Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Pytanie dla posiadaczy ADR po 1998r.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :hi:.Chciałbym się dowiedzieć jak się sprawują nowsze silniki ADR-a po 1998r. na lpg

jakie instalacje polecacie i oczywiście jak ze spalaniem.Pzdr.

Opublikowano

spalanie 11-13, miałem modelowo 98 i tak właśnie paliła, jak się sprawują...to zależy jak dbasz, przelatałem ponad 100k w 2 lata na gazie i nic, oczywiście filtry co 10k, jest na forum gdzieś już wątek poruszający podobny temat

Opublikowano

Mam ADR'ka z 98 roku i zagazowany od 2 miechów, naturalnie sekwencja i firmy KME - i napiszę tak "100% zadowolenia" żadnej różnicy czy na gazie czy na benzynie, spalanie w mieście mam 13-14 litrów LPG ale miasteczko małe i skrzyżowania co 100 - 200 metrów.

Opublikowano

to i ja się wypowiem. Również mam ADR, na lpg praktycznie od nowości (podobno), instalka 2gen (nie sekwencja), pali 9-12l/100km. Szału z osiągami to to nie robi, ale nie narzekam. Na warunki studenckie (jak dla mnie) idealnie :good: dodam, że mam Avanta z 98 roku. Ten nowszy silnik już.

Opublikowano

to i ja się wypowiem. Również mam ADR, na lpg praktycznie od nowości (podobno), instalka 2gen (nie sekwencja), pali 9-12l/100km. Szału z osiągami to to nie robi, ale nie narzekam. Na warunki studenckie (jak dla mnie) idealnie :good: dodam, że mam Avanta z 98 roku. Ten nowszy silnik już.

13 lat na krokowym?

Opublikowano

no może nie 13, ale z 11 lat może już mieć. Jeździ bardzo dobrze, nie sprawia absolutnie żadnych problemów, nalatane już ma 200k. Wymieniałem ostatnio wszystkie graty praktycznie, reduktor itp. Błędów na VAGu - brak (związanych z silnikiem). :good:

Opublikowano

no może nie 13, ale z 11 lat może już mieć. Jeździ bardzo dobrze, nie sprawia absolutnie żadnych problemów, nalatane już ma 200k. Wymieniałem ostatnio wszystkie graty praktycznie, reduktor itp. Błędów na VAGu - brak (związanych z silnikiem). :good:

no to pieknie, dalej jezdzic i sie cieszyc :)

Opublikowano

Dzięki panowie za opinie chyba się zdecyduję tylko jeszcze pytanko do pracy mam 4 km czy na tak krótkim odcinku zdąży przełączyć na gaz od czego to zależy.Pzdr.

Opublikowano

Dzięki panowie za opinie chyba się zdecyduję tylko jeszcze pytanko do pracy mam 4 km czy na tak krótkim odcinku zdąży przełączyć na gaz od czego to zależy.Pzdr.

zdazy

Opublikowano

zalezy to od temperatury silnika jaka ustawi Tobie gazownik przy ktorej przelaczac sie bedzie z Pb na Lpg, ja mam ustawione 30 stopni, dystans przelaczenia zalezy od temperatury na dworzu, wiadomo latem krotszy, zima dluzszy , zdazy spokojnie sie przelaczyc

Opublikowano

hmm... latem to sam przełączam po około 100m, ale zimą to nawet 2km potrafi zrobić na benzynie, żeby go nie zajeździć. Ja przełączam przy 35-40 ( ręcznie ), ale gaszę też na benzynie

Opublikowano

jak będziesz montował gaz ustaw na 30 stopni, wcześniej miałem na 60 stopni i w zimie byłą masakra praktycznie na benzynie jeździłem - krótkie trasy i nie zdążał się przełączyć, koleg z forum mi to zmienił i nawet w zimie było ok[br]Dopisany: 03 Czerwiec 2011, 16:41_________________________________________________z resztą jest sporo wątków o tym na forum tylko trzeba dobrze poszukać :gwizdanie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...