Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Pikanie kontrolki km/h w komputerze pokładowym


rookie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wiernych posiadaczy Audi. Mam Audi A4 Avant 1.9 TDI 110 KM rocznik 1997 z komputerem pokładowym.

Powyżej 100 km/h pojawia się żółta kontrolka z km/h w kółeczku z indeksem 2 na dole. Przy czym komputer przy zapłonie wskazuje, że wszystko jest OK.

Czy ktoś wie o co chodzi z tym pikaniem na głos?

Miłość do auta to rzecz naturalna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest ogranicznik prędkości. Wyłącza się go jakoś na wyłączonym zapłonie. Pobaw się manetką od FISa i przyciskiem do przestawiania zegara lub kasowania przebiegu dziennego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisze hack,kiedyś się tym bawiłem ,chyba lewy przycisk trzeba przytrzymać w czasie jazdy tak aby znak km/h był przekreślony, natomiast aby włączyć ogranicznik przy danej prędkości przyciskasz przycisk,wtedy za każdym razem jak przekroczysz prędkość jaką ustawiłeś będzie pikało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki. Jutro rano się przejadę i sprawdzę te metody. Pozdrawiam serdecznie.

Niech wam się koła kręcą:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wiernych posiadaczy Audi. Mam Audi A4 Avant 1.9 TDI 110 KM rocznik 1997 z komputerem pokładowym.

Powyżej 100 km/h pojawia się żółta kontrolka z km/h w kółeczku z indeksem 2 na dole. Przy czym komputer przy zapłonie wskazuje, że wszystko jest OK.

Czy ktoś wie o co chodzi z tym pikaniem na głos?

Miłość do auta to rzecz naturalna

Witam.

To pikanie to jest ustawiona bezpieczna prędkość ustawiona w komputerze pokładowym. Informuje nas tylko o jej przekroczeniu.

Aby ja zmienić trzeba na WYŁĄCZONYM zapłonie przycisnąć przycisk FIS, powinien podświetlić się licznik kilometrów. Następnie przyciskamy ten sam przycisk i przytrzymujemy na około 2 sekundy. Na wyświetlaczu pojawi się aktualny poziom ostrzegania. W celu dokonania zmiany prędkości nacisnąć przycisk wyboru funkcji (na przełączniku wycieraczek) komputera samochodowego. Wartości zmieniają się w odstępach co 10 km/h.

Kilka sekund po ustawieniu oświetlenie wyłącza się ponownie.

Aby wykasować pamięć należy:

nacisnąć i przytrzymać przycisk "Reset" komputera samochodowego tak długo, aż pokaże się przekreślony symbol ostrzegawczy.

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisze hack,kiedyś się tym bawiłem ,chyba lewy przycisk trzeba przytrzymać w czasie jazdy tak aby znak km/h był przekreślony, natomiast aby włączyć ogranicznik przy danej prędkości przyciskasz przycisk,wtedy za każdym razem jak przekroczysz prędkość jaką ustawiłeś będzie pikało...

mam pytanko ,czy to mozna zrobic w moim modelu?bede wdzieczny za porade i wskazowke jak to zrobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam zwykly licznik ,ale moje pytanie wynika z tego,ze jak przeprowadzalem test na vagu,wydobywa sie dzwiek ,ale to nie jest taki sam sygnal,co przy zostawionych wlaczonych swiatlach i otworzeniu drzwi,przy tym jest jeden ciagly sygnal, a na tescie w instrument cluster sa trzy sygnaly wiec nie bardzo wiem do czego to sluzy, myslalem ze do ostrzegania o przekroczeniu ustalonej predkosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisze hack,kiedyś się tym bawiłem ,chyba lewy przycisk trzeba przytrzymać w czasie jazdy tak aby znak km/h był przekreślony, natomiast aby włączyć ogranicznik przy danej prędkości przyciskasz przycisk,wtedy za każdym razem jak przekroczysz prędkość jaką ustawiłeś będzie pikało...

ale jaki przycisk się przyciska - czytam wszyscy piszą "ten lewy", "przycisk" etc etc ...ale który :naughty: chyba jest jakoś oznaczony :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adas,ten lewy przycisk,to w B5,w B6-nie pamietam,ale mozesz sie przejechac autem i sprawdzic wszystkie 6 :naughty:,powiem,Ci dopiero wieczorem,jak sam to sprawdze,ale do tego czasu juz chyba sam to zrobisz.... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W b6 to i ile sie nie myle przycisk check.Kasowanie to przytrzymanie dluzej tego przycisku.Mozna wlaczac i wylaczac podczas jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokłądnie w B6 CHECK a zeby wyłączyć to przytrzymać dłuzej podczas jazdy az sie pojawi na Fisie przekreslony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W b6 to i ile sie nie myle przycisk check.Kasowanie to przytrzymanie dluzej tego przycisku.Mozna wlaczac i wylaczac podczas jazdy.

a jak to zakodować na postoju ? np. na 180 km/h ...przecież nie będę jechał do DE żeby się legalnie rozpędzić i check wcisnąć :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobre pytanie...check 1 robi sie podczas jazdy,a check 2 sie ustawia jakos manualnie-ktos pamieta jak? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie, ze sie nie da...Probowalem z 15 min dzisiaj i nic. :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...