Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


maudia4

Rekomendowane odpowiedzi

łatwiej będzie okręcić poduszkę wyjąć kostkę i zobaczysz czy masz 6 czy 12 pinów.

Pierścień ślizgowy mam 8E0 953 541 E natomiast moduł 8E0 953 549 N. Czy ten zestaw będzie hulał z multifunkcją? Czy taśma ma 12 pinów?

Nie działa taka kombinacja. Testowałem coś takiego u kolegi z forum. Przyciski się żarzyły i nie działały, do tego sterownik airbag wywalał błąd poduszki. Dopiero po wymianie modułu na taki z literką Q wszystko działa poprawnie.

Taśma z literką 'E' obsługuje multifunkcję.

Hmmm... :mysli:

U mnie mam moduł z N i tempomat hula jak należy. Nie pamiętam tylko z jaką taśmą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

łatwiej będzie okręcić poduszkę wyjąć kostkę i zobaczysz czy masz 6 czy 12 pinów.

Pierścień ślizgowy mam 8E0 953 541 E natomiast moduł 8E0 953 549 N. Czy ten zestaw będzie hulał z multifunkcją? Czy taśma ma 12 pinów?

Nie działa taka kombinacja. Testowałem coś takiego u kolegi z forum. Przyciski się żarzyły i nie działały, do tego sterownik airbag wywalał błąd poduszki. Dopiero po wymianie modułu na taki z literką Q wszystko działa poprawnie.

Taśma z literką 'E' obsługuje multifunkcję.

Hmmm... :mysli:

U mnie mam moduł z N i tempomat hula jak należy. Nie pamiętam tylko z jaką taśmą.

A mozesz w etce sprawdzić jaki twój model ma taśmę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łatwiej będzie okręcić poduszkę wyjąć kostkę i zobaczysz czy masz 6 czy 12 pinów.

Pierścień ślizgowy mam 8E0 953 541 E natomiast moduł 8E0 953 549 N. Czy ten zestaw będzie hulał z multifunkcją? Czy taśma ma 12 pinów?

Nie działa taka kombinacja. Testowałem coś takiego u kolegi z forum. Przyciski się żarzyły i nie działały, do tego sterownik airbag wywalał błąd poduszki. Dopiero po wymianie modułu na taki z literką Q wszystko działa poprawnie.

Taśma z literką 'E' obsługuje multifunkcję.

Hmmm... :mysli:

U mnie mam moduł z N i tempomat hula jak należy. Nie pamiętam tylko z jaką taśmą.

A mozesz w etce sprawdzić jaki twój model ma taśmę?

Niestety przy formacie poszła się je...ć ETKA ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łatwiej będzie okręcić poduszkę wyjąć kostkę i zobaczysz czy masz 6 czy 12 pinów.

Pierścień ślizgowy mam 8E0 953 541 E natomiast moduł 8E0 953 549 N. Czy ten zestaw będzie hulał z multifunkcją? Czy taśma ma 12 pinów?

Nie działa taka kombinacja. Testowałem coś takiego u kolegi z forum. Przyciski się żarzyły i nie działały, do tego sterownik airbag wywalał błąd poduszki. Dopiero po wymianie modułu na taki z literką Q wszystko działa poprawnie.

Taśma z literką 'E' obsługuje multifunkcję.

U mnie w ogóle nie żarzą się przyciski więc podejrzewam, że coś nie tak jest z taśmą, tylko muszę dobrać odpowiednią.

Nie wiem skąd ta wiedza na temat modułu z końcówką Q, skoro w opisie na pierwszej stronie moduł mój (N) jest jak najbardziej pod multifunkcję, a Q jedynie różni się tym, że ma ma wszystko co N + grzanie kierownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łatwiej będzie okręcić poduszkę wyjąć kostkę i zobaczysz czy masz 6 czy 12 pinów.

Pierścień ślizgowy mam 8E0 953 541 E natomiast moduł 8E0 953 549 N. Czy ten zestaw będzie hulał z multifunkcją? Czy taśma ma 12 pinów?

Nie działa taka kombinacja. Testowałem coś takiego u kolegi z forum. Przyciski się żarzyły i nie działały, do tego sterownik airbag wywalał błąd poduszki. Dopiero po wymianie modułu na taki z literką Q wszystko działa poprawnie.

Taśma z literką 'E' obsługuje multifunkcję.

U mnie w ogóle nie żarzą się przyciski więc podejrzewam, że coś nie tak jest z taśmą, tylko muszę dobrać odpowiednią.

Nie wiem skąd ta wiedza na temat modułu z końcówką Q, skoro w opisie na pierwszej stronie moduł mój (N) jest jak najbardziej pod multifunkcję, a Q jedynie różni się tym, że ma ma wszystko co N + grzanie kierownicy.

