Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11313

  • Cuber

    10898

  • KERCZI

    8572

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

koło 100 zł

w ASO?

tak[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2009, 17:08_________________________________________________

:polew: :polew: :polew: :polew: :decayed: :decayed:

sam sie ze swoim linków smiejesz ? :decayed:

Opublikowano

przeciez i tak masz tam nawiew

nie sztuka pojechac na hamownie jak jest - 10 stopni :decayed:

ale ja chce realny pomiar, a widze jak auto dziś jeździ. k**wa ujechac nie idzie

Opublikowano

8D0 821 171 G

cena w ASO ~ 90 zł.

Opublikowano

bo wiem jak mi wyszło jak ostatnio hamowałem przy 18 stopniach pierwszy pomiar a przy 26 bodajże czy 28 w tym samym czasie drugi. W pomieszczeniu sie nagrzało i pierwszy pomiar to 148 a drugi bodajze 142 czy 141. Mam wykresy w aucie. Nawet sam koles mówił mi że przez temp.

Ale właśnie od tego jest norma DIN :)

Dzięki niej, komputer przelicza wykres na taki, jakby pomiar miał miejsce w warunkach, bodajże 20 stopni i ciśnieniu 1000 hektopaskali. Jeśli pojedziesz na hamownię, prawie zawsze pomiar wykonywany jest przy zachowaniu tych parametrów.

Opublikowano

8D0 821 171 G

cena w ASO ~ 90 zł.

dzieki. Z tym że nie wiem czy to ma sens, czy nie lepiej kupic jakiś FMIC i porezać.[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2009, 17:17_________________________________________________

bo wiem jak mi wyszło jak ostatnio hamowałem przy 18 stopniach pierwszy pomiar a przy 26 bodajże czy 28 w tym samym czasie drugi. W pomieszczeniu sie nagrzało i pierwszy pomiar to 148 a drugi bodajze 142 czy 141. Mam wykresy w aucie. Nawet sam koles mówił mi że przez temp.

Ale właśnie od tego jest norma DIN :)

Dzięki niej, komputer przelicza wykres na taki, jakby pomiar miał miejsce w warunkach, bodajże 20 stopni i ciśnieniu 1000 hektopaskali. Jeśli pojedziesz na hamownię, prawie zawsze pomiar wykonywany jest przy zachowaniu tych parametrów.

no to widocznie koles w Detech tego nie robi, bo temp była zmienna i pomiary inne

Opublikowano

proste ze lepiej zakładac fmic, ale w b5 jest troche roboty

Opublikowano

Robiłem 2 pomiary jeden za drugim, z tym że różnica temp w pomieszczeniu miedzy 1 a 2 pomiarem była cos koło 10 stopni i pomiary były różne o ~~8 hp

Opublikowano

8D0 821 171 G

cena w ASO ~ 90 zł.

dzieki. Z tym że nie wiem czy to ma sens, czy nie lepiej kupic jakiś FMIC i porezać.[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2009, 17:17_________________________________________________

bo wiem jak mi wyszło jak ostatnio hamowałem przy 18 stopniach pierwszy pomiar a przy 26 bodajże czy 28 w tym samym czasie drugi. W pomieszczeniu sie nagrzało i pierwszy pomiar to 148 a drugi bodajze 142 czy 141. Mam wykresy w aucie. Nawet sam koles mówił mi że przez temp.

Ale właśnie od tego jest norma DIN :)

Dzięki niej, komputer przelicza wykres na taki, jakby pomiar miał miejsce w warunkach, bodajże 20 stopni i ciśnieniu 1000 hektopaskali. Jeśli pojedziesz na hamownię, prawie zawsze pomiar wykonywany jest przy zachowaniu tych parametrów.

no to widocznie koles w Detech tego nie robi, bo temp była zmienna i pomiary inne

No to po prostu niech uwzględni normę ;)

Chyba że nie umie lub nie wie jak, ale w takim przypadku to na pewno osobiście bym podziękował z hamowania auta w takim miejscu...

Opublikowano

poważnie mówie mam wykresy w aucie, jak nie wierzysz to moge po nie iść i zrobie fotki :wink4:.

