KERCZI Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Nie jest tani ale dobry, zapodał mi złotego zęba. To co sie dziwisz?!? Było zrobic z tombaku to by był tańszy... Padniecie http://youtu.be/vXqS-FjKmiw http://youtu.be/Bzg-Kgfhh1Y
FANTOMAS Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 (edytowane) ... i miał być dobry no to nie u mnie kolega mi ostatnio zrobił taki virtualspacer jakby ktoś szukał czegoś takiego to mogę dać namiar. Gość robi materiał załatwia akceptacje z google maps i wprowadza na mapę. Edytowane 7 Grudnia 2014 przez FANTOMAS
Adik Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Jeśli ma ktoś problemy ze swoja turbina to zapraszam na http://www.biturbo.eu
KERCZI Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 ... i miał być dobry no to nie u mnie kolega mi ostatnio zrobił taki virtualspacer jakby ktoś szukał czegoś takiego to mogę dać namiar. Gość robi materiał załatwia akceptacje z google maps i wprowadza na mapę. Kox, duże koszty? Moze byc pw
Radekst Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Jeśli ma ktoś problemy ze swoja turbina to zapraszam na http://www.biturbo.eu Twoj ten zaklad? Czy to jakis sprawdzony/zaprzyjazniony etc?
FANTOMAS Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Jeśli ma ktoś problemy ze swoja turbina to zapraszam na http://www.biturbo.eu Twoj ten zaklad? Czy to jakis sprawdzony/zaprzyjazniony etc? zaprzyjaźniony jestem z właścicielem
Radekst Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 (edytowane) powaznie czy znowu jaja sobie robicie (jak zwykle)? zeby sie zaraz nie okazalo ze 'wlasciciel' to Gruszka mam problem z turbo, za pozno wstaje jeden mechanik stwierdzil ze bylo zle wywazone podczas regeneracji. wymienilem juz chyba wszystko, przeplywka, czujnik cisnienia doladowania, zawor podcisnienia (n75), wszystko na ori nowych czesciach pierburga. auto faktycznie ożyło ale nadal to nie jest to co powinno byc. turbo bylo tez nie tak dawno temu regenerowane, z 40kkm temu. Edytowane 7 Grudnia 2014 przez Radekst
Radekst Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 z tego co mi wiadomo to zmienna, 1.9tdi AFN 110KM
Transitpower Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 No to prawdopodobnie masz przytkany jeden z wężyków podciśnienia... ABG
edraven Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 (edytowane) Albo cięgno masz źle ustawione od samego początku skoro turbo daje stale shift. Gdyby było źle wyważone to juz dawno by padło. Poza tym co ma wyważenie do wstawania, albo dostaje ciąg ze spalin i wstaje albo nie dostaje i nie wstaje. Odkąd jeździsz ma taki problem? Edytowane 8 Grudnia 2014 przez edraven
OGr Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 powaznie czy znowu jaja sobie robicie (jak zwykle)? zeby sie zaraz nie okazalo ze 'wlasciciel' to Gruszka mam problem z turbo, za pozno wstaje jeden mechanik stwierdzil ze bylo zle wywazone podczas regeneracji. wymienilem juz chyba wszystko, przeplywka, czujnik cisnienia doladowania, zawor podcisnienia (n75), wszystko na ori nowych czesciach pierburga. auto faktycznie ożyło ale nadal to nie jest to co powinno byc. turbo bylo tez nie tak dawno temu regenerowane, z 40kkm temu. A czemu nie pojedziesz do tego mojego ziomka z www.mobil-tech.pl ? PS: http://otomoto.pl/audi-80-super-klasyk-C35022006.html
bodowp Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Powitać. Sprawdziłem... turbo leje olejem przy zaworze upustowym ( bo to dziadostwo na dole to chyba nie od zmiennej geomertii) Luz na ośce jest nie wyczuwalny więc mam nadzieję, że to tylko uszczelka. Są jakieś zestawy naprawcze (uszczelki itp) do tego? Szkoda oddawać turbo do regeneracji jak brak luzu na ośce.
edraven Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Powitać. Sprawdziłem... turbo leje olejem przy zaworze upustowym ( bo to dziadostwo na dole to chyba nie od zmiennej geomertii) Luz na ośce jest nie wyczuwalny więc mam nadzieję, że to tylko uszczelka. Są jakieś zestawy naprawcze (uszczelki itp) do tego? Szkoda oddawać turbo do regeneracji jak brak luzu na ośce. To turbo nie ma zmiennej geometrii, tam jest zawór WG, uszczelke znajdziesz w kazdym sklepie tylko ją dobrze opisz
OGr Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Powitać. Sprawdziłem... turbo leje olejem przy zaworze upustowym ( bo to dziadostwo na dole to chyba nie od zmiennej geomertii) Luz na ośce jest nie wyczuwalny więc mam nadzieję, że to tylko uszczelka. Są jakieś zestawy naprawcze (uszczelki itp) do tego? Szkoda oddawać turbo do regeneracji jak brak luzu na ośce. To turbo nie ma zmiennej geometrii, tam jest zawór WG, uszczelke znajdziesz w kazdym sklepie tylko ją dobrze opisz turbinki VNT15 ze zmieną geometrią są we wszystkich 110 konnych VP, w AFN-ach były montowane od samego poczatku tj od 96 roku. VNT15 montowane tez jest w silnikach 101 i 115KM na pompowtryskach
bodowp Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Powitać. Sprawdziłem... turbo leje olejem przy zaworze upustowym ( bo to dziadostwo na dole to chyba nie od zmiennej geomertii) Luz na ośce jest nie wyczuwalny więc mam nadzieję, że to tylko uszczelka. Są jakieś zestawy naprawcze (uszczelki itp) do tego? Szkoda oddawać turbo do regeneracji jak brak luzu na ośce. To turbo nie ma zmiennej geometrii, tam jest zawór WG, uszczelke znajdziesz w kazdym sklepie tylko ją dobrze opisz turbinki VNT15 ze zmieną geometrią są we wszystkich 110 konnych VP, w AFN-ach były montowane od samego poczatku tj od 96 roku. VNT15 montowane tez jest w silnikach 101 i 115KM na pompowtryskach ja ma AHU marne 90KM
OGr Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Powitać. Sprawdziłem... turbo leje olejem przy zaworze upustowym ( bo to dziadostwo na dole to chyba nie od zmiennej geomertii) Luz na ośce jest nie wyczuwalny więc mam nadzieję, że to tylko uszczelka. Są jakieś zestawy naprawcze (uszczelki itp) do tego? Szkoda oddawać turbo do regeneracji jak brak luzu na ośce. To turbo nie ma zmiennej geometrii, tam jest zawór WG, uszczelke znajdziesz w kazdym sklepie tylko ją dobrze opisz turbinki VNT15 ze zmieną geometrią są we wszystkich 110 konnych VP, w AFN-ach były montowane od samego poczatku tj od 96 roku. VNT15 montowane tez jest w silnikach 101 i 115KM na pompowtryskach ja ma AHU marne 90KM Racja, nie wiem czemu widziałem tam AFN. Nie masz, AHH miały.
_Gabriel_ Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Witam po krotkiej przerwie,Panowie, jest tutaj ktos, kto mam mozliwosc sciagniecia auta z UK - konkretnie irlandia polnocna?chodzi mi o sam transportma ktos moze namiary na kolege, ktory byl na spocie(juz jakis czas temu) a4 z kierownica po prawej dzieki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się