bodowp Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 powitać... późno ale po pracy i coś jeszcze się spać nie da... Pablo postaram się wyrobić na spota we wtorek to tam wrzuć jakie gadżety do bagażnika
ruks Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Tomek gdzie dokładnie jest ta myjka? Jedziesz od Lildla na oś. Strusia w stronę huty Sendzimira, mijasz wiadukt, później skrzyżowanie z Piastów, szpital Rydygiera po prawej a po lewej jest osobno stojący dosyć nowy blok i za nim myjka (wjazd tak jak pod ten blok)
FANTOMAS Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Tak jak ci Ruks napisał ale tam przed wjazdem jest tablica ZAKAZ MYCIA W DRESACH ! Przed chwilą miałem telefon od kolegi (Pablo raczej go nie znasz) Miesiąc temu kupił sobie B7 2,0TDI 2007r. BPW skrzynia multi przebieg 108tyś autentyczny sprawdzałem mu VAG-iem w kompie silnikia. Samochód po inwalidzie (były zamontowane mechanizmy do sterowania gazem) ogólnie auto tip-top zewnętrznie (berzyk w środku ładnym stanie) Kolo dzwoni do mnie przed chwilą: "Jestem pod Łodzią na autostradzie naiperw zapaliła mi się kontrolka od oleju na czerwono (mówi że chwilę tak jechał , ile ? nie była mi w stanie powiedzieć tłumaczył się że nie było gdzie zjechać) potem zamrugała ta kontrolka o oleju pojawiła się kontrolka świec żarowych i silnik zgasł i już nie zapalił nie kręci wcale rozrusznik mój domysł pompka oleju padła - dalsza jazda bez oleju - zatarty silnik /rozrusznik nie kręci No i niech mi ktoś powie że 2.0 TDI to dobry silnik padaka jak uj
KERCZI Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Ja tam problemu nie miałem. A w 2.0tfsi jest lepiej? Jadziesz a tu czerwona lampka oleju. Patrzysz co jest. A tu oleju brak. I nic nie byłoby w tym złego gdyby nie fakt ze 4kkm temu zmieniales olej. P. S. Pozdrów go skoro jechał na kontrolce i to tak długo aż silnik zgasl... No i jeszcze potem kręcił... Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2
PABLO Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 To on nie wiedział co robić w takiej sytuacji i dalej jechał??
boseron Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Ja tam problemu nie miałem.Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2 Jak to a kto wymienial pompę oleju po czerwonej kontrolce? ---------- Post dopisany at 16:09 ---------- Poprzedni post napisany at 16:06 ---------- Ale. ujnia może dziadek jeździł jak ta babka z reklamy golfa 2 :-)
FANTOMAS Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Karol jak cię lubię ale cię proszę weź Co ty porównujesz Ilu jest lub było u nas na krakowskich ludzi z 2,0TDI i pokaż mi komu się nic nie jeb...ło. Ten silnik to padaka jakich mało i nie broń go bo tak jest kogo nie znam kto ma ten silnik to klnie. Ja mam dwa auta z tym silnikiem TFSI jedno od 4 lat drugie od 3 i jak do tej pory tylko w jednym miałem zonka z nastawnikiem przepustnicy za 200zł (usterka - auto jeździło ale nie miało mocy) i wymianą łańcuszka od zmiennych faz rozrządu 300zł ( naprawa tylko ze względu na odgłos) to wszystko z niechcianych kosztów. Karol powiedz mi ile zostawiłeś kasy u mechaników i ile razy cię holowali jak miałeś tego swojego 2,0 TDI ? ciekawe ile bym za to kupił oleju do swojego A z tym braniem oleju o którym piszesz cóż może masz pecha do aut ja mam takie dwa , dwaj różni kierowcy olej wymieniam co ~10.000km kupuje motula 5L do silnika wchodzi 4,2L . W tym tygodniu wymieniałem w obu na raz. A6 przejeździła od wymiany na tej reszcie oleju z bańki (czyli dolewka 0,8L) do A4 dokupiłem 1L (dolałem 0,5L) bo brakło z tej 5-ki czyli dolałem ok. 1,5 L między wymianami ale może w EOS-ie go wywiewa przeciąg jak otwierasz dach Nikomu nie polecę grzechotnika w Audi sprzed 2004 chyba że po 2008/09 i to się tyczy wszystkich diesli audi (z wyjątkiem tych 1,9 jak u Lennoxa) bo to wszystko kupa jest w/g. mnie chyba że ktoś lubi wydawać kasę na naprawy i mieć stresa jakiego ma właśnie mój kolega.
