Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AMB] Temperatura nawiewu spada przy zatrzymaniu auta


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

szybciej poziom sie uzupelnia, jezeli wylaczysz zaplon klima zamyka zawor. i wyrownanie poziomow trwa dluzej.[br]Dopisany: 20 Styczeń 2008, 18:01 _________________________________________________sory juz sie prostuje. pomylalem autka :hi:

na HI trzeba ustawic po uruchomieniu silnika do czasu jego zagrzania.

Opublikowano

ale uklad klimy, a nagrzewnica to calkiem co innego wiec nei wiem co ma jedno do drugiego?

Opublikowano

no teraz to ja nie rozumiem. przeciez jak ustawidz klimatronik na HI to ustawiasz maxymalna wydajnosc ogrzewania, mozesz ocenic czy nadmuch dziala prawidlowo - oznaka prawidlowegoodpowietrzenia.

przeciez regulacja klimatyzacji/ogrzewania nie jest w rozdzielona od ogrzewania. usta

Opublikowano

Musashi, ale po co lub w jakim celu ustawiac HI przy odpowietrzaniu przy nie zapalonym silniku tylko zaplonie :kox:??[br]Dopisany: 20 Styczeń 2008, 18:34 _________________________________________________Widze, ze juz wyzej dales sprostowanie.

Juz w jednym watku bylo opisywane, ze nie potrzeba ustawiac na HI poniewaz temp jest ustawiana klapka, a nie zaworkiem na przewodzie, ktory reguluje ilosc przeplywajacego plynu.

Opublikowano

hehe. Pikus ja sie juz poprawilem :tongue4:

szybciej poziom sie uzupelnia, jezeli wylaczysz zaplon klima zamyka zawor. i wyrownanie poziomow trwa dluzej.[br]Dopisany: 20 Styczeń 2008, 18:01 _________________________________________________sory juz sie prostuje. pomylalem autka :hi:

na HI trzeba ustawic po uruchomieniu silnika do czasu jego zagrzania.

Opublikowano

Tez zauwazylem ale pozniej :kox: :kox: :gwizdanie:

Opublikowano

hehe. no wlasnie.

to akurat przyzwyczajenie wyuczone z poprzednich autek. tutaj hitech jest :drunk:

Opublikowano

Witam, ja mam pytanie czy to normalne ze podczas jazdy obroty dmuchawy (klimatronik) same sie zwiekszaja np jak ustawie se dajmy na to na 3 kreseczki a temperature ustawie na 23 stopnie to po chwili obroty dmuchawy sie zwiekszaja prawie do max ale mozna je zmniejszyc i potem trzyma. I to dzieje sie tak gdy silnik jest zimny. A i jeszcze jedno. Skad mam wiedziec kiedy klima jest wlączona a kiedy wyłączona i jaka funkcje pełni przycisk "auto" i "econ" Zgory dzieki.

Opublikowano

z obrotami zjawsko normalne. zimniejszy plyn wiec sterownik chce wiecej letniego powietrza wtloczyc.

tryb auto - komp reguguluje czy ma dzialac uklad chlodzenia. gdy ekon. - uklad chlodniczy jest wylaczony.

Opublikowano

Przepraszam nie bylo mniew jakis czas. Przekonaliscie mnie wkoncu do odpowietrzenia ukladu. Juz chcialem sie za to zabierac ale nie dalem rady......mam jakis oporny zacisk na wezyku do nagrzewnicy ktory trzeba zsunac. Powinna chyba byc na nim srubka ktora trzeba odkrecic a u mnie jej nie ma jest poprostu sam zacisk, chcialem wstawic tu zdjecie ale nie wiem jak...

Za nic nie moge zdjac tego zacisku[br]Dopisany: 30 Styczeń 2008, 14:27 _________________________________________________Ok juz wiem jak zdjac zacisk trzeba go scisnac np obcegami i wtedy sie rozluznia. Tak tez zrobilem ale mimo wszystko sam przewod tak scisle ze nie dam rady go zsunac, czy u was jest tak samo?

Opublikowano

Z tym przewodem tak jest, jesli od nowosci nei byl ruszany.

sproboj go srubokretem lub czyms podwazac.

uwazaj tylko zebys nei rozerwal weza i na raczki przy okazji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...