gucio07 1 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Znalezienie auta do odbudowy...nadającego sie do zrobienia stosunkowo niskim kosztem graniczy z cudem, a jeśli juz jest to trzeba miec farta i trafić na sztukę gdzie właściciel nie wie co sprzedaje albo poprostu trza duzo zapłacić... Dokładnie święte słowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodzio 0 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 trochę szczęścia i takie coś stoi w garażu pod kołderką 520i 1984r przejechane 120mil od pierwszego właściciela. Do końca 2010 serwisowana w ASO:shock3: Na całości trzy większe ogniska rdzy. Tak swoją drogą do dzięki Transit za pomoc kolego:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERCZI 5 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 How much Miodek? ---------- Post dopisany at 00:22 ---------- Poprzedni post napisany at 00:21 ---------- No i Anglik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodzio 0 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Auto rejestrowane jako zabytek nie potrzebuje przekładki:wink:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio07 1 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Super E28 znajomy też ma taką tylko 524 td , zostawiasz to miodzio dla siebie czy na handel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERCZI 5 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Ja wiem ze nie musi ale wolałbym jednak kiere mieć po swojej stronie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodzio 0 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Ja wiem ze nie musi ale wolałbym jednak kiere mieć po swojej stronie Sama przeróbka nie jest ani kosztowna ani trudna. Wszystkie otwory technologiczne są przygotowane do wersji europejskiej. Nic nie trzeba rzeźbić. Co będzie z autem na dzień dzisiejszy nie wiem a puki co nie jest do sprzedania:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 to ja jednak wolałbym takiego merola z 81 roku za 600 Euro jako baze do modów niż takie audi 200 za 15 koła ---------- Post dopisany at 00:54 ---------- Poprzedni post napisany at 00:53 ---------- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D4NTE 137 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 A jak jest z rejestracją aut po przerobce z angola bo wiem ze kiedys nie chcieli tego rejestrować BTW Cześć Drużyna A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadow 7 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 A jak jest z rejestracją aut po przerobce z angola bo wiem ze kiedys nie chcieli tego rejestrować BTW Cześć Drużyna A Jak masz zrobiony przegląd to nie ma najmniejszego problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zemis 0 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Witam Boseron czym Ty teraz jezdzisz? Bo juz sie pogubilem... A ja sobie kupilem moze nie stare ale do odbudowy...VW Polo G40. Jak ktos jezdzil to wie o czym mowie:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FANTOMAS 10 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 czytam i czytam i widzę że upaliliście się na te odbudowy niczym arab na kurs pilotażu Bez urazy ale jakie macie pojęcie o robieniu blacharki lakieru elektryki i mechaniki ? no chyba że stać was na to żeby za to płacić i bawić się w takie hobby. Na takiego klasyka jakbym chciał to mnie niestać a jakieś strucle z przed 30 lat mnie nie jarają bo nie mam czasu bo muszę cały czas olej do swojego dolewać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERCZI 5 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 No i sam sobie odpowiedziałeś...jakbyś kupił 30letniego strucla to przynajmniej nie musialbys dolewac oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FANTOMAS 10 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 No i sam sobie odpowiedziałeś...jakbyś kupił 30letniego strucla to przynajmniej nie musialbys dolewac oleju bo jak napisał poeta jeden lubi ogórki a drugi lać olej do jego córki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 czytam i czytam i widzę że upaliliście się na te odbudowy niczym arab na kurs pilotażu Bez urazy ale jakie macie pojęcie o robieniu blacharki lakieru elektryki i mechaniki ? no chyba że stać was na to żeby za to płacić i bawić się w takie hobby. Na takiego klasyka jakbym chciał to mnie niestać a jakieś strucle z przed 30 lat mnie nie jarają bo nie mam czasu bo muszę cały czas olej do swojego dolewać :polew:....a mi sie ta Twoja padlina tak podoba....., a to z tego co piszesz pije olej jak paliwo ..... .ehhh....trzeba będzie szukać znowu diesla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERCZI 5 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Zdecydowanie. Tomek jest częściej w hurtowni po olej niz na stacji po wahe, ale przecież bez przesady to tylko 8,5zl za 800ml na litr paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski 2 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 ja mam do sprzedania KLASYKA w dobrej cenie idealna baza do odbudowy 1973 rok co prawda to Opel ale są chętni ????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FANTOMAS 10 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 ....a mi sie ta Twoja padlina tak podoba....., a to z tego co piszesz pije olej jak paliwo ..... .ehhh....trzeba będzie szukać znowu diesla no niestety tak mi mówią że mam bo inni tak mają więc ja też tak muszę mieć więc lepiej przyznać że tak jest dla świętego spokoju że też tak mam dlatego patrząc na to z punktu widzenia że ponieważ aczkolwiek nie chce odbiegać od ogółu bo wiadomo że ogół ma zawsze racie więc nie chcem ale muszem lać ten olej i wtedy jest mi z tym lepiej bo czuje że należe do normalnego społeczeństwa a nie do tych co kręcą że nie leją ---------- Post dopisany at 09:33 ---------- Poprzedni post napisany at 09:30 ---------- Zdecydowanie. Tomek jest częściej w hurtowni po olej niz na stacji po wahe, ale przecież bez przesady to tylko 8,5zl za 800ml na litr paliwa. i dlatego nie stać mnie na klasyka bo wszystko idzie na olej ale chociaż tyle że nie muszę inwestować w line holowniczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERCZI 5 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Ja mam diesla i tez nie inwestuje w liny. Mam od tego ludzi. PABLO kupił trzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się