Gelooo Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 moja AEB zauwazylem ze dymi po wymianie oleju na polsyntetyk TOTALA nie jestem pewny jej przebiegu moze bylo zalane cos gestszego. Jak myslice chodzi ladnie cichutko wymieniony rozrzad wszystko juz ustawione tak jak powinno turbina pompuje autko sie wkreca ale raz na jakis czas zadymi czasem bardziej nawet. Na co zwrocic uwage czy tu uszczelniacze (nie dymi nonstop nie ma chumry za mna jak jade) czy to moze turbina powoli sie konczy. Bede pilnowal oleju i gdzie i co posprawdzac przy okazji??? jaki olej lejecie do swojej 1.8 T z jakimi przebiegami obecnie mam 10w40 ale widzilem tez 10w60 lub tez 5w40
daciek1 Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Mój 1.8t ANB ma 297 tys. przebiegu i leje MOBIL 1 5W50. A jaki jest kolor tego dymka? jak biało szary to raczej turbo
Kędzior Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 jesli dymi ci przewaznie przy hamowaniu silnikiem to mozesz obstawiac ze to uszczelniacze
Gelooo Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 dziwna sprawa tak sie stalo po wymieni rozrzadu i innych rzeczy i zalaniu polsyntetyka moze przejsc na gestszy skoro wczesnie nic nie dymilo
grzes1150 Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 dziwna sprawa tak sie stalo po wymieni rozrzadu i innych rzeczy i zalaniu polsyntetyka moze przejsc na gestszy skoro wczesnie nic nie dymilo Gęstrzy od półsyntetyka do 1.8T Typuje że właśnie zmianą sentetyna na półsyntetyk skróciłoś żywot turbinie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=7434.885[br]Dopisany: 18 Maj 2011, 13:58_________________________________________________A co do oleju to mam 186tyś. i leje Schell Helix 5w30
paput Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 moja AEB zauwazylem ze dymi po wymianie oleju na polsyntetyk TOTALA nie jestem pewny jej przebiegu moze bylo zalane cos gestszego. Jak myslice chodzi ladnie cichutko wymieniony rozrzad wszystko juz ustawione tak jak powinno turbina pompuje autko sie wkreca ale raz na jakis czas zadymi czasem bardziej nawet. Na co zwrocic uwage czy tu uszczelniacze (nie dymi nonstop nie ma chumry za mna jak jade) czy to moze turbina powoli sie konczy. Bede pilnowal oleju i gdzie i co posprawdzac przy okazji??? jaki olej lejecie do swojej 1.8 T z jakimi przebiegami obecnie mam 10w40 ale widzilem tez 10w60 lub tez 5w40 to co było przyczyną w końcu ?dymić może bo turbo zajechane puszcza olej
Gelooo Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 wczesnie byl o 1 zbaek rozrzad ale juz ok chodzi ciuchutenko i ma moc odpowiednia tylko czasem dymi nie ciagle jest wlany 10W40 totala nie moge wrocic juz za bardzo do syntetyka a tym bardziej odpada mineral jak juz wleje sie chyba 10W60. poprzedni wlasciciel mowil ze byl lany 10w40 wiec taki zalalem
paput Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 wczesnie byl o 1 zbaek rozrzad ale juz ok chodzi ciuchutenko i ma moc odpowiednia tylko czasem dymi nie ciagle jest wlany 10W40 totala nie moge wrocic juz za bardzo do syntetyka a tym bardziej odpada mineral jak juz wleje sie chyba 10W60. poprzedni wlasciciel mowil ze byl lany 10w40 wiec taki zalalem tak jak pisałem stawiasz piwo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się