Piterex Opublikowano 19 Stycznia 2008 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Przejechałem dzisiaj jakieś 10 km , odpalam samochód a tu zaczyna wyć przeraźliwie pompa od wspomagania. Zaglądam do zbiorniczka, a tam 2-3 mm. poniżej stanu minimalnego. Dwa dni temu sprawdzałem wszystkie płyny i było ok. Gdzie może być wyciek, i co przydało by się wymienić ??? Najgorsze że muszę dzisiaj zrobić jakieś 20 km bo jade na wesele, a tu mi niunia taki numer wycieła Kupiłem na dolewki płyn Pennasol czy cuś takiego , różowy nie wiem czy dobry...
krzysiek23 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Opublikowano 19 Stycznia 2008 jak mineral to ok,a wyciek moze byc rornie przewaznie jest kolo sruby regulacyjnej luz na maglu albo pod oslonami gumowymi ale tam musis sciagnac opaski i zobaczyc(zobacz tez czy niemaz wyciekow z ktorys wezy od i do magla i czy pompa jest sucha)
Piterex Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2008 Okazało się , że zalany płyn wspomagania był - syntetyczny ( chociaż na zbiorniczku wyraźnie jest napisane żeby lać minerał ). Mechanik zaczął mi wmawiać , że jest lepszy od mineralnego... Ja zażyczyłem sobie mineralnego Febi. Ten wyciek mógł spowodować zalany syntetyk ???
Wihajster Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Okazało się , że zalany płyn wspomagania był - syntetyczny ( chociaż na zbiorniczku wyraźnie jest napisane żeby lać minerał ). Mechanik zaczął mi wmawiać , że jest lepszy od mineralnego... Ja zażyczyłem sobie mineralnego Febi. Ten wyciek mógł spowodować zalany syntetyk ??? no to masz juz pozamiatane.......wymien na minerala ale najpierw wymien mechanika pewnie czeka cie wiekszy wydatek
Piterex Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2008 Aż tak mógł ten syntetyk narozrabiać ??? Teraz to trzeba pewnie jakoś przepłukać...
krzysiek23 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 plukaj mineralem i lej mineral i modl sie zeby ten syntetyk nienarobil ci szkud ale to zobaczysz jak zmienisz na wlasciwy plyn,a mechanika zmien tak jak kolega powiedzial
lukasssw Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 jak będzie ubywało nadal to maglownica do regeneracji: koszt około 600 zł
Piterex Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2008 Już wiadomo co było, aluminiowy wężyk zwrotny przetarł się w jednym miejscu (ten koło chłodnicy) i ciekło... Wężyk wymieniony, odpowiedni płyn zalany i po kłopocie.
Rekomendowane odpowiedzi