Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


maudia4

Rekomendowane odpowiedzi

czy na fisie powinna sie wyswietlac aktualnie ustawiona prędkość, tak jak np w passacie?

nie, nie ma czegoś takiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

witam

ja dzis od rana walcze z tym modem i mam kilka problemow:

1.Nie jestem pewien co do kodowania kiery, tak wyglada:

kiera.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

czy powinienem ja kodowac jako multi+radio+telefon+glos? czy tylko multi +radio?

nie mam podlaczonego rnse i bluta w tej chwili

edit: pomoze mim ktos z rozpoznaniem tej kiery?

edit: ogarnalem sprawe ABS teraz tylko sprawa lewego klawisza w kierownicy - nie dziala :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PAnowie

Czy żeby sprawdzić jaki mam modół, konieczny jest demontaż kierownicy czy samą osłonę kolumny da się zdjąć |?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, kierownicy nie trzeba ściągać - wystarczy odkręcić osłonę ( na dole 2 śrubki) i odchylić do góry

ale najprościej sprawdzić Vagiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki , vaga nie posiadam wiec jeżeli moduł nie będzie musiał być wymieniany to będę potrzebował "życzliwego kolegi " z niezbyt odległego kraju do pomocy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poważnie w razie czego można by było skorzystać z pmocy [br]Dopisany: 21 Czerwiec 2010, 09:40_________________________________________________To może znasz/masz, tempomat + osłonę kierownicy czarną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i ja decyduję się na tempo + FIS

Właśnie przyszła zabawka:

f3f114afd9e933e8m.jpg

Numery, które widzę, to:

Podkowa: 8E0 953 549 L

Manetka tempo: 8E0 953 521 D

Manetka FIS: 8E0 953 503 B

I oczywiście kilka pytań.

Czy to już wszystko, jeżeli chodzi o części, czy muszę jeszcze coś dokupić?

Jak już to zmienię, to poza tym, że nie będzie ESP, ABS, to kierunki będą wszystkie działać? I spryskiwacze?

No i ostatnie pytanie, najważniejsze, jako, że nie mam VAGa to piszę z prośbą, czy jest ktoś w stanie mi pomóc przeprogramować kompa? Na terenie śląska. Dojadę na miejsce, wszystko będzie już przygotowane (przykręcony zestaw) tylko zaprogramować.

Proszę o odpowiedź, oraz pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maniana, sam odblokowałeś komputer, albo skorzystałeś z pomocy forumowiczów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maniana, sam odblokowałeś komputer, albo skorzystałeś z pomocy forumowiczów?

przeczytałem konkretnie przygotowane info z wątku i robota poszła bez problemowo :naughty:

No i ja decyduję się na tempo + FIS

I oczywiście kilka pytań.

Czy to już wszystko, jeżeli chodzi o części, czy muszę jeszcze coś dokupić?

Jak już to zmienię, to poza tym, że nie będzie ESP, ABS, to kierunki będą wszystkie działać? I spryskiwacze?

Proszę o odpowiedź, oraz pomoc.

kierunki i wycieraczki będą działać bez problemu

ABS do kodowania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i ja już jestem po swapie manetki,

dziękówa dla Siemiana za poświęcony czas i pomoc.

Jeszcze pod wyrżnięcie pójdzie osłona dolna kolumny kier. zrobie fotostory jak mi to wyjdzie.

I jeszcze podłączenie czujnika spryskiwaczów, bo mi się świeci ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Po przeczytaniu instrukcji postanowiłem również zamontować tempomat. Kupiłem moduł kiery z literką Q wraz z manetką tempomatu, manetkę do pełnego FISa już miałem. Sam montaż poszedł bez większych problemów jak również po kodowaniu udało się pousuwać wszystkie błędy. Niestety tempomat nadal nie działa.

Pierwszy problem pojawił się przy adaptacji w grupie 16 - Steering wheel. W grupie 81 nie udało się zapisać wartości 00111 - BUS ERROR (czy jakoś tak)

Oczywiście wykonałem aktywację tempomatu w 01- Engene jednak po tym pokazały się następujące błędy:

2 Faults Found:

18097 - Powertrain Data Bus: Implausible Message from Elect. Load Controller

P1689 - 35-10 - - - Intermittent

17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal

P1569 - 35-10 - - - Intermittent

Dodam jeszcze, że w sterowniku 16 - Steering wheel tempomat działa i przesuwając go w różne pozycje w VAGu pojawiają się odpowiadające danemu położeniu funkcje.

Czujniki sprzęgła i hamulca również sprawdziłem VAGiem i wskazania były jak najbardziej poprawne...

Próbowałem ponownie przechodzić całą procedurę ale za każdym razem efekt był dokładnie taki sam. Ja niestety jestem zielony w temacie, gdyż mam ten samochód od niedawna. Dlatego też zwracam się do Was koledzy o pomoc.... ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gudi napisz w czym te błędy są (silnik czy co)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwna sprawa skoro masz wszystko git zakodowane

manetka ori z ASO czy nówka podróbka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nówka, raczej odpowiednik oryginału :decayed: Z resztą kupowana od kolegi czaki22

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...