Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Małe wachania obrotów na jałowym, wyczuwalne w kabinie.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, coś się dzieje z obrotami. Normalne obroty utrzymujące się na ~900. Wskazówka na biegu jałowym ruszą się w górę i w dół jakieś 2-4mm. Co kilkanaście sekund spada 2 kreski na obrotomierzu poniżej 1000 i zaraz wraca z powrotem do ~900 i tak w kółko. W momencie gdy spada do tych 2 kresek poniżej 1000 wyczuwalne jest coś jak by przytarło ? w silniku lub coś stawiło większy opór.

Opublikowano

Podepnij VAGa, przeczyść i zaadaptuj przepustnicę.

Opublikowano

U mnie spadały z 900 do około 700. Pomogła wymiana filtra paliwa, świec i przewodów zapłonowych i teraz wskazówka ani drgnie. Trzyma równo 900 cały czas. Nie wiem czemu wszyscy jak coś się dzieje na Vaga tak się rzucacie. Jak się nie sprawdzi samemu podstawowych rzeczy eksploatacyjnych to nie wiem co ma vag pomóc. Odnośnie czyszczenia przepustnicy to nie wiem komu wierzyć. Dzwoniłem do Aso i mi powiedzieli, że : "Przepustnicy się nie adaptuje, a czyszczenie pomaga tylko na chwile. Jeśli już coś się dzieje z przepustnicą to jest do wymiany, bo nie chodzi tutaj o trochę sadzy na klapce, tylko problemem jest zabrudzona elektronika."

Opublikowano

U mnie spadały z 900 do około 700. Pomogła wymiana filtra paliwa, świec i przewodów zapłonowych i teraz wskazówka ani drgnie. Trzyma równo 900 cały czas.

Spadły Ci z 900 na 700 i trzyma równo 900? Ahaa

Dzwoniłem do Aso i mi powiedzieli, że : "Przepustnicy się nie adaptuje, a czyszczenie pomaga tylko na chwile. Jeśli już coś się dzieje z przepustnicą to jest do wymiany, bo nie chodzi tutaj o trochę sadzy na klapce, tylko problemem jest zabrudzona elektronika."

ASO zarabia na wymianach, więc czego się spodziewałeś?

Sporo osób deklaruję że pomogło na dłuższy czas

Chyba warto spróbować i wydać kilkadziesiąt zł na czyszczenie i trochę czasu niż kupować nową za kilkaset.

A VAG jest po to żeby nie działać na ślepo

Opublikowano

Oboty po puszczeniu gazu na luzie lub przy zmiane biegu po wciśnięciu sprzęgła spadały mi do 700 i po kilku wachnięciach ustawiały się na 900. Teraz już się tak nie dzieje. Co do przepustnicy to nie twierdze, że należy wymieniać od razu. Napisałem tylko co powiedzieli w ASO. Jeśli chodzi o vaga to dużo osób pisze, że byli na vagu i nic nie stwierdzono, więc problem nie rozwiązany kasa wydana ( u mnie w mieście vag 100zł) a i tak trzeba na ślepo szukać.

Opublikowano

Po zatankowaniu paliwa na Shellu obroty tak jak by się uspokoiły, wahania dochodzą do 1 max 2 mm na zegarze.[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2011, 12:44_________________________________________________Co może być dalszą przyczyną wahania obrotów ?

Opublikowano

Oboty po puszczeniu gazu na luzie lub przy zmiane biegu po wciśnięciu sprzęgła spadały mi do 700 i po kilku wachnięciach ustawiały się na 900. Teraz już się tak nie dzieje. Co do przepustnicy to nie twierdze, że należy wymieniać od razu. Napisałem tylko co powiedzieli w ASO. Jeśli chodzi o vaga to dużo osób pisze, że byli na vagu i nic nie stwierdzono, więc problem nie rozwiązany kasa wydana ( u mnie w mieście vag 100zł) a i tak trzeba na ślepo szukać.

vaga kupujesz spokojnie za 400zł więc po czterech wizytach miałbyś już urządzenie. Bez Vaga przy Audi można wymienić klocki hamulcowe i wkłady od lusterek........

virus.....podjedź na spota Rzeszowskiego pogadaj z kolegami na 100% ktoś ma Vaga

Opublikowano

Kupiłem już, błędy jakie były to:

