blaster99 Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Witam, mam magiel mokry z oleju jak na zdjeciu. Prosze o ocene sytuacji. Jaka jest przyczyna nieszczelnosci? Co trzeba bedzie wymienic, jakie orientacyjne koszty? Dodam, ze od jakiegos czasu gdy krece kierownica na postoju to wspomaganie jakby "mruczy". Na zimno tj po odpaleniu rano nic nie mruczy a wspomaganie troche lepiej - lzej działa, ktos wie dlaczego ? Uploaded with ImageShack.us ps. jest to miejsce po stronie kierowcy
Michal_777 Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 Witam Wygląda że się magiel kończy tera albo regeneracja albo nowy lub uzywka w dobrym stanie. Co do kosztów to allegro prawde Ci powie Pozdrawiam
Szybki-Wojtas Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Kolega Michał dobrze gada. Od siebie dodam, żebyś kontrolował teraz często poziom płynu. Jeśli ubywa powoli to są duże szanse na regenerację. Jak ubytki będą znaczne (np. 200ml dziennie jak u mnie ) to może się okazać że doszło do pęknięcia obudowy przekładni i nie da się zregenerować. Mam nadzieję, że u Ciebie nie będzie aż tak źle jak u mnie Wiele czytałem na ten temat i rozmawiałem z mechanikami - radzili mi mocno uważać na regenerowane (szczególnie z Allegro). Pewniejszym zakupem może się okazać zakup mało używanej przekładni z jakiej świeżej B7, albo jakiegoś VW. Oczywiście jest kilka profesjonalnych warsztatów i takich radzę szukać. Ja osobiście kupiłem, poprzez mój warsztat, regenerowaną w Warszawie za 1800pln + 600robocizna (z ORI płynami iregulacją geometrii).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się