KERCZI Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Normalnie, wymieniłem pompę oleju jak każda inna część która tego wymagała... Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2
FANTOMAS Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Ja tam problemu nie miałem.Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2 Jak to a kto wymienial pompę oleju po czerwonej kontrolce? ---------- Post dopisany at 16:09 ---------- Poprzedni post napisany at 16:06 ---------- Ale. ujnia może dziadek jeździł jak ta babka z reklamy golfa 2 :-) Moje pierwsze B7 kupiłem u gebelsów w 2008r. z padniętym silnikiem przy przebiegu 101Kkm rocznik 2006. Taki sam zestaw jak u tego kumpla co dzisiaj dzwonił czyli 2,0TDi z multi. Jak sprawdzałem VIN w ASO to gość mnie ucieszył bo powiedział że 2tyś km temu było wymienione turbo (stare turbo padło przy 99tyś) Auto było wypas więc się przypaliłem sądząc że naprawa to pikuś bo przecież pełno było części do tego na allegro. Po kupieniu okazało się że w silniku "wybuchł granat" tylko głowica i turbo się do czegoś nadawała bo rozleciał się zespół wałków w misce i zrobił siekę ze wszystkiego na dole generalnie motor do wymiany. Po miesiącu jak się wgryzłem w temat to zrozumiałem że będzie to problem dużo większy niż mi się wydawało bo kupić taki pewny motor to jak trafić w totka. W końcu zrobiłem mu kompletny remont. Kupiłem blok-słupek (mogłem ocenić stan cylindrów itp.) z dołem i zrobiłem jak bozia kazała. Było warto bo wszystko zrobiłem sobie sam więc nie wyszło z kasą dobijająco ale jakbym to miał komuś zlecić to........pogoniłbym tak jak stało bo nie warto byłoby się z tym bawić. Od tamtej pory wiem że to co wyżej ...... musiałbym na głowe upaść żeby kupić 2.0TDi Normalnie, wymieniłem pompę oleju jak każda inna część która tego wymagała... Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2 No tak generalnie to nie jest żadna dziwna usterka to jak wymiana klocków
KERCZI Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 No to trzeba kupić mesia beczke. Nie ma już silników takich jak kiedyś, 3.0 ma za uszami, 2.0 i to i tfsi ma za uszami, a od 1.9tdi odeszli... Celowo... W 2.5tdi w crafterze teraz w poniedziałek ściągnąłem lawete bo wal wyszedł bokiem silnika....i wymieniam silnik juz 2raz...auto ma 300kkm.pierwsza wymiana była przy 120 musimy się z tym liczyć ze po gwarancji to auto MA się sypać. Dziękuję dobranoc Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2
FANTOMAS Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 To on nie wiedział co robić w takiej sytuacji i dalej jechał?? Pablo myślisz że każdy czyta forum A4 Myślał że jest mało oleju. Zapierdzielał autostradą i co miał gasić silnik i stawać dęba Chciał gdzieś zjechać w bezpieczny sposób i sprawdzić co jest grane ale nie zdążył auto samo wybrało miejsce postoju
PABLO Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Ale wiesz z drugiej strony posiadając taki samochód, raczej powinno mieć się jakąś wiedzę o tej jednostce.
