virus191 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Witam, coś się dzieje z obrotami. Normalne obroty utrzymujące się na ~900. Wskazówka na biegu jałowym ruszą się w górę i w dół jakieś 2-4mm. Co kilkanaście sekund spada 2 kreski na obrotomierzu poniżej 1000 i zaraz wraca z powrotem do ~900 i tak w kółko. W momencie gdy spada do tych 2 kresek poniżej 1000 wyczuwalne jest coś jak by przytarło ? w silniku lub coś stawiło większy opór.
Labiel Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Podepnij VAGa, przeczyść i zaadaptuj przepustnicę.
mas0n Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Polecam ten temat http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=119717.0;highlight=obroty+ja%B3owym
serko Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 U mnie spadały z 900 do około 700. Pomogła wymiana filtra paliwa, świec i przewodów zapłonowych i teraz wskazówka ani drgnie. Trzyma równo 900 cały czas. Nie wiem czemu wszyscy jak coś się dzieje na Vaga tak się rzucacie. Jak się nie sprawdzi samemu podstawowych rzeczy eksploatacyjnych to nie wiem co ma vag pomóc. Odnośnie czyszczenia przepustnicy to nie wiem komu wierzyć. Dzwoniłem do Aso i mi powiedzieli, że : "Przepustnicy się nie adaptuje, a czyszczenie pomaga tylko na chwile. Jeśli już coś się dzieje z przepustnicą to jest do wymiany, bo nie chodzi tutaj o trochę sadzy na klapce, tylko problemem jest zabrudzona elektronika."
mas0n Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 U mnie spadały z 900 do około 700. Pomogła wymiana filtra paliwa, świec i przewodów zapłonowych i teraz wskazówka ani drgnie. Trzyma równo 900 cały czas. Spadły Ci z 900 na 700 i trzyma równo 900? Ahaa Dzwoniłem do Aso i mi powiedzieli, że : "Przepustnicy się nie adaptuje, a czyszczenie pomaga tylko na chwile. Jeśli już coś się dzieje z przepustnicą to jest do wymiany, bo nie chodzi tutaj o trochę sadzy na klapce, tylko problemem jest zabrudzona elektronika." ASO zarabia na wymianach, więc czego się spodziewałeś? Sporo osób deklaruję że pomogło na dłuższy czas Chyba warto spróbować i wydać kilkadziesiąt zł na czyszczenie i trochę czasu niż kupować nową za kilkaset. A VAG jest po to żeby nie działać na ślepo
serko Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Oboty po puszczeniu gazu na luzie lub przy zmiane biegu po wciśnięciu sprzęgła spadały mi do 700 i po kilku wachnięciach ustawiały się na 900. Teraz już się tak nie dzieje. Co do przepustnicy to nie twierdze, że należy wymieniać od razu. Napisałem tylko co powiedzieli w ASO. Jeśli chodzi o vaga to dużo osób pisze, że byli na vagu i nic nie stwierdzono, więc problem nie rozwiązany kasa wydana ( u mnie w mieście vag 100zł) a i tak trzeba na ślepo szukać.
virus191 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2011 Po zatankowaniu paliwa na Shellu obroty tak jak by się uspokoiły, wahania dochodzą do 1 max 2 mm na zegarze.[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2011, 12:44_________________________________________________Co może być dalszą przyczyną wahania obrotów ?
