Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Problem z odpalaniem i obrotami


Jarko1988

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy mam na chwile obecną kilka problemów z autkiem. Żeby auto odpaliło to np muszę je pokręcić chwile rozrusznikiem około 2-3 sekund i czasami trochę nacisnąć gaz a niekiedy po prostu od pierwszego obrotu silnika (chyba można to tak nazwać). Po przekręceniu zapłonu jakaś kostka pod maska cały czas "tyka" jakby się włączała i wyłączała znajduje się ona nad sprężarka klimy na takiej jakby uchwycie czy czymś podobnym, słabo to troszkę widać. Obroty podczas jazdy i nawet na postoju maja jakieś dziwne zachowanie ale tylko na obrotomierzu, podczas gdy na postoju dodam dużo gazu i puszczę pedał gazu to czasami pokazuje 1200obrotów a czasami 800 a po silniku nie widać zmian w jego pracy, żeby miał wyższe czy niższe obroty. I kolejny problem to wskaźnik paliwa, próbowałem zrobić ten pływak ale niestety nic nie pomogło pokazuje tak od rezerwy do max 3/4 zbiornika, czy to może być jakaś usterka w liczniku czy trzeba tylko nowy pływak kupić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz auto pod VAGa i sprawdź błędy.

Odnośnie wskazań paliwa, w dziale Warsztat masz opis jak wyczyścić potencjometr pływaka w baku. Jeśli to właśnie zrobiłeś, to możesz sprawdzić działania liczników również poprzez VAGa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie w dziale warsztat znalazłem temat odnośnie czyszczenia tego pływaka zrobiłem to co było napisane i pokazane na zdjęciach ale to nic nie pomogło. A odnośnie waga to muszę popytać gdzie w mojej okolicy będzie szansa podłączyć auto pod kompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz laptopa,to kup sobie kabel za 30 zł i nie będziesz musiał za każdym razem szukać. Jeśli nie, to wybierz się na spota w swojej okolicy, to na pewno ktoś wspomoże.

W ostateczności mechanik lub elektryk samochodowy (byle kumaty).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2011_06_24_17_48_30.jpg

Koledzy podpowie ktoś co to może jest i czemu cały czas po włączeniu zapłonu to tyka i czy tak powinno.? Dziś naprawiłem rozrusznik bo myślałem że auto lepiej będzie zapalać ale zawsze po dłuższej przerwie kręci koło 4 sekund ale po chwili jak wyłączę silnik i zapale od nowa to już po około 1.5s odpali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym cykaniem zaworka to nie jest tak że lubi cykać, tylko to znak że się kończy, tzn przeciera się sprężynka w środku.

U mnie się przetarła i zregenerowałem zaworek poprzez wstawienie sprężynki zbliżonej sprężystością do oryginału i dobrze ponad rok już jeżdżę bez problemów,

ale zaczyna powoli znowu cykać :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest prawdą, że jak cyka to się kończy. Jedne cykają od nowości inne nie. Nawet zeszyt serwisowy radzi by sprawdzać N75 nie na słuch tylko na namacanie go palcami w czasie output testu 003. Podobnie jest z przekaźnikami. U mnie ledwo co słyszę przekaźnik 103 od świec żarowych ale już jak przyłożę do niego palce to czuć jego włączanie i wyłączanie. Aczkolwiek N75 w silnikach z turbosprężarką z zaworem upustowym to najczęstsza przyczyna przeładowania lub niedoładowania - tam te N75 klękają co rusz bo pęka w nich sprężynka, o której wspomniałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...