Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Moje pierwsze logi - pilnie proszę o pomoc.


YATES

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś zrobiłem moje pierwsze w życiu logi statyczne ze względu na niedawną awarię i wymianę silnika opisaną w dziale Diesel. Po wymianie silnika auto wpada często w tryb awaryjny. Stawiam na turbinę ale proszę was o diagnozę.

Grupy 000,001,002 http://vaglog.rtnet.pl/zong36_47839.html

Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/zong36_47840.html

Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/zong36_47841.html

Grupa 018 chyba pompki OK http://vaglog.rtnet.pl/zong36_47842.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tych logow nic nie wynika :thumbdown:

Tzn. co jest w nich złego , żle je zrobiłem,zapisałem czy poprostu złe bloki diagnozowałem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli chodzi o logowanie AJM to musisz zlogować takie grupy:

grupy statyczne: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023

grupy Basic Settings: 000, 003, 011:

- grupa 000 > basic settings: logować całość przez ok. 20s;

- grupa 003 > basic settings: logować całość przez ok. 50s

- grupa 011 > basic settings: logować całość przez ok. 50s

dynamiczne:

grupy dynamiczne: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK zrobię w najbliższym czasie logi kompletne tylko muszę najpierw uporać się z problemem braku zasilania na ECU bo dziś w czasie logów auto zgasło i już nie odpali. Błąś 18258 powertrain data bus Missing Message from ECU

Tylko mam pytanie o tę diagnozę którą zrobiłem - czy te grupy które zrobiłem i zapisałem to było poprawne logowanie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz pominąc grupe 000 w trybie Basic Settings

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz bardzo proszę o pomoc po moich ostatnich przeżyciach z wymianą silnika.

Przypomnę autko wchodzi bardzo często w tryb awaryjny przy 3 tys. obrotów. Dopiero po ponownym uruchomieniu silnika moc wraca ale tylko do czasu aż przekroczą np. na III biegu 3 tys. obrotów.

Logi statyczne:

Log (0 - 001)

Log (1 - 003)

Log (2 - 023)

Log (3 - 004)

Log (4 - 013)

Log (5 - 014)

Log (6 - 018)

Log (7 - 007)

Logi Basic Seting:

Log (0 - 003)

Log (1 - 011)

Dynamiczne jeśli będzie trzeba zrobię jak żona wróci z pracy i będzie mi obsługiwać laptopa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobię dynamiczne ale narazie spróbujcie ocenić stan samochodu ( szczególnie turbiny) po logach statycznych również w trybie Basic Seting grupy 3 i 11.[br]Dopisany: 21 Czerwiec 2011, 16:56_________________________________________________Mam jeszcze pytanko - jak zrobię logi dynamiczne skoro już przy 3 tys. obrotów auto mi wpada w tryb awaryjny. Czy na podstawie takiego logu będzie można coś ocenić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robisz dynamiczne, az do trybu awaryjnego.

Resetujesz auto i kolejna grupa.

011, 010 - najwazniejsze... jesli chodzi o Twoj przypadek.

Pozostałe tez wazne - 008,004,003 i 001 - ale moze wykonaj najpierw te dwie co wskazałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A oto logi dynamiczne grup 01,08,10,11- bardzo proszę o diagnozę. Grupę 011 próbowałem 4 razy logować .

Log (0 - 010)

Log (1 - 008)

Log (2 - 001)

Log (3 - 011,011,011,011)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tego się spodziewałem. A czy oprócz zapieczonej turbiny jest coś co budzi wasz niepokój ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wyczyscisz turbo i wymienisz termo... przyjdz znowu z kompletem logów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze takie pytanie - czy z tych logów można odczytać, że np. to przeładowanie spowodowane jest zapieczonymi kierownicami w turbinie, a nie np. padniętym zawórem N75 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze takie pytanie - czy z tych logów można odczytać, że np. to przeładowanie spowodowane jest zapieczonymi kierownicami w turbinie, a nie np. padniętym zawórem N75 ?

tak wprost .... nie mozna... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zaraz lecę zerknąć na N75 , może po wymianie silnika jakiś wężyk jest odłączony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...