Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


maudia4

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie gdy zakupiłem autko nie miałem ani com.pokładowego ani tempomatu.Zakupiłem więc potrzebne graty i dogadałem się z gościem z wawy. na montaż i vagovanie.Co się okazało moduł kupiłem niewłaściwy tzn. od A6 a ten jak wiadomo nie działa.Więc gość zakodował tylko kom.pokładowy i założył manrtke od temp.Wkońcu kupiłem moduł z literką L na końcu, kabelek do vaga i postanowiłem sam zakodować tempomat.Jak na pierwszy raz zabawy z vagiem poszło całkiem niezle oczywiście dzięki opisowi tutaj zamieszczonemu :hi: ale....

Niby wszystko jest ok temp. działa ale pojawia mi się taki błąd

00778-Steering angle Sensor (G85)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

i po przejechaniu około 20-30 km zapala się kontrolka esp

Odpalam vaga i jeszcze raz dokonuje kalibracji czujnika skrętu i błąd znika ale na drugi dzień to samo i tak w kółko

w polu 005 po kręceniu kierą - Stering Angle ustawiam na 0.0

w 001 -Adj.Stering Angle Sensor ok

Kierownice jak zdejmowałem to zaznaczyłem, gdzie popełniam błąd i co jest nie tak??????

prosze pomóżcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie gdy zakupiłem autko nie miałem ani com.pokładowego ani tempomatu.Zakupiłem więc potrzebne graty i dogadałem się z gościem z wawy. na montaż i vagovanie.Co się okazało moduł kupiłem niewłaściwy tzn. od A6 a ten jak wiadomo nie działa.Więc gość zakodował tylko kom.pokładowy i założył manrtke od temp.Wkońcu kupiłem moduł z literką L na końcu, kabelek do vaga i postanowiłem sam zakodować tempomat.Jak na pierwszy raz zabawy z vagiem poszło całkiem niezle oczywiście dzięki opisowi tutaj zamieszczonemu :hi: ale....

Niby wszystko jest ok temp. działa ale pojawia mi się taki błąd

00778-Steering angle Sensor (G85)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

i po przejechaniu około 20-30 km zapala się kontrolka esp

Odpalam vaga i jeszcze raz dokonuje kalibracji czujnika skrętu i błąd znika ale na drugi dzień to samo i tak w kółko

w polu 005 po kręceniu kierą - Stering Angle ustawiam na 0.0

w 001 -Adj.Stering Angle Sensor ok

Kierownice jak zdejmowałem to zaznaczyłem, gdzie popełniam błąd i co jest nie tak??????

prosze pomóżcie

dziwny przypadek, robiłeś wszystko w kolejności: Logowanie, kodowanie, adaptacja czujnika skrętu, znowu logowanie i nastawy podstawowe - grupa 001 :?:

błąd powinien sam zniknąć i juz nie powinien się pojawić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszysko robiłem jak w instrukcji przeczytałem cały wątek i któryś z kolegów miał to samo ale nie napisał co i jak :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, ale jako że jestem na etapie zmiany manetki pod komputer i w odpowiednim do tego wątku również poruszany jest problem z kontrolką esp i kalibracją po ponownym podłączeniu aku to mam kilka pytań. Ja rozumiem, że jest na to procedura do wykonania VAG ale przecież układ ten dokonuje samokalibracji po przejechaniu kilkudziesięciu metrów? W każdym razie zawsze tak mam po podłączeniu aku że lampka owszem świeci ale szybko gaśnie. Poprawcie mnie ale czy to jest nieprawidłowy tok postępowania?

