Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Kod błędu 16687 na LPG.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od wczoraj mam problem z moja audiczka tzn. silnik chodzi nie rowno jakby na 3 garach. Dzieje sie to tylko na LPG, na benzynie wraca do normy.

Po podpieciu Vaga wyskakuja nastepujace bledy :

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure

P1479 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded

16687 - Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded

Skasowalem bledy i zamienilem 3 cewke z 1 i po malej przejazdce:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded

16687 - Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded

Bede wdzieczny za wszelka pomoc. Pozdrawiam

Opublikowano

Witam, od wczoraj mam problem z moja audiczka tzn. silnik chodzi nie rowno jakby na 3 garach. Dzieje sie to tylko na LPG, na benzynie wraca do normy.

Po podpieciu Vaga wyskakuja nastepujace bledy :

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure

P1479 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded

16687 - Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded

Skasowalem bledy i zamienilem 3 cewke z 1 i po malej przejazdce:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded

16687 - Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded

Bede wdzieczny za wszelka pomoc. Pozdrawiam

16684/P0300/000768 - Random / Wykryto wiele Cylinder Wypal

Possible Causes Możliwe przyczyny

Air Intake System leaking Air Intake System przecieka

Fuel Supply faulty Dostaw paliwa uszkodzony

Injector(s) faulty Wtryskiwacz (e) wadliwe

Ignition Cable(s) and/or Spark Plug(s) faulty Ignition Cable (s) i / lub Spark Plug (y) uszkodzony

Ignition Coil(s) faulty Ignition Coil (y) uszkodzony

Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) stuck/open Recyrkulacji spalin (EGR) Valve (N18) zatrzymany / open

Camshaft Position Sensor (G40) faulty Rozrządu stanowisko Sensor (G40) wadliwe

Possible Solutions Możliwe rozwiązania

Check Misfire Recognition Uznanie Wypal Sprawdź

Check Air Intake System Air Intake System Check

Check Fuel Supply Sprawdź dostaw paliwa

Check Injector(s) and Injector Sealing Sprawdź Injector (s) i Injector uszczelniające

Check Ignition Cable(s) and Spark Plug(s) Sprawdź przewód zapłonu (s) i Spark Plug (s)

Check Ignition Coil(s) Sprawdź cewki zapłonowej (s)

Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) Sprawdź układ recyrkulacji (EGR) Gas Valve (N18)

Check Camshaft Position Sensor (G40) Czujnik położenia wałka rozrządu Sprawdź (G40)

Special Notes Uwagi specjalne

This DTC indicates that one or multiple cylinders are misfiring, but the ECU fails to identify the cylinder. Ten DTC wskazuje, że jeden lub wielu cylindrów złe spalenie, ale ECU nie ujawnia cylindra.

16687/P0303/000771 - Cylinder 3 Wypal Wykryte

Possible Causes Możliwe przyczyny

Ignition system Układ zapłonowy

Fuel injectors wtryskiwaczy paliwa

Fuel pressure ciśnienie paliwa

Running out of fuel Zaczyna brakować paliwa

EVAP canister purge valve EVAP zbiornika zawór wylotowy

Evaporative emission system System emisji par

Low compression Niska kompresja

Base engine problems problemy z silnikiem bazy

Controle Module damaged Controle Moduł uszkodzony

Special Notes Uwagi specjalne

This feature search for engine misfire in a specific cylinder. Ta funkcja wyszukiwania dla przerw w zapłonie w danym cylindrze. Most of the time the cause for a misfire is a lack of combustion in a cylinder due to absence of spark, poor fuel metering, or poor compression. Najczęściej przyczyną przerw w zapłonie jest brak spalania w cylindrze z powodu braku iskry, złego dozowania paliwa, złego sprężania lub.

wskazowki.jpg

zaczalbym od cewek:

jest teraz akcja serwisowa vw/audi wymieniaja wadliwe cewki jesli auto takowe posiada

sprawdz zaworek EVAP - wypnij go i dmuchaj w niego nie moze przepuszczac powietrza ale stawiam na cewki

Opublikowano

Cewke wykluczylem bo po wymianie 3 na 1 blad dalej wyskakuje na 3 cylindrze.