Nie ma gdzie jechać u nas na hamke. U niego 100zł i dobra hamka. Może nie umie, nie wiem zapytam

Opublikowano

poważnie mówie mam wykresy w aucie, jak nie wierzysz to moge po nie iść i zrobie fotki :wink4:.

Nie ma gdzie jechać u nas na hamke. U niego 100zł i dobra hamka. Może nie umie, nie wiem zapytam

ale rex nie mówi że Ci nie wierzy, po prostu chłop powienien wpisac inne wartości w program do hamownii i tyle

Opublikowano

daje rade, dzisiaj jeszcze poprawka, ale ten Twoj srodek miazdzy system, jak sie on nazywa?[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2009, 12:55_________________________________________________http://motoryzacja.interia.pl/news/uwaga-nowy-wyglad-drogowki,1330399

....... :mysli:Hmmmmy środek się nazywa ,,SIEDEM CUDÓW,, http://www.olejesamochodowe.com.pl/go/_info/?user_id=DI5&lang=pl

OK TO DLA WSZYSTKICH PIOTRKÓW I PAWŁÓW WSZYYYYSTKIEGO NAJLEPSZEGO.. :decayed: :decayed:

Dzięki :decayed:

Opublikowano

poważnie mówie mam wykresy w aucie, jak nie wierzysz to moge po nie iść i zrobie fotki :wink4:.

Nie ma gdzie jechać u nas na hamke. U niego 100zł i dobra hamka. Może nie umie, nie wiem zapytam

ale rex nie mówi że Ci nie wierzy, po prostu chłop powienien wpisac inne wartości w program do hamownii i tyle

ja go o nic nie osądzam :wink4:

Opublikowano

poważnie mówie mam wykresy w aucie, jak nie wierzysz to moge po nie iść i zrobie fotki :wink4:.

Nie ma gdzie jechać u nas na hamke. U niego 100zł i dobra hamka. Może nie umie, nie wiem zapytam

Ale ja Ci absolutnie wierzę :)

Po prostu piszę, że jeśli gośc nie umie/nie może włączać normy, to ja bym tam auta w ogóle nie hamował.

Traktowałbym to jako coś, kiedy wyrzucam kase w błoto, bo hamownia nie potrafi wydać obiektywnego "werdyktu", a nie jak akurat wiatr powieje czy słońce zaświeci ;)

Opublikowano

poważnie mówie mam wykresy w aucie, jak nie wierzysz to moge po nie iść i zrobie fotki :wink4:.

Nie ma gdzie jechać u nas na hamke. U niego 100zł i dobra hamka. Może nie umie, nie wiem zapytam

Ale ja Ci absolutnie wierzę :)

Po prostu piszę, że jeśli gośc nie umie/nie może włączać normy, to ja bym tam auta w ogóle nie hamował.

Traktowałbym to jako coś, kiedy wyrzucam kase w błoto, bo hamownia nie potrafi wydać obiektywnego "werdyktu", a nie jak akurat wiatr powieje czy słońce zaświeci ;)

ale gdzie jechać. V-tech krzyczy bodajże 150 i podobno moment zawyza. Detech jest miarodajny tylko nie wiem jak z tą temp

Opublikowano

ale gdzie jechać. V-tech krzyczy bodajże 150 i podobno moment zawyza. Detech jest miarodajny tylko nie wiem jak z tą temp

no własnie momentu nie zawyża :gwizdanie:

Opublikowano

kazda inercja zawyża moment

Opublikowano

ale gdzie jechać. V-tech krzyczy bodajże 150 i podobno moment zawyza. Detech jest miarodajny tylko nie wiem jak z tą temp

no własnie momentu nie zawyża :gwizdanie:

no nie wiem co robią ale 150 troche drogo

Opublikowano

kazda inercja zawyża moment

kilka Audików z klubu którzy byli na maha mieli te same odczyty na hamowni Vtechowskiej :gwizdanie:

ale przeciez to nie jest wazne, Vtech jest wedle wielu do d*py...........

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...