Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
fantowski przyznaj się jakiego moda ostatnio strzeliłeś jak usłyszałeś że zima idzie.

http://i.obrazky.pl/bardzo-wysokie-zawieszenie-921-OBRAZKY.PL.jpg

Zdarł

http://img706.imageshack.us/img706/60/f14je.jpg

i nakleił

"high and fast" a obok logo http://www.szwecjadzisiaj.pl/wp-content/uploads/2012/10/koza.jpg

bo trzeba iść z postępem :evil:

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11313

  • Cuber

    10898

  • KERCZI

    8572

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

nawet fajnie się prezentuje to twoje B6 teraz

ukn1.jpg

Opublikowano

Ty mi lepiej powiedz czy mogę na Ciebie liczyc i ze w sezonie letnim wpadnie u Ciebie 19cali? :wink:

---------- Post dopisany at 12:33 ---------- Poprzedni post napisany at 12:32 ----------

nawet fajnie się prezentuje to twoje B6 teraz

https://imagizer.imageshack.us/v2/448x299q90/23/ukn1.jpg

no +10 a miałeś nie pokazywać tego moda :wink::kox:

Opublikowano

nie nie wpadnie, jeżdżę na tym co mam żebyś dalej zazdrościł

Opublikowano

70 rzeczy jakie powinna umiec Kobieta ?

- myć gary

- i 69

to apropo młodego przyszłego Żonkosia aby o tym pamiętał :wink:

Opublikowano

boseron, w dzisiejszych czasach są zmywarki więc 69 wystarczy :grin:

Opublikowano

Pany mam możliwość zamienić samochody dostałem kilka propozycji..... BMW 320d combi lub 320i sedan oba z 2006 roku z navi, nawet kolory te same mają i sie zastanawiam...... podchodze do tego w ten sposób ze zawsze łatwiej w razie "w" sprzedać 2 litrowego klekota w osobówce niż 3 litrowego suva w automacie..... jakies opinie ?

Opublikowano

wg mnie 320d - silnik jest ok. Mam kilku znajomych, ktorzy smigaja takim 2.0d o mocy 210PS, zrobili juz po 100kkm na sofcie i nic sie nie dzieje

Opublikowano

Boseron co by się nie okazało ze zamienił stryjek siekierke na kijek......

Opublikowano
Boseron co by się nie okazało ze zamienił stryjek siekierke na kijek......

Cuberek biore to pod uwage także, ale niestety musze przyznać ze spalanie na poziomie 13L/100 km jakie mam obecnie w x3 nie satysfakcjonuje mnie i jest lekko za wysokie, borąc pod uwage ze takie 2 litry spali 7/100km to znacząca różnica a zatem i w portfelu więcej zostanie,przez pół prawie, doświadczenie życiowe pokazao ze nie potrzebuje az tak dużego samochodu bo przewaznie woże dupe tylko swoją.....to znaczy jeźdze w pojedynke.

decyzja podjęta miałem dylemat czy klekota czy benzyne która w mieśćie połknie z 10 litrów więc nie duża róznica z x3 , zatem wybór padł na klekota 2 litrowego.a co tam trzeba zmieniac żeby nie było nudnawo :wink:

---------- Post dopisany at 14:55 ---------- Poprzedni post napisany at 14:44 ----------

Pablo tylko ze to M47 jest , N47 mają 177 KM i w nich były pekające łańcuchy ....

Opublikowano

Łukasz :doh:

Opublikowano

Boseron 2.0 diesel w bmw ma zasadniczy problem, są specjalne kierujące powietrze łopatki, które sie urywają i walą w dolot, zacierając silnik z reguły idzie to w parze z wybuchem turbiny, co jest nagminne w tych autach, było to w 136KM, 150KM i w tych 163 chyba też, jest na to rada, kosztuje to ok 800zł i goscie robią tak ze tych łopatek nie ma, czy jakos tak i pozbywasz sie problemu.

Sokół miał 320d 150KM i zrobił tam sam program, jechałem tym autem i szczerze chodziło to bardzo fajnie, chociaz charakterystyka jest troche inna niz w TDI i trzeba sie przyzwyczaic.

Opublikowano

Ozi wiem o czym mówisz o klapkach w kolektorze ssącym, znam ten problem bo robiłem to w X3, kupujesz zaślepki w tym przypadku sztuk 4, koszt 250 zł robicizna 150 co daje 400 zł i jest po problemie.

Miodzio Ty wiesz.....

