marcuso86 Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 Witam Sprawa wygląda tak ze gdy auto stoi w cieniu (teraz w dość ciepłe dni) w środku jest dość ciepło zapalam auto mam ustawione 21 stopni AUTO i po chwili leci juz dość zimne powietrze i temperatura robi sie ok. Jeśli auto stoi pare godzin na słońcu i w środku jest bardzo ciepło nawet po 15 km nie leci zimne powietrze mimo ze ustawie nawet na low. Poprostu jesli auto jest bardzo nagrzane jest coś nie tak i nie umie zbic temperatury. Dodam jeszcze ze z rurek idących do kabiny na podszybiu bardzo mocno świszcze/syczy nawet pare sekund po zgaszeniu auta a jedna z nich po dłuzszej jeździe jest pokryta lodem- tez tak macie. Proszę o sugestie
andy_sky Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 co do syczenia jest ok i szronu na rurce a jeśli chodzi o wydajność to zaczął bym od sprawdzenia filtra pyłkowego sprawdź go bez filtra
Gość Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 byc moze przycina ci sie klapa cieple/zimne powietrze i stad ten efekt, podepnij vaga i zrob adaptacje klap. pzdr.
cysiu100 Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 Jak rurka pokryta lodem to coś nie tak, mało czynnika, dysza rozprężna.
andy_sky Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 Jak rurka pokryta lodem to coś nie tak, mało czynnika, dysza rozprężna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się