Sprobuje wymienic jeszcze swiece, moze to pomoze.

Ten problem pojawia sie tylko jak przelacze na lpg, zaczelo sie to wczoraj. Pojechalem zatankowac bo swiecila mi sie rezerwa i po jakis 50 km zaczelo szarpac. Podejrzewam tez ze zatankowalem jakis syf. Wymienie swiece i wyjezdze troche tego gazu i dotankuje nowego.

Moze ma ktos jeszcze jakies pomysly?? :mysli:

Opublikowano

Nie wiem czy dobrze interpretuje te bledy ale :

blad 16684 P0300 412C Cylinder / cylindry - wykrycie wypadania zapłonów

a blad 16687 P0303 412F Cylinder 3 - wypadanie zapłonów

czyli tylko na 3 cylindrze.

A ten blad 16684 informuje tylko o wykryciu wypadania zaplonow. Nie podaje ze to 1 cylinder jest.

Popraw mnie jezeli to zle odczytuje. Nie siedze w tym za dlugo i te informacje ktore posiadam uzyskalem z forum.

Dzieki za zainteresowanie. :notworthy:[br]Dopisany: 15 Maj 2011, 12:19_________________________________________________Bylem sie teraz jeszcze przejechac i by butowaniu mruga kontrolka od elektroniki silnika.

Zamrugala kilka razy i teraz sie swieci. Kupilem przy okazji swiece takze zaraz je wymienie i zczytam bledy jakie wyskoczyly.

Opublikowano

Nie wiem czy dobrze interpretuje te bledy ale :

blad 16684 P0300 412C Cylinder / cylindry - wykrycie wypadania zapłonów

a blad 16687 P0303 412F Cylinder 3 - wypadanie zapłonów

czyli tylko na 3 cylindrze.

A ten blad 16684 informuje tylko o wykryciu wypadania zaplonow. Nie podaje ze to 1 cylinder jest.

Popraw mnie jezeli to zle odczytuje. Nie siedze w tym za dlugo i te informacje ktore posiadam uzyskalem z forum.

Dzieki za zainteresowanie. :notworthy:[br]Dopisany: 15 Maj 2011, 12:19_________________________________________________Bylem sie teraz jeszcze przejechac i by butowaniu mruga kontrolka od elektroniki silnika.

Zamrugala kilka razy i teraz sie swieci. Kupilem przy okazji swiece takze zaraz je wymienie i zczytam bledy jakie wyskoczyly.

i jak?

Opublikowano

Bledy te same i swiece nic nie daly. Dalej to samo.

Probowalem po kolei odlaczac cewki ale zaraz chodzilo na 3 cylindry na benzynie.

To musi byc cos z gazu bo na Pb nie mam zadnego problemu. Podejrzewam wtryskiwacz gazu, bo jak nie to nie wiem co.

Macie moze jakies pomysly??

Opublikowano

Bledy te same i swiece nic nie daly. Dalej to samo.

Probowalem po kolei odlaczac cewki ale zaraz chodzilo na 3 cylindry na benzynie.

To musi byc cos z gazu bo na Pb nie mam zadnego problemu. Podejrzewam wtryskiwacz gazu, bo jak nie to nie wiem co.

Macie moze jakies pomysly??

moze byc to wtrysk LPG pisalem o nim wyzej

jakie masz wtryski?

Opublikowano

wtryski mam matrixa.

wygladaja dokladnie jak te:

Verteiler_2_F_01.jpg

Na 80% sa to te. Ale nie jestme specem.

pomierz miernikiem jaka maja rezystencje - lubia matrixy pasc

Opublikowano

Sprawdzalem dzisiaj i wychodzi okolo 1,5 na kazdy wtryskiwacz.

czyli dobrze...

zostaje ewentualnie zabrudzenie tego wtryskiwacza, fajnie jakbys podpial sie pod program od centralki LPG i zobaczyl jak pracuje ten wtrysk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...