Opublikowano

ale jak zaslepki? Jak to wyglada, wiesz cos wiecej? klapki sa w kolektorze... wiec co tam sie zaslepia? :wink:

skyszalem o wylaczeniu sterowania klapkami i wywaleniu ich fizycznie i o emulatorach - ktore symuluja prace klap, zeby komp nie wywalal bledu, ale fizycznie klap zostaja usuniete.

Opublikowano

sa dwa sposoby, niektórzy klapki wzmacniają mocowanie poniewaz oryginalnie klapki mocowane są na tzw nitach które z czasem sie urywają i klapka wpada do kolektora powodując duże uszkodzenia w silniku, drugi sposób to wstawienie zaślepek specjalnie przygotowanych tu masz opisane , nawet sa tańsze niż mylslałem

ZAŚLEPKI ZAŚLEPKA KOLEKTORA SSĄCEGO BMW 22 mm 4szt (3825398209) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Opublikowano
Boseron co by się nie okazało ze zamienił stryjek siekierke na kijek......

Pablo tylko ze to M47 jest , N47 mają 177 KM i w nich były pekające łańcuchy ....

No nie do końca

N47 a dokładnie N47D20 to ta sama konstrukcja jeśli chodzi o blok wyjściowo było 163PS potem przeszedł moda na 177PS

Boseron 2.0 diesel w bmw ma zasadniczy problem, są specjalne kierujące powietrze łopatki, które sie urywają i walą w dolot, zacierając silnik z reguły idzie to w parze z wybuchem turbiny, co jest nagminne w tych autach, było to w 136KM, 150KM i w tych 163 chyba też, jest na to rada, kosztuje to ok 800zł i goscie robią tak ze tych łopatek nie ma, czy jakos tak i pozbywasz sie problemu.

Sokół miał 320d 150KM i zrobił tam sam program, jechałem tym autem i szczerze chodziło to bardzo fajnie, chociaz charakterystyka jest troche inna niz w TDI i trzeba sie przyzwyczaic.

Ja miałem E46 w kombiaku na aftomacie z tym silnikiem 150Ps i chodziło to nawet nawet spalanie było gdzieś około 7l w mieście w stosunku B7 z multi jakie miałem wcześniej to było coś koło 1l mniej. Nawet miło to śmigło wspominam ani razu nic nie zakulało ogólnie OK.

Co do tych klapek to też uległem tej schizie. Zdemontowałem kolektor ale uznałem że nie po to jakiś gebels sobie zadał tyle trudu żeby to zaprojektować żeby mądry czesiek z polski stwierdził że te klapki nic nie dają i lepiej je wyje...

Te klapki sterują długością dolotu kolektora ssącego. W momencie kiedy trzeba gwałtownie depnąć w parkiet to te klapki się otwierają i silnik dostaje dodatkowego powietrza dzięki temu zmniejsza się lag na turbinie bo silnik może nagle połknąć więcej powietrza a co za tym idzie łopaty suszarki dostaną więcej spalin itd..

U mnie te łopatki były OK tzn. nity nie miały luzu były tylko do umycia. Problem jest wtedy jak ktoś jeździ na gnojówie kiepskiej jakości i ma uwalony (zasyfiony) zawór EGR który źle dozuje recyrkulację spalin. Na tych łopatkach jak i w całym kolektorze odkłada się taki szit w postaci szlamu z nagarem i oblepione łopatki stają się tak ciężkie że obrywają się nity które je trzymają i wtedy faktycznie robią madafaka w silniku.

Ja uważam że nie powinno się tych klapek wywalać tylko je sprawdzić czy mają luzy na nitach i dokładnie umyć jak i cały kolektor a szczególnie EGR i jego grzybek zaworu.

A jak ty boseron dałeś za te zaślepki 250zł to możesz to uznać za pieniądze wyrzucone w błoto i nie 4 tylko powinno być 6szt. 1szt. kosztuje ok 20zł to nie wiem z czego były twoje że dałeś 250zł . Goście wymyślili sobie takie zaślepki żeby łoić wpadających do warsztatu właścicieli bimwi którzy naczytali się w necie historyjek i od tej chwili spać nie mogą.

Jeśli już ktoś bardzo chce to usunąć to wystarczy zdemontować te klapki ściąć te dwa nity (minuta roboty boszem) usuwasz klapkę i pozostaje sam ośka która za uja nie ma prawa wpaść do środka i na pewno w niczym nie przeszkadza i masz w twoim przypadku 250zł w kieszeni zaoszczędzone na lawete :wink:

aditech_klapyzawirowan2.jpgk14ewl.jpg

klapy%2033.jpg

kh7341_6.jpgkp1691_h.jpg

Opublikowano
:oklasky: +10
Opublikowano

Ja pierdziele sle ty mądry jestes?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...