Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Pytanie o zapalanie silnika


Jarol

Rekomendowane odpowiedzi

dziwne dzwieki wydobywaja Ci sie spod maski ..... :polew:

Ja bym powiedział bardzo dziwne :D

A na poważnie powinien palić dosłownie w 0,5 sekundy - mi odpala zaraz po zadziałaniu rozrusznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OT :tongue4: w pracy jestem i wybuchy smiechu niewskazane :naughty:

a jak slychac u Was? :polew:

haha, jak pomierzyłes te 0,5 sek :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OT :tongue4: w pracy jestem i wybuchy smiechu niewskazane :naughty:

a jak slychac u Was? :polew:

haha, jak pomierzyłes te 0,5 sek :tongue4:

Ojejku, chciałem chłopakowi zobrazować ile jest u mnie: skoro on pisze, że odpala mu po 1,5 sek. to ja żeby zobrazować to, że zapala szybciej napisałem 0,5 sek - czepiasz się mój drogi kolego :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sobie juz zapisalem w kajeciku: start od kopa? musze sie przysluchac, jak bede odpalac.

kurcze zylem sobie szczesliwy, ze mi autko jak zegarek tyka, a teraz nie moge wysiedziec czy staruje ok :naughty::kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok właśnie wróciłem z pracy do domu i za chwile ide robić diagnoze Vagiem napisze potem co wyszło. A tak po za tematem czy ktoś wie gdzie jest jakiś dobry serwis gdzie można naprawić audi na sląsku??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe. jeszcze powinnismy sprecyzowac co to znaczy palenie od kopa.... :D

jakby nie patrzec pojecie dosyc wzgledne....

a teraz sam sie zastanawiam co to ten kop i czy mnie dobrze pali... :gwizdanie:

Czas tak długi jak po kopie odbicie nogi kopiącego od dupska kopanego. :decayed:

Teraz łatwiej ? :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok auto juz sprawdziłem ma dwa błędy:

2 Faults Found:

16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal

P0341 - 00-00 - -

17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus

P1586 - 35-10 - - - Intermittent

Pierwszy to coś z czujnikiem Halla czyli pewnie przez niego auto tak późno odpala ale co to ten drugi????

W sterowniku ABS mam taki błąd:

1 Fault Found:

01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30

35-10 - - - Intermittent

A tu w załączeniu logi 1 statyczny:

3b5f8e3d7d1bd95d.jpg

oraz 2 dynamiczne na czwartym biegu:

a16dea3f09e0c544.jpg

7e80ad1b1d5410e0.jpg

Proszę również o komentarz i opinie co można powiedzieć o kondycji silnika????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...w silnikach PD nie sprawdzasz kąta wtrysku tylko kąt synchronizacji. Sprawdza się to w grupie 004 na poz. 4.

Najlepiej jakby był 0, ale norma jest -3 / +3. Tylko to jest na biegu jałowym i należy pamiętać, że przy obciążeniu ten kat będzie rósł trochę, więc jak na jałowym będzie około +2,5 to na pewno pod obciążeniem wyjdzie poza normę i trzeba to zmienić.

Rozumiem, że to dotyczy również AJM?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zaczął od kąta wtrysku, kanał 00 w Engine. Prawidłowa wartość to o ile pamiętam 51.

grzanek85 jak nie jesteś czegoś pewien to nie pisz i nie wprowadzaj w błąd - w silnikach PD nie sprawdzasz kąta wtrysku tylko kąt synchronizacji. Sprawdza się to w grupie 004 na poz. 4.

Najlepiej jakby był 0, ale norma jest -3 / +3. Tylko to jest na biegu jałowym i należy pamiętać, że przy obciążeniu ten kat będzie rósł trochę, więc jak na jałowym będzie około +2,5 to na pewno pod obciążeniem wyjdzie poza normę i trzeba to zmienić.

Tu sprawdzałem mam dokładnie 0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te bledy

16725 czujnik halla G40 - przez to dlugo kreci i pozniej chodzi w trybie awaryjnym.

17994 blad poduszki mocowania silnika - byc moze problem kabelka, jak nie lata silnik mozna sobie zostawic na pozniej

01826 blad czujnika skretu kerownicy G85- blad zasilania, spradz bezpieczniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musashi dziękuje bardzo za objaśnienie błędów. Czyli czujnik Halla do wymiany wie ktoś ile taki ksztuje w ASO z wymianą??

A czy zna ktoś jakiś dobry warsztat nie koniecznie ASO w obrębie Śląska gdzie można auto do naprawy odstawić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten czujnik do wymiany, to tak nie "zaraz".... czasem się wymianie i d*pa.

G40 powinien mieć sygnał z czujnika obrotów silnika

edit: źle się wyraziłem.. Istototny jest również sygnał z G28 (czujnik obrotów)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz kabelki od czujnika moze sie zerwały/pzrzetarly ...

bład ten wyskakuje rowniez gdy rozrzad jest przestawiony .... reszta juz zostala napisana]

[p.s logi dynamiczne nie chca mi sie otworzyc .... :no:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...w silnikach PD nie sprawdzasz kąta wtrysku tylko kąt synchronizacji. Sprawdza się to w grupie 004 na poz. 4.

Najlepiej jakby był 0, ale norma jest -3 / +3. Tylko to jest na biegu jałowym i należy pamiętać, że przy obciążeniu ten kat będzie rósł trochę, więc jak na jałowym będzie około +2,5 to na pewno pod obciążeniem wyjdzie poza normę i trzeba to zmienić.

Rozumiem, że to dotyczy również AJM?

tak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bład ten wyskakuje rowniez gdy rozrzad jest przestawiony .... reszta juz zostala napisana]

najczęściej, gdy rozrząd jest przestawiony, ale tu jest ustawiony na 0...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bład ten wyskakuje rowniez gdy rozrzad jest przestawiony .... reszta juz zostala napisana]

najczęściej, gdy rozrząd jest przestawiony, ale tu jest ustawiony na 0...

widocznie ta informacje gdzies przeoczylem .... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umówiłem się w ASO w Rybniku na poniedziałem. Jak naprawią Auto to napisze co dokładnie było. Wszystkim dziękuje za pomoc. W diagnozie.[br]Dopisany: 18 Styczeń 2008, 11:28 _________________________________________________No i byłem na diagnostyce w serwisie Audi sprawdzili błędy a potem fazy rozrządu i wyszło że napewno mam źle ustawiny rozrząd i trzeba to poprawić - koszt 700zł :( bo czujnik pokazuje wartości po za zakresem. A po ustawieni jeśli dalej będą złe wartości to czujnik też do wymiany koszt 350zł. Co o tym myslicie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam takie doswiadczenie ze swojego auta mam kat synchro 3,3-3,8/ wiec poza norma i pali na dotyk.

w aso w poznaniu ustawienie rozrzadu drogo 500 zl. tyle ile wymiana rozrzadu.

oczywiscie bede to niedlugo poprawiac.

swoja droga moze to dobry moment na skorzystanie okazji i wymiane rzrzadu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...