Miałem oczywiście na myśli nową multifunkję - kiera z B7 lub R8/TT. Stara multifunkcja oczywiście będzie działać z modułem N.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8E0953541D

Kolego, numer pierścienia ślizgowego ja znam - zresztą wg etki ten numer jest zastąpiony z końcówką E. Mnie chodzi o nr taśmy łączącej poduszkę (czyli multifunkcję) z pierścieniem ślizgowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam taki problem,zamontowalem tempomat-zlecilem to mojemu elektrykowi, i on mowi tak:

-ze auto widzi tempomat

-ale mam zly modul

-mam kierownice 3-ramienna czyli wg opisu z 1 strony powinienem miec wlasciwy modul,bo mam kierownice opcjonalna

-czy moze byc cos jeszcze? zle zaprogramowany tempomat?

szukalem w Etce ale nie wiem czy dobrze bo mam ja od 2 dni i wg Etki powinienem miec dobry modul.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam taki problem,zamontowalem tempomat-zlecilem to mojemu elektrykowi, i on mowi tak:

-ze auto widzi tempomat

-ale mam zly modul

-mam kierownice 3-ramienna czyli wg opisu z 1 strony powinienem miec wlasciwy modul,bo mam kierownice opcjonalna

-czy moze byc cos jeszcze? zle zaprogramowany tempomat?

szukalem w Etce ale nie wiem czy dobrze bo mam ja od 2 dni i wg Etki powinienem miec dobry modul.

jaką literkę ma moduł???

podeślij VIN na PW[br]Dopisany: 20 Marzec 2010, 15:13_________________________________________________DAVID23 sprawdzałem Twój VIN i prawdopodobnie masz moduł N ale podepnij VAG i zobacz jaki masz

co prawda kierownica trójramienna to tak samo jakbyś miał zwykłą czteroramienną bo przecież trójramienna jest bez sterowania radiem

pełny FIS masz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam taki problem,zamontowalem tempomat-zlecilem to mojemu elektrykowi, i on mowi tak:

-ze auto widzi tempomat

-ale mam zly modul

-mam kierownice 3-ramienna czyli wg opisu z 1 strony powinienem miec wlasciwy modul,bo mam kierownice opcjonalna

-czy moze byc cos jeszcze? zle zaprogramowany tempomat?

szukalem w Etce ale nie wiem czy dobrze bo mam ja od 2 dni i wg Etki powinienem miec dobry modul.

Kolego ja tez mialem 3 ramienna a moduł byl F wiec byc moze modul..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znaczy moj elektryk powiedzial ze nie mam pelnego Fisa,na fisie mam srednie spalanie,chwilowe,zasieg,czas przejazdu-to wszystko moge te funkcje odczytywac i resetowac nic wiecej.no i Fis nie jest kolorowy.a powiedzcie mi jaki modul kupic pod kierownice multi taka z TT/R8 bo kiedys taka planuje,moze ktos wrzucic link?

Antonio nie mam Vaga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znaczy moj elektryk powiedzial ze nie mam pelnego Fisa,na fisie mam srednie spalanie,chwilowe,zasieg,czas przejazdu-to wszystko moge te funkcje odczytywac i resetowac nic wiecej.no i Fis nie jest kolorowy.a powiedzcie mi jaki modul kupic pod kierownice multi taka z TT/R8 bo kiedys taka planuje,moze ktos wrzucic link?

Antonio nie mam Vaga

Czyli masz pełnego Fisa, Jak nie masz vaga to odkrec obudowe kolumny kierownicy i u gory masz numer modulu, na moje oko to powinienes szukac modul z literka Q

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok jutro sprobuje sprawdzic jaki mam modul.

Panowie czy jak kupie modul z literka Q na koncu to bedzie dzialac mi tempomat i w przyszlosci (za rok) kiera TT/R8 ?? chce odrazu kupic modul pod taka kiere zeby pozniej znowu nie zmieniac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panowie podejdzie ten moduł do mojego auta? 8E0 953 549 T ? Znalazłem na necie ale nie wiem czy pójdzie na tym tempomat... obecnie mam z końcówką F. Kiera standard

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok jutro sprobuje sprawdzic jaki mam modul.

Panowie czy jak kupie modul z literka Q na koncu to bedzie dzialac mi tempomat i w przyszlosci (za rok) kiera TT/R8 ?? chce odrazu kupic modul pod taka kiere zeby pozniej znowu nie zmieniac.

napewno

Witam. Panowie podejdzie ten moduł do mojego auta? 8E0 953 549 T ? Znalazłem na necie ale nie wiem czy pójdzie na tym tempomat... obecnie mam z końcówką F. Kiera standard

z końcówką F nie podejdzie tak samo jak i S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, że nie można nic zrobić bez problemów i mi się takowy przytrafił :embarrassed:

Kupiłem od naszego Forumowego Kolegi moduł z taśmą od B7 (literka Q).

Założyłem kumplowi do B6 i niestety tempomat (to był nasz cel) nie działa.

Przeszedłem całą procedurę kikakrotnie i pupa.

Próbowałęm na taśmie tej o d podmienionego modułu (B7) jak i tej ori z B6.

Problem polaga na tym, że po odpaleniu tempomatu w 01-Engine pojawiły się błędy:

17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal

P1569-35--

18097 - Powertrain Data Bus: Implausible Message fom Elec. Load Controller

P1689-35-10---Intermittent

Dodam jeszcze, że czujniki sprzęgła i hamulca są sprawdzone - OK

W [16-Steering Wheel]

Meas. Blocs

grupa 004 czyta wszystkie funkcje manetki

Czyli tempo widzi, ale nie działa.

Ma ktoś jakiś pomysł ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...