Poganin Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Pierwszy mój samochód, niezawodny, woził nas wszędzie..A4 1995r. 1.6, 100KM Od kilku tygodni cieszymy się czymś takim: Technicznie jestem laikiem więc będę zadawał więcej pytań niż sprzedawał informacji. Wydaje mi się, że jest pełen pakiet S-Line, ale nie wiem jak do końca jest z tym wnętrzem - kierownica skórzana z emblematem S-line, szczotkowane aluminium, skórzane siodła, pełna elektryka + pamięć foteli ale podsufitówka jest jasna. - silnik 2.0T BPG 204KM - skrzynia automatyczna tiptronic - Quattro - czarny metalic - koła 18" - pełny pakiet S-line z zewnątrz - chrom na zewnątrz - listwy progowe w drzwiach z emblematem S line - el. szyberdach - el. szyby przód i tył - skórzana, wielofunkcyjna kierownica - dwustrefowy klimatronic - podgrzewane fotele - pamięć foteli - nagłośnienie BOSE - duża navi - bluetooth - 2 czytniki kart SD - DVD - zmieniarka 6CD - podłokietniki z przodu i z tyłu - klimatyzowany schowek - tempomat - czujnik deszczu - czujnik zmierzchu - Lusterko monochromatyczne - bixenon ze światłami do jazdy dziennej DLR Ponieważ się nie znam, nie wiem czy zawieszenie jest S-Line, dowiem się w środę i nie jestem pewny jak z tym wnętrzem. Mamy jeszcze amfibie:
turdzi Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 ale nie wiem jak do końca jest z tym wnętrzem - kierownica skórzana z emblematem S-line, szczotkowane aluminium, skórzane siodła, pełna elektryka + pamięć foteli ale podsufitówka jest jasna auto zza wielkiej wody , wiec na pewno masz zwykle fotele ale nie wiem jak z podsufitka na tamtym rynku.
topor Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 ładna:) silnik i naped idealny:D... jak moj złom mnie zdenerwuje to poszukam czegos takiego. btw... klapa chyba zwykla, nie s-line chyba ze zle widzę, no i zderzak tylny bez obrysowek czerwonych. i dziwi mnie antena na dachu jeszce