Remik-A4 2 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 konie to tam sobie moga biegac... w takiej ilosci ale ile niuta doszlo heh stajesz z S4, RS4 na swiatlach i wciaga cie 3L diesel to dopiero musi bolec nie mowiac o spalaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Z nowym RS4 B8 raczej nie ma szans, a z S4 B8 333KM mogło by być ciekawie bo jednak pamiętajmy że benzyna jest mocniejsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remik-A4 2 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Pawel zobacz ile nowe RS4 b8 ma Nm prawie 2 razy mniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Wiem o tym ale moment swoją stroną a moc drugą, trzeba kiedyś oblookać filmik z takiego porównania jak będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remik-A4 2 Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Ja bym postawil flaszke pod te TDI " tylko " 50 KM mniej od RS4 b8 i prawie 2x wiecej Nm nie wiem jaka jest roznica z waga... :eusathink:ale i tak stawiam w ciemno moze bedzie kiedys takie porownanie jak pisales. Przy nastepnym OOOO bardzo powaznie rozwaze zakup jakiegos 3.0TDi + Milltek exhoust Osiagi/spalanie/cena i wystarczy praktycznie dobra mapa aby blyskawicznie sie przemieszczac Wszystko to bez grubych rezow, ktore sporo kosztuja i bywaja upierdliwe nie mowiac juz o kosztach ubezpieczenia w UK czyli 4/5 razy wiecej niz w PL ps. za same nie ori felgi np. 19" ubezpieczyciel chce dodatkowo od 35 funtow - ?? miesiecznie. ciekaw jestem ile by wziol za ubezpieczenie RS4 b8 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R 1 Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 teraz np w A6 jest do wyboru 3.0BiTDI 313KM lub 3.0TFSI 310KM tez fajnie było by je postawić na kresce ale tu raczej diesel by nie miał większych problemów. ale te 313KM diesla VS 333KM benzyna w S4 ... trzeba to zobaczyć! tylko szkoda ,że nie istnieją te silniki w tych samych nadwoziach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st4yKool 5 Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 teraz np w A6 jest do wyboru 3.0BiTDI 313KM lub 3.0TFSI 310KM tez fajnie było by je postawić na kresce ale tu raczej diesel by nie miał większych problemów.ale te 313KM diesla VS 333KM benzyna w S4 ... trzeba to zobaczyć! tylko szkoda ,że nie istnieją te silniki w tych samych nadwoziach Te same skrzynie w obu? 8-biegowy Stronic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 0 Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Tiptronic nie Stronic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jach0o 1 Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 teraz np w A6 jest do wyboru 3.0BiTDI 313KM lub 3.0TFSI 310KM tez fajnie było by je postawić na kresce ale tu raczej diesel by nie miał większych problemów.ale te 313KM diesla VS 333KM benzyna w S4 ... trzeba to zobaczyć! tylko szkoda ,że nie istnieją te silniki w tych samych nadwoziach Ktoś widział lub ma opcje zrobić porównanie (video) tych silników ? Faktycznie bardzo ciekawa wersja silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się