Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Audi A4 B7 2.0 TDi autoamt trzesie na postoju


scootersolutions

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

posiadam auto Audi A4 B7 2.0 TDI Automat 2006rok.

Auto było kupione po wypadku.

taki pewien warsztat to robił i przy odbiorze nie zwrociłem uwagi ale jak sie go odpali na P trzesie lekko na D bardzo mocno trzesie ale jak pusze hamulec to jedzie, wiec ok, jednak wstrząsy sa zdecydowanie za duże.

Na P na postouje aż zderzak cały się trzesie, wibracje są tak widoczne ze nawet nie wiem czy nie dokrecili lampy ale śróba się odkreciła.

Może spotkał się ktoś z tym?

Dodam ze byłem na kanale, i łapa skrzyni biegów jest pęknietą w dwóch miejscach, to może być przyczyną-mysle że tak ale nie do końa, podczas jazdy czasami słychać stukanie, (mogą to być wahacze ale czy ta łapa , niewiem?

Audi ma tak na biegu jałowym jak lekko dam mu gazu wszystko ustaje?

Przyczyna?>

czekam na pomoc, zeby nazbierać jak najwiecej info i zj***ć tych baranow na warsztacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jedyny warsztat do którego możesz pojechać? Jedź do normalnego serwisu i posprawdzaj bo z opisu to może być masa elementów, poduszki, koło dwumasowe,łapa sprawna też nie jest popekana....

Na biegu czy to jalowym czy innym samochód nie powinien się telepać. Jeśli pytasz czy audi tak ma to powiem że nie.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koła dwumasowego raczej nie mam/ bo to automat....

przebieg tylko 100tyś

był caly przod robiony, na postoju na P aż rejestracja cały zderzak drży ma drgania i to bardzo widoczne...

czy moze to byc spowodowane uszkodzoną poduszką skrzyni biegów?

NA P lekko drży , na N zaś nie tak mocno na D to całe auto sie trzesie jak i na innych S czy R

Jakieś inne sugestie, chodzi mi o to czy to moze byc tylko łapa poprzez nią tak jest czy może być coś innego, może ten cały pas zderzaki zle poskrecali?

może jakies gumeczki powinieny byc czy podkladki sprezynowe?

chciałbym poprostu nazbierać jak najwiecej info zeby ich poprostu zaskoczyc jak podjade tam autem do nich, zeby nie było wątpliwosci, wiadomo jak wiekszosc polskich mechaników postępuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz przebieg w tym aucie?

Mam tą samą skrzynie 7biegową, z auta ogolnie zadowolony jesteś?

A odnośnie tych wstrząsów to tak:

łapa skrzyni biegów jest pęknieta w 2-óch miejscach

Oraz mechanicy zle wyprostowali podluznice, bo , z silnika wychodzi ta guma co wchodzi w pas przedni (dokladnie w to od rury intercoolera) jest na to specjalne meijsce a to wchodzi tylko częściowo półowa gómy a powinna cała wejść na miejsce.

Myśle ze to jest głównie przyczyną wstząsów,

Jutro jade do nich i im pokaże jak robią...

Co o tym myslicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poza oceną wzrokową podpiąłbym VAGA i zrobił logi :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz przebieg w tym aucie?

Mam tą samą skrzynie 7biegową, z auta ogolnie zadowolony jesteś?

w tej chwili mam 181600km. , narazie nie mam z furą żadnych problemów i nic nie zwiastuje ich w przyszłości, generalnie jestem bardzo zadowolony ale rozczarowany tym, że od dwóch miesięcy nie udało mi się samochodu sprzedać :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób logi vagiem przyczyną mogą być pompowtryski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie sprawa wygląda tak:

na 3 pompowtryskiwaczu 13 grupa VAG pokazywała 2,99, podczas gdy na wszystkich pozostałych wskazania były na poziomie ok. -1,3 (niestety nie mam swojego VAGa więc nie mogę wkleić logów).

Wydawało się więc, że to 3 pompka jest do wymiany.

Po włożeniu nowej pompki wskazania zostały bez zmian. Po zamienieniu 3 z 4 okazało się, że na 4 (ze starą pompką nr 3) wskazania są ok., natomiast na 3 nadal jest 2,99. Wygląda więc na to, że pompowtryskiwacze są ok, a problem tkwi gdzieś indziej :(

Dodam tylko, że koło zamachowe było wymieniane przez wcześniejszego właściciela.

O ile do trzęsienia na postoju można się przyzwyczaić, to zastanawiam się, czy ta nierówna praca 3 wtrysku ma jakieś inne/gorsze konsekwencje (po wysypaniu się pompy oleju, a wraz z nią turbiny, wolę dmuchać na zimne :))???

Macie może pomysł, gdzie dalej szukać źródła problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w BPW warto sprawdzić stan wałka rozrządu bo lubią się wycierać krzywki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdziesw wczesniej na forum wyczytalem ze przyczyna moze byc dotrysk paliwa potrzebny do regeneracji PDF-a.

Moj tez sie czasami trzasl...do ostatniego wekendu,na FIS-ie wyskoczylo na czerwono"ÖL DRUCK" :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to i może ten wałek już się wytarł jak tak olej się rozrzadził

25% ropy w oleju :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakacor w BPW masz jedno punktowe mocowanie PD, możliwe że masz luzy w gnieździe i za dużo leje ropy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GRIGA, z tym PDFem też jest komedia, bo od grudnia mi przybyło z litr oleju - podobno z winy PDF???

Objawy 100% identyczne ;( jaku mnie. Zaczęło się już przy 90tkm. Tylko to było trzy lata temu, wtedy myślałem ze mi za dużo oleju nalali :thumbdown:

Pojechałem z powrotem(do ASO),grzecznie odciągnęli i myślałem ze po sprawie.Gwarancja się skończyła, a oleju dalej za dużo :kox:

Zaczolem grzebać po necie i trafiłem na to i jeszcze jedno forum. Okazało się ze wtopiłem ;( z tym 2.0tdi. Mialem już 1.8T i bylem super zadowolony, tak jak z wcześniej z golfów passatow czy T-czwórek.

Auta kupowałem TYLKO od znajomych, wiec przekręty z kilometrami nie wchodzą w rachubę.

Mam nadzieje ze motor jest jeszcze do uratowania, bo olej zmieniałem co 10tkm a nawet częściej(a kosztuje niemało).

Tak na prawdę nie znam przyczyny przybywania oleju do dzisiaj. Nie ma niestety czasu na dłuższe grzebanie i szukanie :no:

[br]Dopisany: 19 Lipiec 2011, 22:24_________________________________________________Na forum dominują dwie opinie: dotrysk paliwa albo mocowanie pompek. Wydaje mi się teraz , ze obie są możliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w AVF/AWX są te same głowice i rzadko kiedy się gniazda PD wyarbiały więc tylko i wyłącznie wina DPF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...