Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


maudia4

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

..no to moduł spoko, skoro zakodowałeś wszystko i połączyłeś sie z modułem Q.Walcz z czujnikiem kąta skrętu wszystko zrób jeszcze raz :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy przekręcaniu kiery pojawiają Ci się jakieś wartości:

Wchodzimy do : [Meas. Blocks - 08]

Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-)

Specification: 0.0 °

Tolerance (when straight): ±5.0 °

[Done, Go Back]

Może problem leży po stronie taśmy poduszki a nie samego modułu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I mamy diagnozę :) na zgaszonym silniku nie da się tego zrobić bo wspomaganie nie działa.

Da się, ale trzeba dobrze machnąć kiere w obie strony :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

diagnoza obalona!!!

na zapalonym silniku to samo!

nr modułu sprawdziłem VAGiem 8E0 .... Q - czyli od A4

po kodowaniu jest błąd:

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

37-00 - Faulty

no i w Basic Settings - 04 w grupie 001 w trzeciej kolumnie LOCKED zamiast OK

chyba walnięty czujnik skrętu???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

diagnoza obalona!!!

na zapalonym silniku to samo!

nr modułu sprawdziłem VAGiem 8E0 .... Q - czyli od A4

po kodowaniu jest błąd:

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

37-00 - Faulty

no i w Basic Settings - 04 w grupie 001 w trzeciej kolumnie LOCKED zamiast OK

chyba walnięty czujnik skrętu???

Moduł jak najbardziej pasujący do A4 problem może być taki że wkładasz moduł do taśmy z poduszki B6 ale ja ostatnio montowałem taki zestaw moduł Q i taśma z poduszką 4 ramienną i wszystko chodziło ładnie. Jeżeli czujnik działa z innym modułem jest sprawny. Ciekawa sytuacja ... a Vin przyuczony - po podłączniu i zakodowaniu prześlij błędy z grup 03, 16 i 17.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy wybaczcie, pewnie było, no ale nie bardzo widzi mi się wertować tyle stron. Da się kupić obudowę kiery już na manetkę tempomatu w ASO? Jak tak, ile mniej więcej trzeba wydać? No i prosiłbym o nr jak ktoś posiada :) Wnętrze takie:

626413c638dd3549med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wytniesz w swojej bez najmniejszego problemu...Juz nie jeden z nas tak robił ja tez i jest :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam ochoty płakać po tym jak coś wyjdzie krzywo... Potem przy ewentualnej sprzedaży mi wytkną krzywą obudowę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na stronie 55 masz efekt wycinania ręcznego :naughty:

a obudowa nie wiem ile w tym prawdy ale ponoć kosztuje 130 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wycinalem dwie juz i bylo git:) ale skoro nalega to aso czeka z otwartymi rekami :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Castoramy podjedz brzeszczot do pilki do metalu, pilnik okragły i sladu nie bedzie :good: Jak sie postarasz oczywiscie :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze moge tylko jednego bo pierwszy sprzedalem z autem :> Przepatrz watek ktos tu wrzucal zdjecie wybacz ale nie chce mi sie teraz latac - 8 u mnie jest wiedz zrozum:) jutro moge ci pyknac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, mi się nie spieszy :) Jak będziesz miał czas OFC[br]Dopisany: 19 Grudzień 2010, 20:25_________________________________________________Tak przeglądam ten wątek dokładnie, i jak się ma odpowiedni moduł, to chyba do montażu tempomatu wystarczy odkręcić dolną obudowę kiery, nie trzeba chyba ściągać kierownicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...