chapakostabakos Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 Witam Chciałbym zmienić moja a4 która chce ojciec na a6 c5 98r quattro znalazłem taka w okolicy za smieszne pieniadze:) ale jej problemem jest to ze nie odpala... Sprawdzałem uklad paliwowy i odpowietrzałem ja(reczna pompka) paliwo pojawiło mi sie na magistrali i podczas krecenia jest cisnienie ale autko nawet nie warknie, pierdnie itp.... chciałem podlaczyc vaga ale nie moze mi sie polaczyc z komputerem.... jest oczekiwanie zaliczy do 6 i zrywa polacznie zielona kontrolka swieci mi sie na kablu wiec chyba polacznie jest ok.... moze musi byc jakas inna konfiguracja w ustawieniach portu?? w mojej niuni laczy mi sie od razu po pierwszym sygnale... moze ktoś spotkał sie z taka sytuacja?? chcialbym wiedziec co mu dolega z wygladu nie jest zly byl lekko obity ale nic powaznego, hamulce tyl ma do roboty lekki wyciekz silnika, lampy xenona do regeneracji i napewno jeszcze cos wyjdzie.... troche sie na tym znam wiec z naprawa tego nie bylo by problemu nie trzeba nikomu placic za robote:) auto ma juz swoje lata i przebieg wiec cudów od niego nie oczekuje, ale na elektryce na cholere sie nie znam.... prosze o pomoc jak zdiagnozować usterke.... PS: podczas krecenie nie slychac zadnych stukow z silnika wiec walki, hydraulika chyba OK ale na rozruszniku nie ma takich obrotow wiec nie jestem pewny w 100%
Gość Damian A4 Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 Skoro Vag się nie może połączyć i nie odpala a układ paliwowy ma ciśnienie to może ECU siadło i przydała by się podmianka????
chapakostabakos Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Opublikowano 21 Maja 2011 tylko skad ja mam wziasc 2 ecu??..... tez o tym myslalem ale kupic inny ecu tylko do sprawdzenia i nie mojego auta mija sie z sensem nikogo nie znam kto by smigal 2.5tdi moze jest ktos z okolic żor?? woj śląskie
Duch^ Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 Wieź auto do elektromechanika. Jeżeli wykluczyłeś już immobilizer.
chapakostabakos Opublikowano 23 Maja 2011 Autor Opublikowano 23 Maja 2011 czyli pierwsze co zrobic to zalatwic inny ecu?? skoro sie swieci zielona lampka na kablu to polacznie musi byc OK?? tzn wtyczka nie laczy, przerwna gdzies na kablu albo cos z ustawieniami w laptopie?? skoro padniety bedzie ecu to zapewne dlatego nie zapala i mozna go obudzic do zycia za jednyne 200zł tyle na allegro kosztuje "nowy":) co to immo nawet to jak by tez byl walniety to połączyć z autem powinienem sie przez vaga....
przemek4net Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 wez inny kabel - ja swoim "polskim vagiem" to lacze sie ze swoim 2.5 a z brata 1,9 to pamietam ze szlo ciezko i pamietam, ze musualem w ust. portow pomajstrowac Moze to auto ma "odciete" gniazdo? (zabezpieczenie antykradziezowe) Jak sadze slabo sie znasz na tym motorze (wyjechane walki nie bedziesz slyszal przy kreceniu - zreszta to nie dramat bo nowe walki + hydraulika to okolo 2,5-3 kola w NOWYCH czesciach a pewnie przy wymianie rozrzadu wiele roboty by juz nie doszlo)... moze sie okazac zwalona elektronika pompy vp44 (moze wymiana tranzystorka a moze wydatek 2,5 kola na remont pompy), turbo siedzace, jak sa wycieki to pewnie odma zatkania itp itp... generalnie kalkuluj cene tak abys wyszedl na tym do przodu zmieniajac kompletnie nawet silnik np na 1.9 (robia tez takie operacje) Wymiana rozrzadu + wymiana walkow + regeneracja pompy vp44 + robota to moze byc z 8 kola wiec nie zawsze sie oplaca ratowac tego motoru (dlatego jak nie odpala kalkuluj tak cene jakby pod maska silnika nie bylo) Pozdrawiam, Przemek
DeeJay_Kill Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Na początek sprawdź, czy z czymkolwiek innym możesz się połączyć za pomocą VAG'a, jeśli tylko ECU powoduje problemy, to do sprawdzenia zasilanie na nim (począwszy od bezpiecznika). Jeśli z niczym nie ma połączenia, to sprawdź, czy na linii K (pin 15 gniazda OBDII) jest ok 8V przy włączonym zapłonie. Jak jest 0, to odciął ktoś linię K i prawdopodobnie auto nie odpala przez jakieś zabezpieczenie antykradzieżowe - szukaj przełącznika pod deską, czy czegoś w tym stylu. ECU samo z siebie się nie rozwala, więc najpierw próbuj zdiagnozować to, co Ci napisałem powyżej. Pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się