Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowe 3.0TDI Twin Turbo 313KM 650NM


Rekomendowane odpowiedzi

s-tronic to DSG , nie myl z multitronikiem, wiec Nm nie ma tu duzego znaczenia, po za tym biturbo 3.0 to inny silnik, [br]Dopisany: 23 Styczeń 2012, 20:32_________________________________________________a tak sie sprawuje GRIP Neuer Audi A6 TDI gegen Porsche 911 Carrera S !!!! UNBEDINGT ANSEHEN !!!! :)

Było, stronę wstecz.

Co do skrzyni, to nikt nie pisał o Multitronic oprócz Ciebie. Ten silnik jest dostępny tylko z Tiptronic i Nm ma tu duże znaczenie, dlatego S-tronic czyli DSG nie jest dostępne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zdążyli opracować s-tronica powyżej 550 Nm poszli na łatwiznę i wsadzili tipa 8 biegowego z a8, zapewne kwestia czasu jak sie pojawi jakis XXX-tronic, tak samo ewoluuje w dalszym ciagu multitronic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe od kiedy juz nie uzywaja poprawnych oznaczen kiedys człowiek byłby pewny ze 550d oznacza serie 5 z silnikiem 5.0D ale teraz to watpie. a nawiasem niech padna 3 turbiny naraz :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajne silniki, ale pewnie koszt serwisowania tak samo absurdalny jak V12TDI od Audi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jak by jechały obok siebie w tych samych warunkach to byśmy zobaczyli ile w tym prawdy :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawda , ale jak by nie byly oszukane to przepasci i tak nie bedzie , a powinna bo 70 KM piechota nie chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawda , ale jak by nie byly oszukane to przepasci i tak nie bedzie , a powinna bo 70 KM piechota nie chodzi.

Może też tutaj waga robić swoje bo 5tka waży niemal 2 tony a C7 150Kg mniej ale tak jak mówisz 70KM powinno robić różnicę.

http://www.autocentrum.pl/testy/audi-life-select-test-audi-a6-30-tdi/strona-2/

Nie wiem czy prawdziwe są te dane w tym linku ale podają że 3.0 TDI 245KM przyspiesza tyle samo co 3.0 TFSI 300KM w 6.1s a 3.0 TDI 313KM o sekundę szybciej pokonuje sprint do setki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawda , ale jak by nie byly oszukane to przepasci i tak nie bedzie , a powinna bo 70 KM piechota nie chodzi.

Może też tutaj waga robić swoje bo 5tka waży niemal 2 tony a C7 150Kg mniej ale tak jak mówisz 70KM powinno robić różnicę.

http://www.autocentrum.pl/testy/audi-life-select-test-audi-a6-30-tdi/strona-2/

Nie wiem czy prawdziwe są te dane w tym linku ale podają że 3.0 TDI 245KM przyspiesza tyle samo co 3.0 TFSI 300KM w 6.1s a 3.0 TDI 313KM o sekundę szybciej pokonuje sprint do setki.

masz złe dane. 3.0tfsi przyśpiesza w C7 5.5sek. 6.1 to C6 z tym silnikiem i tam było 290KM. 313KM tdi faktycznie ma 5.1sek także różnica niby 13KM a 0.4 sek szybciej. po programie na 380KM 3.0tfsi ma 4.9sek więc różnicy prawie 70KM a różnica 0,2sek szybciej, więc te 70KM z BMW wcale nie musi oznaczać sporo lepszych osiągów.

[

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... 3.0tfsi przyśpiesza w C7 5.5sek. 6.1 to C6 z tym silnikiem i tam było 290KM. 313KM tdi faktycznie ma 5.1sek także różnica niby 13KM a 0.4 sek szybciej. po programie na 380KM 3.0tfsi ma 4.9sek więc różnicy prawie 70KM a różnica 0,2sek szybciej, więc te 70KM z BMW wcale nie musi oznaczać sporo lepszych osiągów.

Bmw 550d przyspiesza w 4.7s do 100-tki :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

C7 313ps ma CR 2000bar, biorąc pod uwagę te dwie wielkie turbiny to wynik wyszedł taki se :kwasny:.

Ciekawy jestem co mieli na myśli pisząc "modyfikacja układu wtryskowego" :eusathink:bo ten co jest w C7 313ps to strikte już jest bardzo wydajny i nie wiem co tak można jeszcze upchać. Szyna, pompa i wtryski z 5-cioma sekcjami wtryskowymi na wtrysk są pod 2000bar :naughty: .

Ze sportowym wydechem i wydajnym coolerem powinno 420-430ps pęknąć jak nic :naughty: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to musi juz pieknie biegac.Chetnie bym sobie cos takiego sprawil :slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musi nieźle w fotel wgniatać takie zmodzone C7. Dla porównania CAPA w A4 ma CR 1600bar :wink:

Turdzi, przecież nie lubisz już gnojowozów :wink: rozumiem, że tęsknisz za wysokim niutonem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrecz przeciwnie , bardzo mi dobrze na pb i na razie tak zostanie , wydaje sie to sensowna alternatywa an wieksze moce , bo na raie 3.0 TFSI nikt nie tyka niczym innym jak boxem :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...