buszmen241 Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Pytanko czysto teoretyczne. Co to takiego i do czego sluzy? Wg. mnie wyglada to na jakas ,,podmianke''. Dodam że samochod ma mala moc i probuje dojsc co jest tego przyczyna. Bede wdzieczny za szybka odpowiedz. Pozdrawiam
Onkel Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Wrzuć no większe to zdjęcie bo nawet po kliknięciu jest małe. Ta "podmianka" jest gdzieś koło przepływomierza tak??
buszmen241 Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Opublikowano 17 Maja 2011 Tak dokładnie obok przepływomierza.
zaku2_88 Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 To coś związane z filtrem węgla aktywnego, tam jest coś chyba jak zaworek zwrotny:mysli:[br]Dopisany: 17 Maj 2011, 21:57_________________________________________________Z tego co pamietam to w swoim 1.8 z podobnego roku to był tylko sam przewód nie tak jak w tej sytuacji trójnik. To wygląda jakby ktoś ten przewód zastąpił tym właśnie trójnikiem i stąd ten zaworek i zaślepienie śrubką
MASATO Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 wywal to i kup zwykły wężyk ktoś wrzucił taki trójnik bo nie miał prostego przewodu
aron Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 to jest zaworek jednokierunkowy na przewodzie z oparami paliwa,razem z trójkątem jest tylko na silnikach z turbo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się