gawey Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 mam takie pytanko czy wszystkie modele tak maja ze jak zdjalem przednie kolo to tarcza moge krecic wzgledem piasty nie sa skrecone ze soba i tu pytanie czy moglo sie cos przestawic wyrownowazenie tarczy i czy z tego powodu moze wyc chuczec kolo i jeszcze jedno pytanie cz jest jakis sposob na znalezienie prawidlowej pozycji jak nie ma zadnych znakow? z gory dzieki za info
OLIVER Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Witaj tak ten typ tak ma... Nie powinno sie przestawiać tarczy otworami w zględem piasty ... Jest ona ułożona i przytarta od początku założenia nowej tarczy ...masz pięć możliwości by ustawić jak była przestawiając kolejno o jeden otwór :)i wykonując jazdę próbną i stwierdzenia czy tak jest lepiej czy gorzej....
Dev Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 jeżeli chcesz miec pewnosc że jest prosto to musisz zdjac zacisk z jarzmem nastepnie tarcze, piaste i tarcze wewnatrz oczysc szczotką na szlifierce katowej następnie przykrec tarcze dwiema srubami do piasty na tarczy masz mały fi6 pogłębiony otworek wiertłem fi5 przewierc piaste, wiertło najlepiej kobaltowe do nierdzewki (kupisz w Castoramie 15zł) nastepnie przegwintuj otwór gwintownikiem M6 i wkrec śrube z łbem stozkowym na śrubokret (kupisz też w Castoramie, nierdzewną, długosc 12mm) załóz jarzmo z zaciskiem i gotowe :good: pomiedzy tarcze i piaste daj troche smaru (miedz lub syntetyk ale tylko troche)
gawey Opublikowano 4 Lipca 2011 Autor Opublikowano 4 Lipca 2011 Ale jak bede wiedzial ze sa one dobrze ustawione wzgledem siebie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się