Mad_MAX 1 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Panowie ile sie wycisnie z tego potworka czipem/programem ?? Maxymalnie ile da sie z tego wycisnac , przy zachowaniu rozsadku i zeby szybko sie nie skonczyl motorek?? I pytanie do panow fachowcow przede wszystkim Rogal , jakie koszty ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ali_TDI 2 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 W tym samochodzie są dość słabe turbosprężarki, dlatego po modzie należy liczyć na "tylko" 350-360KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mad_MAX 1 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 W tym samochodzie są dość słabe turbosprężarki, dlatego po modzie należy liczyć na "tylko" 350-360KM Az tak kiepsko ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ali_TDI 2 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 W tym samochodzie są dość słabe turbosprężarki, dlatego po modzie należy liczyć na "tylko" 350-360KM Az tak kiepsko ??? Przyrost rzędu 80-100Nm w użytecznym zakresie obrotów to wcale nie aż tak kiepsko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mad_MAX 1 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 W tym samochodzie są dość słabe turbosprężarki, dlatego po modzie należy liczyć na "tylko" 350-360KM Az tak kiepsko ??? Przyrost rzędu 80-100Nm w użytecznym zakresie obrotów to wcale nie aż tak kiepsko. No 100 niutkow to juz cos , ale od takiego silnika by sie spodziewalo cos wiecej , czyz nie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ali_TDI 2 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 W tym samochodzie są dość słabe turbosprężarki, dlatego po modzie należy liczyć na "tylko" 350-360KM Az tak kiepsko ??? Przyrost rzędu 80-100Nm w użytecznym zakresie obrotów to wcale nie aż tak kiepsko. No 100 niutkow to juz cos , ale od takiego silnika by sie spodziewalo cos wiecej , czyz nie ?? Niby tak, ale nie sądze że ktokolwiek chciałby mieć problemy ze sprężarkami w tym samochodzie... Procedura wymiany obejmuje albo demontaż zawieszenia albo wyciągnięcie silnika więc koszty samej robocizny są duże. Pozatym mając dużego pecha można uszkodzona turbina może uszkodzić coś więcej w silniku a wtedy koszty są już masakryczne. Sam silnik jest wytrzymały, marek w audi na dużych turbinach uzyskał dużo więcej, a połówka tego silnika czyli 2.5PD z T5 który ma seryjnie turbine GT2052 chipuje się już na ponad 200KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalotti 0 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Panowie ile sie wycisnie z tego potworka czipem/programem ?? Maxymalnie ile da sie z tego wycisnac , przy zachowaniu rozsadku i zeby szybko sie nie skonczyl motorek?? I pytanie do panow fachowcow przede wszystkim Rogal , jakie koszty ?? Panowie opisany przyrost to sporo Pamiętajcie, że silnik jest dosyć oprzyrzadowany i to nie technologia z przed 10lat jak nasze dieselki. Do tego odbiorca jest także całkiem inny, mało kiedy robi się duże TDiki bo ludzie którzy jeźdzą nimi to Panowie w krawatach i mało kiedy chodzi im po głowie modyfikowanie ECU. Kolejna rzecz to fabryczne parametry, projektując silnik montuje sie takie turbosprężąrki które dadzą pewien niewielki zapas (przecież w pierwszej kolejnosci turbiny wymieniamy) ale mają dużą skuteczność w jak najszerszym zakresie obrotów. Do tego oni martwią się o ekologię z którą każdy tuner ma na bakier. Więc szukają jak najlepszych rozwiązań tak aby zrobić mocny i ekologiczny silnik. Nikt tam nie włoży dużego turbo tylko po to aby za chwile "przelać" nadmiernie motor aby to turbo szybko wstało. A na modyfikacje zapraszam Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
verus 0 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 a po co takiego potwora chipować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Ten silnik to niezle pole do popisu dla szwabskich inzynierow,np brak w nim paskow klinowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mad_MAX 1 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Znajomemy mowi , ze juz mu brakuje mocy i chcialbym czipa walnac :kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Jak to kumpel mówi-dopóki szyja mu się w karku nie łamie , to auto jest słabe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się