brunet_2004 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Proszę o analizę logów grupy 011BS w próbie statycznej (N75 [LDR] zawór regulujący ciśnienie doładowania). Ostatnio rozebrałem i przeczyściłem n75 i po tym zabiegu samochód w ogóle nie jechał. Przed czyszczeniem n75 silnik cicho chodził i auto naprawdę mało paliło. Jedynym mankamentem było słabe wkręcanie się na obroty do 2500. Oryginalnie miałem n75 7.21903.25 wg Pierburg, albo 1H0906627A. Zakupiłem nowy n75 Pierburga o nr 7.21903.75.0. Podobno n75 7.21903.25 wg Pierburg nie jest już produkowany. Auto chodzi lepiej, ale silnik głośniej pracuje i po przekroczeniu 2500 nie wkręca się tak jak wcześniej i więcej pali. Zgodnie z tym, co przeczytałem na forum w chwili przełączenia się w tryb OFF N75 osiąga wartość 0.0%, a ciśnienie w poz. 2 spada i utrzymuje się na stałym poziomie. w trybie ON: N75 osiąga wartość 100%, ciśnienie w poz. 2 wzrasta i utrzymuje stałą wartość. U mnie jest odwrotnie, czyli w chwili przełączenia się w tryb OFF N75 osiąga wartość niemal 100.0%, w trybie ON: N75 osiąga wartość 0,00%. O co chodzi? czyżby ten n75 trzeba adoptować?? Proszę o pomoc. Ponadto analizując EGR grupy 003 w próbie statycznej w trybie Basic Settings, wysterowanie zaworu powinno być w granicach 40%, a u mnie jest koło 90%. Inne parametry ciśnienia są OK. EGR nie cieknie i był ostatnio czyszczony. Nie wiem tylko, czy tłoczek który jest w EGR ma się przesuwać lekko, bo przy próbie zassania go przez przewód, musiałem się ostro nadymać, żeby się poruszył. Proszę o rady...
spanky Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Zgodnie z tym, co przeczytałem na forum w chwili przełączenia się w tryb OFF N75 osiąga wartość 0.0%, a ciśnienie w poz. 2 spada i utrzymuje się na stałym poziomie. w trybie ON: N75 osiąga wartość 100%, ciśnienie w poz. 2 wzrasta i utrzymuje stałą wartość. U mnie jest odwrotnie, czyli w chwili przełączenia się w tryb OFF N75 osiąga wartość niemal 100.0%, w trybie ON: N75 osiąga wartość 0,00%. O co chodzi? czyżby ten n75 trzeba adoptować?? Proszę o pomoc. to zle przeczytales ... 011BS u ciebie wyglada prawidlowo
brunet_2004 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2011 Logi porównałem sobie z tej strony. tam jest odwrotnie/ http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html Wystarczy wejść na opis sprawdzenia turbiny, są tam logi. Jeśli chodzi o ciśnienie, to jest tak jak u mnie. Ale wysterowanie zaworu jest na odwrót.
spanky Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Logi porównałem sobie z tej strony. tam jest odwrotnie/ http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html Wystarczy wejść na opis sprawdzenia turbiny, są tam logi. Jeśli chodzi o ciśnienie, to jest tak jak u mnie. Ale wysterowanie zaworu jest na odwrót. ehhhhhh .... opis jest na podstawie silnika V6 TDI a Ty masz R4 TDI .... takze nie szukaj dziury w doopie ...
lukjar7 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 dokładnie dla AKN sa inne wysterowania odwrotnie proporcjonalne jezeli chcesz sie dowiedziec czegos wiecej to zrob kpl logów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się