lukaseq1 1 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Witam, dzisiaj sciaglem gume od turbo chcialem zobaczyc czy przepuszcza juz olej, i wsadzilem tam lape i byly tam sladowe ilosci oleju. Jest to juz powod zeby dac ja do regenarcji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauros88 0 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Sladowe ilosci prawiezawszesa bo z odmy mgielka olejowa dostaje sie do dolotu.Jesli nie kopci Ci inie znika duza ilosc oleju to sie tymnie przejmuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaseq1 1 Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 problem w tym ze nie kopci, nawet jak dostaje po d*pie, tylko olej znika, zauwazylem ze cieknie przy erg. Mechanik powiedzial ze jak tam cieknie to znaczy turbo puszcza olej dla tego dzisiaj sprawdzałem czy w turbo jest olej no i jest ale minimalnie, odkręciłem również ta rure z prawej strony i mechanik gadal ze tam bedzie pelno oleju a tam prawie nic. I teraz juz niewiem co jest grane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grochu 0 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Nie przejmuj się. Ja mam podobną sytuację. IC cały mam usyfiony w oleju Postaram się wrzucić fotki Zamierzam założyć sobie coś w stylu oil catch na odmę. Tobie też polecam, wtedy będziesz wiedział skąd ten olej. Jeżeli cieknie ci bardzo przy erg to pozostaje ci tylko wywalenie go. Bo wymiana jest kosztowna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrocodileReggae 0 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 tylko olej znika, ile musisz dolać przez 10 000? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaseq1 1 Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 niewiem bo jeszcze tym autem niezrobilem tyle. Mam go narazie 3 miesiace i zrobilem 3 tys i dolalem z 2 setki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marec-ki 0 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Mając skodę felicję 1.6 (silnik VW) norma dla niego to 1l/1000km dwie setki na 3 tyś troszku sporawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaseq1 1 Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 zrobilem fotke turbo, prosze mi powiedziec jak to wyglada ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orange 2 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 ja bym na początek wywalił odme z dolotu i założył OCT ze zwykłej butelki w układzie otwartym a wczesniej wyczyścił dolot, potem zrób tak z 1000km i zobacz czy dalej będzie cieknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesia 0 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 zrobilem fotke turbo, prosze mi powiedziec jak to wyglada ? U mnie jest dokładnie tyle samo,turbina cicho pracuje ,oleju nie bierze,nie kopci więc jeżdżę i cieszę się jazdą, myślę że to jest standart w tym aucie (odma) ale niech się może jeszcze ktoś wypowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k0za 0 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Jest OK. Mam to samo, założyłem 1000km temu OCT i już mam dużo mniej tego syfu w dolocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pisarz1980 0 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Ja też mam to samo i się nie przejmuję jak wszystko jest OK . Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaseq1 1 Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Dzieki pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się