FANTOMAS Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 tiaa on akurat z tych co to go huhu obchodzi. Ma jeździć i mało palić a dał się nabić na haczyk magią znaczka TDI
Lolo-Krk Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Bry Tak gorąco a ja w pracy:( avancik stoi na otwartej przestrzeni i dym leci z maski i z dachu dramat:)
boseron Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 U mnie w pracy klima nie chodzi od wczoraj bo padła :-[ dramat mam 33 stopnie, jeszcze godzinka i free
KERCZI Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Fantomas tez Cie lubie ale czasami to Cie ponosi... Ad.1. poprzednia 2.0tdi całe dwa razy była holowana...raz jak zaswiecila mi się kontrolka oleju, drugi raz jak padło mi turbo - koszty? 1sytuacja 2000zł - w tym nowa z ASO pompa oleju (na wszelki zaś), drugi raz 1500zł - nowe turbo CAHA plus przeróbka flanszy - bo inaczej zamknalbym sie z regeneracja w 1000zł Ad. 2 najlepszym dowodem na to ze jednostka nie jest taka tragiczna jest to ze Siemian jezdzi i ma 2.0tdi i jakos ono wytrzymuje...wszystko mu sie sypie z wyjatkiem silnika...no dobra moze szczescie AUDI Ad.3. 2.0tfsi do 2010 dobrze wiesz ze mialy problemy z braniem oleju w kosmicznych ilosciach i nie jest to kwestia tylko EOSa...rzegorzace łancuszki mnie nie interere bo to głupota nie naprawa - aczkolwiek tez bolaczka 2.0tfsi Ad.4. jaki nem tu dom by Twoj kolega nie był to ja go pozdrawiam bo kontrolka byla CZERWONA a nie ŻÓŁTA...tutaj chyba nie będziemy polemizować...bo raczej nie ma o czym...jakbym się nie znał i zobaczyłbym CZERWONĄ to bym zjechał natychmiast i zadzwonił do kolegi takiego jak TY skoro to Twoj kolega... komentować nie ma co zachowania w takiej sytuacji i kolega powinien się przesiąść na MPK bo tam nie ma kontrolek, chyba ze te w kasownikach - ale skoro dla niego bez roznicy czy zielona czy czerwona to i to bedzie mu bez roznicy... Ad.5. no właśnie ilu było??? Ja, Boseron, David i Ty... Ad.6. 2.0tdi po 2008? - pogadamy jak te auta beda mialy tyle lat i przebiegu co te 2005...oby były poprawione...ale jakoś nie wierze w dobre checi inzynierow z Inglostadt Ad'ów jest jeszcze wiele ale szkoda pisać/mowic rzeczy ktore są logiczne... p.s. najbardziej mnie dziwi ze to Ty piszesz... ---------- Post dopisany at 17:52 ---------- Poprzedni post napisany at 17:52 ---------- U mnie w pracy klima nie chodzi od wczoraj bo padła :-[ dramat mam 33 stopnie, jeszcze godzinka i free pewnie też była w 2.0tdi :]
FANTOMAS Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Fantomas tez Cie lubie ale czasami to Cie ponosi...Ad.1. poprzednia 2.0tdi całe dwa razy była holowana...raz jak zaswiecila mi się kontrolka oleju, drugi raz jak padło mi turbo - koszty? 1sytuacja 2000zł - w tym nowa z ASO pompa oleju (na wszelki zaś), drugi raz 1500zł - nowe turbo CAHA plus przeróbka flanszy - bo inaczej zamknalbym sie z regeneracja w 1000zł Ad. 2 najlepszym dowodem na to ze jednostka nie jest taka tragiczna jest to ze Siemian jezdzi i ma 2.0tdi i jakos ono wytrzymuje...wszystko mu sie sypie z wyjatkiem silnika...no dobra moze szczescie AUDI Ad.3. 