brejnak Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Podczas przyspieszania po przekroczeniu 120km/h odczuwam nagły spadek mocy - samochód przestaje przyspieszać. Po zatrzymaniu, zgaszeniu silnika i ponownym zapaleniu jest normalnie do osiągnięcia podobnej prędkości. Komputer pokazuje, że turbina przeładowuje, mechanik rozebrał turbinę, wyczyścił kierownicę, wymienił elektrozawór podciśnienia, jakiś czujnik i nadal dzieje się to samo. Poradźcie mi coś.
_West_ Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 zrob logi i wrzuc na forum koledzy obejrza i wyjdzie czemu tak sie dzieje
Reggi Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Miałem ten sam ból .. jak jechałem 100 -110 km/h było ok po jakimś czasie jakby turbina sie odlanczała i robił sie mół bagienny... Zmieniłem turbine na nówke sztuke i jest od tamtej pory wszystko dobrze . Poszukaj na forum bo ten temat przewijał sie juz parokrotnie :th:
Jarol Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Na 99% masz zapieczone kierownice w turbosprężąrce to bardzo częsta usterka w AFN-ach i turbo przeładowuje. Zrób log dynamiczny kanału 11 na 4 biegu w zakresie od 1500 do 4000 obr/min z gazem wciśniętym do dech.
Gość zdeniu Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Na 99% masz zapieczone kierownice w turbosprężąrce to bardzo częsta usterka w AFN-ach i turbo przeładowuje. Zrób log dynamiczny kanału 11 na 4 biegu w zakresie od 1500 do 4000 obr/min z gazem wciśniętym do dech. lub najczęściej co jest powodem to zawór N75 - było o tym sporo tematów
kalina Opublikowano 14 Stycznia 2008 Opublikowano 14 Stycznia 2008 To jak wszyscy wróżą to ja też . Moja wersja jest taka - mechanik wziął tester zobaczył błąd 575, i zrobił jak wyżej. Ale pech chciał że turbina nie przeładowuje, tylko ciśnienie jest za niskie co daje także błąd 575 ale może mechanik ma zaćme i nie doczytał.
spanky Opublikowano 14 Stycznia 2008 Opublikowano 14 Stycznia 2008 ku.... !!! a gdzie logi dynamiczne ... ??? [to nie portal www.wrozka.pl] bez tego to ja proponuje wymiane silnika na nowy wraz z osprzetem,wiazka i ECU [co by miec pewnosc] oczywiscie wszystko zakupione w ASO ... napewno pomoze ....
Musashi Opublikowano 14 Stycznia 2008 Opublikowano 14 Stycznia 2008 spanky ja juz stracilem "entuzjam" do pisania przy takich postach "zrobic logi" powinno byc w regulaminie ze warunkiem prób diagnoz po wstawieniu posta typu "słabo jedzie co to", jest wrzucenie logow i tak wczesniej czy pozniej sie do tego sprowadza. ew. wszelkie gdybania typu moze Nxxx taki albo siaki, kierownice, dziury itp. zabronic, pod grozba ostrzezenia ), watki by sie troche odchudziły a forum byłoby przejrzystsze i naprawiający może sie ustrzec przed stratą kasy i czasu. oczywiscie dotyczyłoby przypadku pojazdow i przypadków w ktorych logi sa mozliwe i celowe. dla oczekujacych wróżb i lubiących wrózyc w FAQ wrzuciłoby się numery telewróżek i kilka adresow www oczywiscie panowie wrozacy bez urazy sam od czasu do czasu staram sie wrozyc w ramach skromnego doswiadczenia ale im wiecej zagłebiam się w lekturę forum tym bardziej dochodze do wniosku ze szkoda klawiatury na tym etapie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się