Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Piasta a tarcza ? przód a wyrównoważenie? pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam takie pytanko czy wszystkie modele tak maja ze jak zdjalem przednie kolo to tarcza moge krecic wzgledem piasty nie sa skrecone ze soba i tu pytanie czy moglo sie cos przestawic wyrownowazenie tarczy i czy z tego powodu moze wyc chuczec kolo i jeszcze jedno pytanie cz jest jakis sposob na znalezienie prawidlowej pozycji jak nie ma zadnych znakow?

z gory dzieki za info

Opublikowano

Witaj :hi:

tak ten typ tak ma...

Nie powinno sie przestawiać tarczy otworami w zględem piasty ...

Jest ona ułożona i przytarta od początku założenia nowej tarczy ...masz pięć możliwości by ustawić jak była przestawiając kolejno o jeden otwór :)i wykonując jazdę próbną i stwierdzenia czy tak jest lepiej czy gorzej.... :hi:

Opublikowano

jeżeli chcesz miec pewnosc że jest prosto to musisz zdjac zacisk z jarzmem

nastepnie tarcze, piaste i tarcze wewnatrz oczysc szczotką na szlifierce katowej

następnie przykrec tarcze dwiema srubami do piasty

na tarczy masz mały fi6 pogłębiony otworek

wiertłem fi5 przewierc piaste, wiertło najlepiej kobaltowe do nierdzewki (kupisz w Castoramie 15zł)

nastepnie przegwintuj otwór gwintownikiem M6 i wkrec śrube z łbem stozkowym na śrubokret

(kupisz też w Castoramie, nierdzewną, długosc 12mm)

załóz jarzmo z zaciskiem i gotowe :good: :good: :good:

pomiedzy tarcze i piaste daj troche smaru (miedz lub syntetyk ale tylko troche)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...