KICHOL Opublikowano 18 Czerwca 2011 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Oboty po puszczeniu gazu na luzie lub przy zmiane biegu po wciśnięciu sprzęgła spadały mi do 700 i po kilku wachnięciach ustawiały się na 900. Teraz już się tak nie dzieje. Co do przepustnicy to nie twierdze, że należy wymieniać od razu. Napisałem tylko co powiedzieli w ASO. Jeśli chodzi o vaga to dużo osób pisze, że byli na vagu i nic nie stwierdzono, więc problem nie rozwiązany kasa wydana ( u mnie w mieście vag 100zł) a i tak trzeba na ślepo szukać. vaga kupujesz spokojnie za 400zł więc po czterech wizytach miałbyś już urządzenie. Bez Vaga przy Audi można wymienić klocki hamulcowe i wkłady od lusterek........ virus.....podjedź na spota Rzeszowskiego pogadaj z kolegami na 100% ktoś ma Vaga
virus191 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2011 Kupiłem już, błędy jakie były to: VAG-COM Version: Release 409.1-S Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Controller: 8D0 907 557 B Component: 1,6L R4/2V MOTR HS D08 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 4 Faults Found: 00561 - Mixture Adaptation 15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-10 - - - Intermittent 17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded P1328 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A
motor144 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Ogólnie to masz jakiś problem ze składem mieszanki więc do sprawdzenia wszystko co z tym związane: 1. dokładne sprawdzenie szczelności całego układu dolotowego powietrza 2.sprawdzenie regulatora ciśnienia paliwa 3.sprawdzenie poprawności działania lambdy( VAG) 4.sprawdzenie poprawności działania przepływki 5.sprawdzenie poprawności działania układu napowietrzania baku i odprowadzania oparów paliwa(zaworek N 80) 6.sprawdzenie szczelności (czy nie uszkodzona) odmy olejowej Sama przepustnica jest ostatnim elementem który bym podejrzewał (bardziej to uszczelkę papierową pod przepustnicą). Z błędów widać, że coś nie tak z lambdą ( może wtyczka nie styka lub przetarty kabel albo padnięta)
virus191 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2011 Dodam, że po odkręceniu świec pierwsza ode mnie (jak stoję przed silnikiem) była mocno zasyfiona czymś czarnym tłustym, reszta była ok.
KICHOL Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Dodam, że po odkręceniu świec pierwsza ode mnie (jak stoję przed silnikiem) była mocno zasyfiona czymś czarnym tłustym, reszta była ok. sprawdź ciśnienie na cylindrach....jeśli ok.....to sprawdź wtryskiwacz od zalanej świecy (najlepiej podmień)....potem sonda lambda zmierzyć napięcia........ja obstawiam wtryskiwacze zasyfione + świece........dolej do paliwa środek do czyszczenia wtryskiwaczy.....polecam Prestone LM, Motul.
virus191 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2011 Jakie grupy warto wykonać dla statycznych logów ?
motor144 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Nie ma sensu powielania informacji, które już były wielokrotnie podawane. To wszystko masz dostępne na Naszym Forum więc opcja Na początek wpisz w szukajkę 00561 i mnóstwo info na ten temat masz do poczytania.
virus191 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2011 Wracając do domu opuściłem dwie szyby, żeby oczyścić je z kropel deszczu. Podczas podnoszenia obroty spadły o jakieś ~300. Spróbowałem drugi raz i to samo.
serko Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Oboty po puszczeniu gazu na luzie lub przy zmiane biegu po wciśnięciu sprzęgła spadały mi do 700 i po kilku wachnięciach ustawiały się na 900. Teraz już się tak nie dzieje. Co do przepustnicy to nie twierdze, że należy wymieniać od razu. Napisałem tylko co powiedzieli w ASO. Jeśli chodzi o vaga to dużo osób pisze, że byli na vagu i nic nie stwierdzono, więc problem nie rozwiązany kasa wydana ( u mnie w mieście vag 100zł) a i tak trzeba na ślepo szukać. vaga kupujesz spokojnie za 400zł więc po czterech wizytach miałbyś już urządzenie. Bez Vaga przy Audi można wymienić klocki hamulcowe i wkłady od lusterek........ Ja bez vaga wymienilem świece, przewody, filtr paliwa, żarówki zegarów i naprawiłem centralny zamek, teraz się sam sobie dziwię jak ja to zrobiłem . Ja niedawno nabyłem auto więc zacząłem od wymiany podstawowych rzeczy i problem ustąpił. Ale faktycznie jeśli ktoś ma już dłużej auto i wie kiedy co było wymienione, to lepiej najpierw na vag sprawdzić niż błądzić na ślepo.
baraka Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Kolego póltora roku walczylem z objawani drgania wskazowki i terepania buda a do tego brakiem mocy,wymienialem caly uklad zaplonowy na poczatek ale to nic nie dalo...wymienialem praktycznie wszystko po koleji i nie bylo efektow.Ale to moja wina bo lazilem z autem po mechanikach za przyslowiowe "50zl"..W koncu miarka sie przebrala ,wybralem sie do konkretnych gosci po politechnice 3 letniej bodajze Rzeszowskiej.Owszem kosztowalo mnie to 350zl ale problemy rozwiazali w jeden dzien,naprawili auto bez ingerencji w komputer i bez kupna jakiej kolwiek czesci zamiennej.Dosc pseudo fachmanow i panów Edziow ze stodoły.
virus191 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zrobiłem logi statyczne: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=209542.new#new
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się