2.0tfsi do 2010 dobrze wiesz ze mialy problemy z braniem oleju w kosmicznych ilosciach i nie jest to kwestia tylko EOSa...rzegorzace łancuszki mnie nie interere bo to głupota nie naprawa - aczkolwiek tez bolaczka 2.0tfsi Ad.4. jaki nem tu dom by Twoj kolega nie był to ja go pozdrawiam bo kontrolka byla CZERWONA a nie ŻÓŁTA...tutaj chyba nie będziemy polemizować...bo raczej nie ma o czym...jakbym się nie znał i zobaczyłbym CZERWONĄ to bym zjechał natychmiast i zadzwonił do kolegi takiego jak TY skoro to Twoj kolega... komentować nie ma co zachowania w takiej sytuacji i kolega powinien się przesiąść na MPK bo tam nie ma kontrolek, chyba ze te w kasownikach - ale skoro dla niego bez roznicy czy zielona czy czerwona to i to bedzie mu bez roznicy... Ad.5. no właśnie ilu było??? Ja, Boseron, David i Ty... Ad.6. 2.0tdi po 2008? - pogadamy jak te auta beda mialy tyle lat i przebiegu co te 2005...oby były poprawione...ale jakoś nie wierze w dobre checi inzynierow z Inglostadt Ad'ów jest jeszcze wiele ale szkoda pisać/mowic rzeczy ktore są logiczne... p.s. najbardziej mnie dziwi ze to Ty piszesz... ---------- Post dopisany at 17:52 ---------- Poprzedni post napisany at 17:52 ---------- U mnie w pracy klima nie chodzi od wczoraj bo padła :-[ dramat mam 33 stopnie, jeszcze godzinka i free pewnie też była w 2.0tdi :] Karol mordo ty moja jedziemy: ad1 na ad1 bez komentarza tak jak napisałem wyżej jak ktoś lubi wydawać pieniądze i lubi być wożony na linie albo pace to kupuje TDI ad2 Siemianek nie jest normalny i jego samochód jak i silnik też (to frankenstein) ad.3 kosmiczne ilości oleju ja mam dwa TFSI jest jeszcze kolega Mohito i Radjasper (sory nie pamiętam pisowni) i o spalaniu owszem coś mówili ale o kosmicznym braniu oleju hmm...coś chyba przesadzasz opierajmy się na faktach z doświadczeń ogółu a nie zaczytanych opiniach czy pojedyńczych przypadkach innej marki ad.4 Mój kolega (bez ujmy dla niego) ma wyjebane lejce na kontrolki czy mają kolor zielony czy czerwony czy fioletowy dla niego auto ma jeździć. Nn nie ma zajawki motoryzacyjnej jak my auto to dla niego środek transportu i tyle. Zobaczył że się zapalił olej uznał że jest go chyba mało i chciał zjechać w najbliższe bezpieczne miejsce ponieważ zapierdl..jąc 130km/h (a jak go znam pewnie więcej) trudno żeby w jednej sekundzie zgasić motor widząc czerwoną kontrolkę i hamować bez wspomagania hamulców i układu kierowniczego a na dodatek mając dużą szanse na zablokowanie kierownicy i to wszytsko na autostradzie hmm.. Karol to nie byłby najmądrzejszy pomysł ty byś tak zrobił ? to nie tak jak tobie się zdarzyło że zjeżdżałeś pyrpyr z pakingu w galerii zobaczyłeś i zgasiłeś masz chyba wyobraźnię że na autostradzie są inne realia. ad5. no bo nie przypominam sobie więcej osób które na dlużej zagościły u nas z 2.0TDi a wszyscy ci którzy byli i których wymieniłeś swoje przeszli a najlepiej miał chyba David wracając z Chorwacji. ad. Karol moje miało 100Kkm dwa lata auto tego kolegi przebieg podobny i .... Te po 2008 na CR-ach mają już nalatane i można takie zobaczyć bez problemu jak na razie jakiś takich kwiatków jak w PD nie ma Też mnie dziwi to Karol że tak bronisz jak Lwica tego silnika skoro tyle miałeś z nim przejść. Nie wiem czemu no ale każdy może mieć swoje zdanie jak w każdym razie kolejny raz się przekonuje że to jest strup. W tej klimie u boserona na pewno padła pompka oleju
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się