Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11313

  • Cuber

    10898

  • KERCZI

    8572

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

... i miał być dobry :D

no to nie u mnie :decayed:

kolega mi ostatnio zrobił taki virtualspacer jakby ktoś szukał czegoś takiego to mogę dać namiar. Gość robi materiał załatwia akceptacje z google maps i wprowadza na mapę.

Edytowane przez FANTOMAS
Opublikowano

... i miał być dobry :D

no to nie u mnie :decayed:

kolega mi ostatnio zrobił taki virtualspacer jakby ktoś szukał czegoś takiego to mogę dać namiar. Gość robi materiał załatwia akceptacje z google maps i wprowadza na mapę.

Kox, duże koszty? Moze byc pw ;)

Opublikowano

Jeśli ma ktoś problemy ze swoja turbina to zapraszam na http://www.biturbo.eu

Twoj ten zaklad? Czy to jakis sprawdzony/zaprzyjazniony etc?

Opublikowano

Jeśli ma ktoś problemy ze swoja turbina to zapraszam na http://www.biturbo.eu

Twoj ten zaklad? Czy to jakis sprawdzony/zaprzyjazniony etc?

zaprzyjaźniony jestem z właścicielem

Opublikowano (edytowane)

powaznie czy znowu jaja sobie robicie (jak zwykle)? :P

zeby sie zaraz nie okazalo ze 'wlasciciel' to Gruszka :decayed:

mam problem z turbo, za pozno wstaje :wink:

jeden mechanik stwierdzil ze bylo zle wywazone podczas regeneracji.


wymienilem juz chyba wszystko, przeplywka, czujnik cisnienia doladowania, zawor podcisnienia (n75), wszystko na ori nowych czesciach pierburga.

auto faktycznie ożyło ale nadal to nie jest to co powinno byc.

turbo bylo tez nie tak dawno temu regenerowane, z 40kkm temu.

Edytowane przez Radekst
Opublikowano

Masz stala czy zmienna geometrię?

Opublikowano

z tego co mi wiadomo to zmienna, 1.9tdi AFN 110KM

Opublikowano

No to prawdopodobnie masz przytkany jeden z wężyków podciśnienia...

ABG

Opublikowano (edytowane)

Albo cięgno masz źle ustawione od samego początku skoro turbo daje stale shift. Gdyby było źle wyważone to juz dawno by padło. Poza tym co ma wyważenie do wstawania, albo dostaje ciąg ze spalin i wstaje albo nie dostaje i nie wstaje.

Odkąd jeździsz ma taki problem?

Edytowane przez edraven
Opublikowano

powaznie czy znowu jaja sobie robicie (jak zwykle)? :P

zeby sie zaraz nie okazalo ze 'wlasciciel' to Gruszka :decayed:

mam problem z turbo, za pozno wstaje :wink:

jeden mechanik stwierdzil ze bylo zle wywazone podczas regeneracji.

wymienilem juz chyba wszystko, przeplywka, czujnik cisnienia doladowania, zawor podcisnienia (n75), wszystko na ori nowych czesciach pierburga.

auto faktycznie ożyło ale nadal to nie jest to co powinno byc.

turbo bylo tez nie tak dawno temu regenerowane, z 40kkm temu.

A czemu nie pojedziesz do tego mojego ziomka z www.mobil-tech.pl ?

PS: http://otomoto.pl/audi-80-super-klasyk-C35022006.html

Opublikowano

Siemka elyta :hi:

Opublikowano

:hi: Powitać. Sprawdziłem... turbo leje olejem przy zaworze upustowym ( bo to dziadostwo na dole to chyba nie od zmiennej geomertii) Luz na ośce jest nie wyczuwalny więc mam nadzieję, że to tylko uszczelka. Są jakieś zestawy naprawcze (uszczelki itp) do tego? Szkoda oddawać turbo do regeneracji jak brak luzu na ośce.

Opublikowano

:hi:

Opublikowano

:hi: Powitać. Sprawdziłem... turbo leje olejem przy zaworze upustowym ( bo to dziadostwo na dole to chyba nie od zmiennej geomertii) Luz na ośce jest nie wyczuwalny więc mam nadzieję, że to tylko uszczelka. Są jakieś zestawy naprawcze (uszczelki itp) do tego? Szkoda oddawać turbo do regeneracji jak brak luzu na ośce.

To turbo nie ma zmiennej geometrii, tam jest zawór WG, uszczelke znajdziesz w kazdym sklepie tylko ją dobrze opisz :)

Opublikowano

:hi: Powitać. Sprawdziłem... turbo leje olejem przy zaworze upustowym ( bo to dziadostwo na dole to chyba nie od zmiennej geomertii) Luz na ośce jest nie wyczuwalny więc mam nadzieję, że to tylko uszczelka. Są jakieś zestawy naprawcze (uszczelki itp) do tego? Szkoda oddawać turbo do regeneracji jak brak luzu na ośce.

To turbo nie ma zmiennej geometrii, tam jest zawór WG, uszczelke znajdziesz w kazdym sklepie tylko ją dobrze opisz :)

:facepalm: turbinki VNT15 ze zmieną geometrią są we wszystkich 110 konnych VP, w AFN-ach były montowane od samego poczatku tj od 96 roku. VNT15 montowane tez jest w silnikach 101 i 115KM na pompowtryskach

Opublikowano

:hi: Powitać. Sprawdziłem... turbo leje olejem przy zaworze upustowym ( bo to dziadostwo na dole to chyba nie od zmiennej geomertii) Luz na ośce jest nie wyczuwalny więc mam nadzieję, że to tylko uszczelka. Są jakieś zestawy naprawcze (uszczelki itp) do tego? Szkoda oddawać turbo do regeneracji jak brak luzu na ośce.

To turbo nie ma zmiennej geometrii, tam jest zawór WG, uszczelke znajdziesz w kazdym sklepie tylko ją dobrze opisz :)

:facepalm: turbinki VNT15 ze zmieną geometrią są we wszystkich 110 konnych VP, w AFN-ach były montowane od samego poczatku tj od 96 roku. VNT15 montowane tez jest w silnikach 101 i 115KM na pompowtryskach

ja ma AHU marne 90KM :decayed:

Opublikowano

:hi: Powitać. Sprawdziłem... turbo leje olejem przy zaworze upustowym ( bo to dziadostwo na dole to chyba nie od zmiennej geomertii) Luz na ośce jest nie wyczuwalny więc mam nadzieję, że to tylko uszczelka. Są jakieś zestawy naprawcze (uszczelki itp) do tego? Szkoda oddawać turbo do regeneracji jak brak luzu na ośce.

To turbo nie ma zmiennej geometrii, tam jest zawór WG, uszczelke znajdziesz w kazdym sklepie tylko ją dobrze opisz :)

:facepalm: turbinki VNT15 ze zmieną geometrią są we wszystkich 110 konnych VP, w AFN-ach były montowane od samego poczatku tj od 96 roku. VNT15 montowane tez jest w silnikach 101 i 115KM na pompowtryskach

ja ma AHU marne 90KM :decayed:

Racja, nie wiem czemu widziałem tam AFN. Nie masz, AHH miały.

Opublikowano

Witam po krotkiej przerwie,

Panowie, jest tutaj ktos, kto mam mozliwosc sciagniecia auta z UK - konkretnie irlandia polnocna?
chodzi mi o sam transport

ma ktos moze namiary na kolege, ktory byl na spocie(juz jakis czas temu) a4 z kierownica po prawej :)

dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...