Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Concert I - podświetlone przyciski po wyłączeniu.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj podpiąłem Concerta(był Blaupunkt). Na razie nie gra, bo trzeba zmienić kodowanie z BOSE na zwykłe.

Poza tym chyba działa - stacje znajduje itd. itp.

Ale ... po wyłączeniu radia, po kilku sekundach zaczynają świecić wszystkie klawisze :blink:

Czekałem kilka minut, zamykałem auta, kluczyk itd. itp. Nic nie pomogło. Świeci dalej.

Czy to skutek tego, że zasilanie poprzedniego radia było podłączone na stałe?

Proszę o jakieś sugestie.

PS Jestem laikiem w tych sprawach :embarrassed:

Opublikowano

...daj jakąś fote radyjka i rozpiski podłączenia jak jest :cool1: jakoś niemoge se skojarzyć tego radyjka :mysli:, ale wydajemi sie ze jest tam pin do podłączenia oświetlenia po stacyjce :mysli:

Opublikowano

, jeśli tak to musisz dać go po stacyjce

A co dokładnie powinien zrobić?

Przypominam, że jestem laikiem :decayed:

Opublikowano

, jeśli tak to musisz dać go po stacyjce

A co dokładnie powinien zrobić?

Przypominam, że jestem laikiem :decayed:

przepiąć plus po stacyjce to znaczy , dać z jakiegoś bezpiecznika(ewentualnie kabelek spod stacyjki) w którym pojawia sie napięcie dopiero po przekręceniu kluczyka

poszukaj ,widziałem temat o B6 skąd wziąć taki plus , może i do B5 coś ktoś napisał :mysli:

ale najpierw miernikiem pomierz co tam u Ciebie sie dzieje :rolleyes:

Opublikowano

A to nie jest tak, że standardowo jest po kluczyku, a stały jest dodatkowo pociągnięty?

Opublikowano

A to nie jest tak, że standardowo jest po kluczyku, a stały jest dodatkowo pociągnięty?

wiesz nie mam pojęcia jak to jest w B5 ja mam B6 i tam jest tylko stały plus

stąd moja prośba cobyś pomierzył jakie plusy dochodzą na tych pinach

Opublikowano

wiesz nie mam pojęcia jak to jest w B5 ja mam B6 i tam jest tylko stały plus

stąd moja prośba cobyś pomierzył jakie plusy dochodzą na tych pinach

Yhy. Pobawię się z tym.

Dzieki.

Opublikowano