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 8D0 907 557 B

Component: 1,6L R4/2V MOTR HS D08

Coding: 04001

Shop #: WSC 00000

4 Faults Found:

00561 - Mixture Adaptation

15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

P0134 - 35-10 - - - Intermittent

17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded

P1328 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Opublikowano

Ogólnie to masz jakiś problem ze składem mieszanki więc do sprawdzenia wszystko co z tym związane:

1. dokładne sprawdzenie szczelności całego układu dolotowego powietrza

2.sprawdzenie regulatora ciśnienia paliwa

3.sprawdzenie poprawności działania lambdy( VAG)

4.sprawdzenie poprawności działania przepływki

5.sprawdzenie poprawności działania układu napowietrzania baku i odprowadzania oparów paliwa(zaworek N 80)

6.sprawdzenie szczelności (czy nie uszkodzona) odmy olejowej

Sama przepustnica jest ostatnim elementem który bym podejrzewał (bardziej to uszczelkę papierową pod przepustnicą).

Z błędów widać, że coś nie tak z lambdą ( może wtyczka nie styka lub przetarty kabel albo padnięta)

Opublikowano

Dodam, że po odkręceniu świec pierwsza ode mnie (jak stoję przed silnikiem) była mocno zasyfiona czymś czarnym tłustym, reszta była ok.

Opublikowano

Dodam, że po odkręceniu świec pierwsza ode mnie (jak stoję przed silnikiem) była mocno zasyfiona czymś czarnym tłustym, reszta była ok.

sprawdź ciśnienie na cylindrach....jeśli ok.....to sprawdź wtryskiwacz od zalanej świecy (najlepiej podmień)....potem sonda lambda zmierzyć napięcia........ja obstawiam wtryskiwacze zasyfione + świece........dolej do paliwa środek do czyszczenia wtryskiwaczy.....polecam Prestone LM, Motul.

Opublikowano

Jakie grupy warto wykonać dla statycznych logów ?

Opublikowano

Nie ma sensu powielania informacji, które już były wielokrotnie podawane.

To wszystko masz dostępne na Naszym Forum więc opcja :szukaj: Na początek wpisz w szukajkę 00561 i mnóstwo

info na ten temat masz do poczytania.

Opublikowano

Wracając do domu opuściłem dwie szyby, żeby oczyścić je z kropel deszczu. Podczas podnoszenia obroty spadły o jakieś ~300. Spróbowałem drugi raz i to samo.

Opublikowano

Oboty po puszczeniu gazu na luzie lub przy zmiane biegu po wciśnięciu sprzęgła spadały mi do 700 i po kilku wachnięciach ustawiały się na 900. Teraz już się tak nie dzieje. Co do przepustnicy to nie twierdze, że należy wymieniać od razu. Napisałem tylko co powiedzieli w ASO. Jeśli chodzi o vaga to dużo osób pisze, że byli na vagu i nic nie stwierdzono, więc problem nie rozwiązany kasa wydana ( u mnie w mieście vag 100zł) a i tak trzeba na ślepo szukać.

vaga kupujesz spokojnie za 400zł więc po czterech wizytach miałbyś już urządzenie. Bez Vaga przy Audi można wymienić klocki hamulcowe i wkłady od lusterek........

Ja bez vaga wymienilem świece, przewody, filtr paliwa, żarówki zegarów i naprawiłem centralny zamek, teraz się sam sobie dziwię jak ja to zrobiłem :).

Ja niedawno nabyłem auto więc zacząłem od wymiany podstawowych rzeczy i problem ustąpił. Ale faktycznie jeśli ktoś ma już dłużej auto i wie kiedy co było wymienione, to lepiej najpierw na vag sprawdzić niż błądzić na ślepo.

Opublikowano

Kolego póltora roku walczylem z objawani drgania wskazowki i terepania buda a do tego brakiem mocy,wymienialem caly uklad zaplonowy na poczatek ale to nic nie dalo...wymienialem praktycznie wszystko po koleji i nie bylo efektow.Ale to moja wina bo lazilem z autem po mechanikach za przyslowiowe "50zl"..W koncu miarka sie przebrala ,wybralem sie do konkretnych gosci po politechnice 3 letniej bodajze Rzeszowskiej.Owszem kosztowalo mnie to 350zl ale problemy rozwiazali w jeden dzien,naprawili auto bez ingerencji w komputer i bez kupna jakiej kolwiek czesci zamiennej.Dosc pseudo fachmanow i panów Edziow ze stodoły. :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...