Thom4s 1 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 s-tronic to DSG , nie myl z multitronikiem, wiec Nm nie ma tu duzego znaczenia, po za tym biturbo 3.0 to inny silnik, [br]Dopisany: 23 Styczeń 2012, 20:32_________________________________________________a tak sie sprawuje GRIP Neuer Audi A6 TDI gegen Porsche 911 Carrera S !!!! UNBEDINGT ANSEHEN !!!! Było, stronę wstecz. Co do skrzyni, to nikt nie pisał o Multitronic oprócz Ciebie. Ten silnik jest dostępny tylko z Tiptronic i Nm ma tu duże znaczenie, dlatego S-tronic czyli DSG nie jest dostępne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 nie zdążyli opracować s-tronica powyżej 550 Nm poszli na łatwiznę i wsadzili tipa 8 biegowego z a8, zapewne kwestia czasu jak sie pojawi jakis XXX-tronic, tak samo ewoluuje w dalszym ciagu multitronic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 to sie nacieszylismy sportowym dyszlem od audi http://www.worldcarfans.com/112012640296/bmw-m-performance-diesels-revealed---m550d-x5-m50d-and :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 0 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 ALe cena wyjsciowa to ponad 80tys euro...bez jaj...dolozysz cos i jest 100tys euro..to ja za taka kasę wogólę uderzam do innych drzwi.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazikboy 0 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 ciekawe od kiedy juz nie uzywaja poprawnych oznaczen kiedys człowiek byłby pewny ze 550d oznacza serie 5 z silnikiem 5.0D ale teraz to watpie. a nawiasem niech padna 3 turbiny naraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 fajne silniki, ale pewnie koszt serwisowania tak samo absurdalny jak V12TDI od Audi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 takie M550d przyspiesza do 100 km/h 4,7 s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 ciekawe porownanie http://www.youtube.com/watch?v=-CdI60lfaio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 tak samo jada gdzie te 70ps wiecej w bmw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Najlepiej jak by jechały obok siebie w tych samych warunkach to byśmy zobaczyli ile w tym prawdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 prawda , ale jak by nie byly oszukane to przepasci i tak nie bedzie , a powinna bo 70 KM piechota nie chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 prawda , ale jak by nie byly oszukane to przepasci i tak nie bedzie , a powinna bo 70 KM piechota nie chodzi. Może też tutaj waga robić swoje bo 5tka waży niemal 2 tony a C7 150Kg mniej ale tak jak mówisz 70KM powinno robić różnicę. http://www.autocentrum.pl/testy/audi-life-select-test-audi-a6-30-tdi/strona-2/ Nie wiem czy prawdziwe są te dane w tym linku ale podają że 3.0 TDI 245KM przyspiesza tyle samo co 3.0 TFSI 300KM w 6.1s a 3.0 TDI 313KM o sekundę szybciej pokonuje sprint do setki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuredu 0 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 prawda , ale jak by nie byly oszukane to przepasci i tak nie bedzie , a powinna bo 70 KM piechota nie chodzi. Może też tutaj waga robić swoje bo 5tka waży niemal 2 tony a C7 150Kg mniej ale tak jak mówisz 70KM powinno robić różnicę. http://www.autocentrum.pl/testy/audi-life-select-test-audi-a6-30-tdi/strona-2/ Nie wiem czy prawdziwe są te dane w tym linku ale podają że 3.0 TDI 245KM przyspiesza tyle samo co 3.0 TFSI 300KM w 6.1s a 3.0 TDI 313KM o sekundę szybciej pokonuje sprint do setki. masz złe dane. 3.0tfsi przyśpiesza w C7 5.5sek. 6.1 to C6 z tym silnikiem i tam było 290KM. 313KM tdi faktycznie ma 5.1sek także różnica niby 13KM a 0.4 sek szybciej. po programie na 380KM 3.0tfsi ma 4.9sek więc różnicy prawie 70KM a różnica 0,2sek szybciej, więc te 70KM z BMW wcale nie musi oznaczać sporo lepszych osiągów. [ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 http://autokult.pl/2012/05/10/audi-a6-30-tdi-od-bb-teraz-390-km-i-760-nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 .... 3.0tfsi przyśpiesza w C7 5.5sek. 6.1 to C6 z tym silnikiem i tam było 290KM. 313KM tdi faktycznie ma 5.1sek także różnica niby 13KM a 0.4 sek szybciej. po programie na 380KM 3.0tfsi ma 4.9sek więc różnicy prawie 70KM a różnica 0,2sek szybciej, więc te 70KM z BMW wcale nie musi oznaczać sporo lepszych osiągów. Bmw 550d przyspiesza w 4.7s do 100-tki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 czyli a6 tez ponizej 5s ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 http://autokult.pl/2012/05/10/audi-a6-30-tdi-od-bb-teraz-390-km-i-760-nm C7 313ps ma CR 2000bar, biorąc pod uwagę te dwie wielkie turbiny to wynik wyszedł taki se . Ciekawy jestem co mieli na myśli pisząc "modyfikacja układu wtryskowego" :eusathink:bo ten co jest w C7 313ps to strikte już jest bardzo wydajny i nie wiem co tak można jeszcze upchać. Szyna, pompa i wtryski z 5-cioma sekcjami wtryskowymi na wtrysk są pod 2000bar . Ze sportowym wydechem i wydajnym coolerem powinno 420-430ps pęknąć jak nic . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 no to musi juz pieknie biegac.Chetnie bym sobie cos takiego sprawil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Musi nieźle w fotel wgniatać takie zmodzone C7. Dla porównania CAPA w A4 ma CR 1600bar Turdzi, przecież nie lubisz już gnojowozów rozumiem, że tęsknisz za wysokim niutonem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Wrecz przeciwnie , bardzo mi dobrze na pb i na razie tak zostanie , wydaje sie to sensowna alternatywa an wieksze moce , bo na raie 3.0 TFSI nikt nie tyka niczym innym jak boxem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się