina ci normalnie się załącza? :mysli:

Opublikowano

Wydaje mi się, że normalnie choć nie wiem czy nie powinien miec mocniejszego kopa. Od czego jest ten wężyk??

Opublikowano

Ten wężyk jest od zasilania N75,który steruje doładowaniem.Jeżeli był pęknięty to powinieneś mieć trochę większe doładowanie(zależy od wielkości pęknięcia).

Zasyfienie olejem to normalna rzecz.

Błąd to zbieg okoliczności.

Opublikowano

jakieś podciśnienie od N75 idzie,bo widzę podobnie jest jak u mnie :naughty:[br]Dopisany: 12 Maj 2011, 21:16_________________________________________________turbina ci normalnie się załącza? :mysli:

jakie podciśnienie??? :cool1:

jest to wężyk ciśnieniowy od N75 do aktuatora-jeśli jest pęknięty-w zależności od pęknięcia-nie otworzy się klapka i może wystąpić przeładowanie-wymień wężyk,bo przy kolejnej próbie wyprzedzania możesz stracić moc-niezbyt to przyjemne,ani bezpieczne-śruba jest od kompresora,ciśnieniowy wąż od niej idzie do N75-ale to już widać-też ją dokręć,ale z wyczuciem,bo ma miękko miedzianą,lub mosiężną podkładkę :wink4:[br]Dopisany: 12 Maj 2011, 23:40_________________________________________________

turbina ci normalnie się załącza? :mysli:

a czy turbina jest elektronicznym elementem,żeby sie załączało i wyłączało-nie-jest to część mechaniczna,która pracuje cały czas,jak tylko odpalisz silnik :wink4: turbina może ładować ciśnienie wyższe ,niż atmosferyczne w zależności od obrotów silnika,którego spaliny napędzają turbo cały czas
Opublikowano

Moze zle widze, ale ostatnio jem na tym zeby swoje :decayed: i wedlug mnie, to nie jest wezyk od WG bo wychodzi ze srodka N75 co przeklada sie na to, ze idzie on do zimnej czesci muszli, gdzie baj de łej miales poluzowana srobe. Chce tylko zaznaczyc ze nie zmienia to faktu, ze waz ma byc szczelny i dla wiekszej wiadomosci, wejscie w ten pipek od czesci turbiny ma 3mm a wejscie z N75, 5 mm :)

Jesli sie myle to prosze mnie poprawic :gwizdanie:

Opublikowano

to nie jest wezyk od WG bo wychodzi ze srodka N75 co przeklada sie na to, ze idzie on do zimnej czesci muszli, gdzie baj de łej miales poluzowana srobe. Chce tylko zaznaczyc ze nie zmienia to faktu, ze waz ma byc szczelny i dla wiekszej wiadomosci, wejscie w ten pipek od czesci turbiny ma 3mm a wejscie z N75, 5 mm

dobrze gadasz :wink4: ciśnieniowy od zimnej części muszli :good: z resztą obydwa są ciśnieniowe i obydwa mają takie wymiary na końcach-ciężko dopasować,ale można przyciąć za pęknięciem :wink4:
Opublikowano

czyli to co napisałem jest prawdą tylko po prostu napisałem to prostszym językiem :naughty:

Opublikowano

czyli to co napisałem jest prawdą tylko po prostu napisałem to prostszym językiem :naughty:

nie-bo obydwa są ciśnieniowe :tongue4::wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...