Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Cuber

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11320

  • Cuber

    10897

  • KERCZI

    8573

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

Karol szykuje się na wyjazd na wakacje i kombinuje jak tu zaoszczedzić na kwaterze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt nie powiedzieł, ze trwa to 10 minut. Do regeneracji filtra potrzeba spelnić kilka warunków(opisane poniżej)

a ile potrzebujesz czasu by spalic paliwa w baku np na hamowni?

uzytkownik wysylany jest do serwisu, jesli stopien zabrudzenia filtra przekroczy xx% - wtedy jest to ostatecznosc i nie zawsze pomaga.

Decyzja nalezy do Ciebie

Procedura czyszczenia:

[Wybierz]

[01 - Engine]

[Coding-II - 11]

* Włącz Regeneracja wprowadzając 21295.

[Do It!]

[Meas. Blocks - 08]

Wybrać obie grupy, tzn. 070 i 075.

[Go!]

MVB 070,1: Regeneracja Status (xxxxxxx1 = Normalna Regeneracja , xxxxxx1x = Przymusowa Regeneracja)

MVB 070.3: Regeneration Counter/Timer

MVB 075.1: Temperatura spalin przed turbosprężarką

MVB 075.2: Temperatura spalin przed filtrem cząstek stałych (DPF)

MVB 075.3: Poziom zapełnienia filtra cząstek stałych...

MVB 075.4: Temperatura spalin za filtrem cząstek stałych (DPF)

Mając ustawione powyższe parametry rozpoczynamy jazdę obserwując na bieżąco bloki pomiarowe, robimy do koniecznie w towarzystwie drugiej osoby.

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

MVB 075.3: Poziom zapełnienia filtra cząstek stałych - ten wskaznik chyba Cie interesuje

Gabriel no żeby spalić bak na hamowni potrzeba tyle samo czasu co w normalnych warunkach zasuwając a nawet dłużej(brak oporów powietrza np) więc aby spalić cały bak to długie godziny jak sądzę.....

Poza tym dopalanie filtra DPF w serwisie nie polega na dożynaniu auta na luzie i wysokich obrotach a jedynie na wymuszeniu na komputerze podawania w odpowiedni sposób wiekszej dawki paliwa aby zwiększyć temperaturę i przez to wypalić sadzę.

BTW do zapalenia się znaczka dopalania filtra w Audi nie zawsze dochodzi z powodu jego zapełnienia...wystarczy że czujnik wysyła błędne dane...co się ponoć zdarza..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie fele w/g. was założyć bo przyszły mi nowe gumy 225 i nie wiem na co je wcisnąć na te co jeżdże czyli czarne czy na drugi komplet srebrny :mysli:

P1050259.jpg

srebrne jak Ci się znudziły czarne :) zawsze można zmienić oponki :naughty: masz dwa komplety felg ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko.

Dopalał ktoś z was kiedyś DPF-a Vagiem i umie to zrobić?

Bo sprawdzenie procentowo zapełnienia to chyba nie problem?

Tak, jest taka procedura. Z tym, ze o ile wiem, to nie jest na tyle skuteczna jak poprostu przejechanie "kawalek" na STAŁYCH obrotach w okolicy 2500 tys rpm...

Powiem tak, Widzialem jak przebiega taka procedura:

Przyjechal Pan, zatankowal do pelna samochód... Panowie podpieli, troche rozmow, i początek procesu. Panowie przepalali, przepalali... proces zakonczyli, Pan odebral samochod z pustym bakiem i w drodze powrotnej zaświeciła mu sie kontrolka (nie zgadniecie jaka??)

To troche tak, jakbys chcial wydobyc ze swojego Turbo pelne doladnowanie, gazując na biegu N.

Silnik musi byc obciązony, najlepiej właczyć dodatkowo klime i reszte odbiorników, aby filtr sie skutecznie rozpoczął wypalać

procedure mozesz sobie VAG'iem wymusic ale nie robi sie tego na postoju (jak wyzej - silnik powinien pracowac pod obciazeniem wiec najlepiej aby samochod nie stal, klima + ogrzewanie szyby tez nie zaszkodza). W wyniku dotrysku przy polozeniu walu korbowego okolo 35% za GMP wzrasta temperatura spalin co powoduje utlenianie w filtrze wegla z czastek sadzy. Sterownik zakancza ten proces maksymalnie po 15 (albo nawet 10, nie pamieam) minutach wiec nie bardzo wyobrazam sobie spalenie baku paliwa w tym czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam licznik do sprzedania 1.9 2003 i nie mam go nawet jak sprawdzic czy dziala ? czy jest z pelnym(kolorowym) fisem i czy wszystko znim wporzadku .

jest ktos w stanie mi sprawdzic ten liczniczek ?? .