W przypadku mającego problem po wykonaniu kalibracji może wystarczyłoby niczego nie kalibrować tylko po porstu przejechać się kawałek? Czy może po zmianie modułu bez pomocy VAG układ sam się nie kalibruje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy może po zmianie modułu bez pomocy VAG układ sam się nie kalibruje?

trzeba kodować i kalibrować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie nieprzyjmował kodowania , przyczyna była włączona manetka tempomatu ma byc wylaczona,

manetki z modułami sa ponownie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć mam takie pytanie czy jak wymienię moduł i dodam manetkę tempomatu to po złożeniu i nie kasowaniu błędów będę umiał autkiem jeździć tak doraźnie A4 b6 2002r z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć mam takie pytanie czy jak wymienię moduł i dodam manetkę tempomatu to po złożeniu i nie kasowaniu błędów będę umiał autkiem jeździć tak doraźnie A4 b6 2002r z góry dzięki.

ABS nie będzie działał, a tak poza tym da się jeździć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno, jesli sie nie wykalibruje ESP i ABS a przejedzie 200-300 metrow z kilkoma skretami,to samo sie kalibruje i potem wystarczy tylko wykasowac bledy VAGiem a kontrolki pogasna( a moze zgasna same wczesniej? :mysli:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno, jesli sie nie wykalibruje ESP i ABS a przejedzie 200-300 metrow z kilkoma skretami,to samo sie kalibruje i potem wystarczy tylko wykasowac bledy VAGiem a kontrolki pogasna( a moze zgasna same wczesniej? :mysli:)

wątpię :cool1:

ja zanim zakodowałem jeździłem jakies pół godziny i ABS nie działał bo kodowania nie było :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...nawet jeśli skasujesz te błędy to i tak powrócą tak jak u mnie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zakodowałem wszystko i po przejechaniu kilku set metrów wszystko zgasło ale tempomat nie działa i doszliśmy ze nie działa czujnik sprzęgła dopiero będzie w poniedziałek:( a na mostku tez nie działa i nie wiem czemu:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zakodowałem wszystko i po przejechaniu kilku set metrów wszystko zgasło ale tempomat nie działa i doszliśmy ze nie działa czujnik sprzęgła dopiero będzie w poniedziałek:( a na mostku tez nie działa i nie wiem czemu:(

uruchomiłeś go w ENGINE??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zakodowałem tempomat w silniku i wszystko działa pięknie :> dzięki za podpowiedz chłopaki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zakodowałem tempomat w silniku i wszystko działa pięknie :> dzięki za podpowiedz chłopaki

piątak się należy :decayed:

czyli czujnik sprzęgła nie był potrzebny, tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich :)

Mam a4 B7 Avant z 2005r z kierownicą multifunkcyjną i nie posiadam tempomatu>a mam chęć go zamontować, z tego co przeczytałem jest to chyba możliwe :naughty:

Przeczytałem wszystko od pierwszej strony i mniej więcej się orientuję ale tak dla pewności chciałbym zadać kilka pytań.

1. Czy w moim przypadku potrzebuje tylko manetkę od tempomatu, czy cały komplet manetki tempomatu, świateł i wycieraczek?

2. Jeżeli mam multifunkcje to z tego co się zorientowałem to mam odpowiedni moduł Q lub R czy się mylę? >można to stwierdzić bez sprawdzania?

3. czy wystarczy dołożyć samą manetkę od tempomatu i odpowiednio zakodować?

Z góry dziękuję za rozjaśnienie moich wątpliwości... Pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...teoretycznie sama manetka i kodowanie, praktycznie możesz dla pewności sprawdzić jaki masz moduł ale raczej właściwy :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Czy w moim przypadku potrzebuje tylko manetkę od tempomatu, czy cały komplet manetki tempomatu, świateł i wycieraczek?

2. Jeżeli mam multifunkcje to z tego co się zorientowałem to mam odpowiedni moduł Q lub R czy się mylę? >można to stwierdzić bez sprawdzania?

3. czy wystarczy dołożyć samą manetkę od tempomatu i odpowiednio zakodować?

1. tak, kupisz manetkę i dokręcisz do modułu

2. jeżeli masz VAG'a to co za problem podłączyć, ale myślę, że moduł jest OK

3. tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przydaje się ten czujnik bo jak wcisnę sprzęgło to się wyłącza tempomat a tak by się nie wyłączał:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...