Nie chce wysylac komus popsutego licznika zeby wieszal na mnie ch*** potem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Siema kolego :hi:

Jak przygotowania do wyroku dożywocia?? :decayed:

na razie o tym nie myślę, bo sesja tuż tuż, ogólnie już prawie wszystko ogarnięte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Tomek mnie sie wydaje ze srebrne fajniejsze, czarne pasują do małolata a Ty..... hm młodością nie grzeszysz :rolleyes: no chyba ze idziesz w kierunku schwarzpakiet to zostaw na czarnych gril czarny, lusterka i tez bedzie :kox:

jezeli srebrne to zostaw chromy

Pablo klej sie wylał czy przeglądaliście z kolegami gazetki erotyczne na masce..... :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to kolejna próba ,ale myślę że jak panowie p...i na stacjach ostro się za to nie wezmą to dalej będzie ten proceder istniał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to kolejna próba ,ale myślę że jak panowie p...i na stacjach ostro się za to nie wezmą to dalej będzie ten proceder istniał

mogliby sie za to wziasc bo to wiocha jakich malo ...

Panowie ponawiam pytanie czy nikt nie jest wstanie sprawdzic mi licznika od B6 ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie fele w/g. was założyć bo przyszły mi nowe gumy 225 i nie wiem na co je wcisnąć na te co jeżdże czyli czarne czy na drugi komplet srebrny :mysli:

P1050259.jpg

srebrne jak Ci się znudziły czarne :) zawsze można zmienić oponki :naughty: masz dwa komplety felg ?

Tak mam dwa komplety bo kupiłem ori RS6 18" z ET20 ale przodem pewnie bym zbierał ludzi z przystanków MPK z tyłu są idealnie . Kupiłem drugi komplet ori z Et43 i je rozkompletowałem czyli na przodzie mam ET43 z tyłu ET20 i koła z tyłu i z przodu leżą idealnie. Komplety były w różnych odcieniach więc jedne zrobiłem na czarny połysk drugie na srebrno stąd mam dwa komplety :wink4: .

tak patrzę na to zdjęcie co zmodziłem i na srebrnych to jaj nie urywa tyle że bardziej widać rozmiar feli bo na czarnych ginie na oponie

Tomek mnie sie wydaje ze srebrne fajniejsze, czarne pasują do małolata a Ty..... hm młodością nie grzeszysz :rolleyes: no chyba ze idziesz w kierunku schwarzpakiet to zostaw na czarnych gril czarny, lusterka i tez bedzie :kox:

jezeli srebrne to zostaw chromy

no właśnie trzeba walczyć z kryzysem wieku średniego :wink4:

no przecież u mnie oprócz lusterek to jest to wszystko czarne + dach

chromy u mnie giną na srebrnym więc nie chce mi się tylko dla zasady ich wyrywać z szybami

zrobiłem lusterko w f.szopie na czarno i jakoś tak do mnie nie gada :mysli:

54565fhg.jpg

kur.... zaraz się zbieram do chłopaków z wieliczki i dalej brak decyzji srebrne :dontknow: czarne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kur.... zaraz się zbieram do chłopaków z wieliczki i dalej brak decyzji srebrne :dontknow: czarne

Mam propozyje... Kup drugie identyczne A4, do jednego załóż srebrne a do drugiego czarne felgi i problem z głowy. Które felgi w danym dniu będą Ci się podobały, to do tego auta wsiadasz :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to kup drugi komplet opon i przekładaj jak sie znudzi :decayed:

Mam dwa komplety opon te czarne mam z F1 245/40 ale denerwowało mnie bo mnie wodziło po koleinach no i właśnie kupiłem teraz nowe 225/40 Conti N2 do 300km/h :kox:

OK skoro naród tak chce nie będę się sprzciwiał będą srebrne najwyżej Grucha mi je gratis na spocie przełoży na krawężnikach pod galerią :naughty:

Mam propozyje... Kup drugie identyczne A4, do jednego załóż srebrne a do drugiego czarne felgi i problem z głowy. Które felgi w danym dniu będą Ci się podobały, to do tego auta wsiadasz :decayed:

myślałem żeby któreś włożyć do A6 ale tam nie ma takiej różnicy między rozstawem przód/tył i z tyłu trochę za bardzo wyły może na 225 byłoby lepiej ale tą gumę chce mieć w A4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...