PABLO Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 Ale Turdzi ma twardsze zawieszenie ode mnie... Tak zgadza się, zapomniałem
pawel1380 Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 pawel tak wlasnie zorbie.Ale prowadzi sie teraz ta franca wogle mi sie nie chce wsiadac do STI teraz Zrzucisz bedzie ZNACZACA poprawa. Ja bawiłem sie cisnieniem bardzo długo zeby znalezc optimum. I znalazłem moim zdaniem. Sasiad jak zalozył 19 do A5 na lato i dał mi auto zebym mu cos zalatwil w serwisie to myslalem ze mi aparat z zebow spadnie.. Jade na profesjonalna wulkanizacje a tam w kazdym kole 3,3 bara Tacy debile pracują po wulkanizacjach.A on by pewnie tego nie wiedział...i tak jezdził..nowe felgi,nowe gumy.. Auto podskakiwało jak piłka,nawet szyberdach jeczał przy przebiegu 2tys km Zrzuciłem na 2.5przod 2,3 tył i jak poduszkowiec
_Makki_ Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 Pawel1380: BTW to ile wedlug Ciebie ja powinienem miec w 255/30R20? Turdzi: Jakie te opony maja load index?
PABLO Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 Auto podskakiwało jak piłka,nawet szyberdach jeczał przy przebiegu 2tys km Zrzuciłem na 2.5przod 2,3 tył i jak poduszkowiec Ale nie uważasz ze to 2.3 na tył to nie za mało :?: Jak walnie przy ponad 100km/h w dziurę to mogą być tego skutki Ja mam tył i przód 2.5. Turdzi sorry za
turdzi Opublikowano 4 Lipca 2011 Autor Opublikowano 4 Lipca 2011 93Y ale musze sprawdzic. PABLO spoko , zawsze sie czegos ciekawego czowiek dowie
pawel1380 Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 Pablo ja jezdze praktycznie zawsze sam z pustym bagaznikiem.O waleniu w dziurę przy 100 na godzinę to ja nawet nie mysle...tyle ze pomysl jaka musi byc szeroka ta dziura zebym wpadl cala 265mm opona w nia.. :gwizdanie: Nie zdarzyło mi sie to jeszcze... Przy rozmiarze 265/30/20 producent podaje minimalne cisnienie z tyłu przy moim silniku na 2,2 bara. Ja mam przod około 2,5-2,6 bara.A mam ciezszy motor od Pawła.Da 2,5 i bedzie dobrze tym bardziej ze i tak ma wyzszy profil ode mnie. Makki myślę ze powinienes dac co najmniej tyle co ja.Masz jeszcze mniej miesa ode mnie.tyle ze ciut pewnie lzejszy woz choc tego pewien nie jestem...i kolejna sprawa o ktorej zapominacie... Szerokosc opony tez ma znaczenie.Na wiekszej powierzchni gumy nacisk jednostkowy jest mniejszy...lub na odwrot.. im wezsza opona tym wiekszy nacisk jednostkowy...zreszta co ja wam bede mowił napewno to wiecie. A niestety nie mam doswiadczenia we wszystkich rozmiarach wiec sami tez musicie popracowac nad tym(nigdy nie jezdzilem z guma 225/40/19) I konczac napisałem "poduszkowiec" w porownaniu do poprzednich odczuc.. Nadal oczywiscie jest stosunkowo twardo..
kuredu Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 jestem zdziwiony tymi ciśnieniami - u mnie przy lekkim aucie jest wlepka że na 245/40 18 to min 2.5 a że na 20 2.2. ktoś podaję to
Flyer Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Dokladnie... ja sam mam 2.4-2.5 przy 18", a przy 19" mialem 2.8/2.6
pawel1380 Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 nie podajecie panowie widełek. Ja jezdze sam jak mówiłem. Kuredu na 18 masz 2.5 minimum tył? Wątpię... 2.8 podaje producent przy 20 calach w moim aucie z przodu. Jesli daję 2,6 2,5 i patrzę czy wszystko z oponami to wierzcie mi nic sie nie dzieje. Tym bardziej ze jak jezdze na trasie to cisnienie sie zwieksza...wiadomo.. Ja sobie chwalę i jest wszytko OK. Kurcze miałem kiedys fajna tabelka z netu dla cisnien w Audi ale gdzies mi zginęła..
kuredu Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 napisałem przecież min 2.5 bo przy obciążeniu jest więcej. zrobię później fotkę to wkleję.
pawel1380 Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Kurcze nie mogę tego znalezc Ale ze zwykłej strony Goodyear kurdeu minimum u Ciebie z tyłu to nawet 2.0 bara przy 19..choc sam mysle ze to chyba za mało.. Jak widac wiele zalezy od modelu gumy.. Ja na 20 mam twarde boki i szeroki kapec. http://goodyear.tiremanager.eu/pl_pl/tires.aspx
turdzi Opublikowano 5 Lipca 2011 Autor Opublikowano 5 Lipca 2011 Pieknie to by wugladaly 20" ale to niestety nie dla mnie.Zapodalem 2.3 przod i tyl i jest zdecydowanie lepiej.
pawel1380 Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 2,3 przod? Paweł 2,3 przod to mało...to znowu nie przesadzaj... Sprawdz czy Twoj producent opon nie ma tabelek cisnien na swoje produkty..a nuż...
pawel1380 Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 :decayed: teraz bedzie troche wiecej jadł.. :decayed: Ale jak Ci sie dobrze jezdzi to najwazniejsze
turdzi Opublikowano 5 Lipca 2011 Autor Opublikowano 5 Lipca 2011 Nie no spoko , ale jeszcze sie troche pobawie , mam ogolnie tyle rzeczy na glowie ostatnio ze nie mam jak zabardzo nacieszysc sie autem.
Staszek20VT Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 turdzi, bardzo, bardzo dobry wybór felgi, ale z szerokością to jak już słyszałeś wiele razy - za wąsko... Szkoda rantów. Autko wygląda zarypiaszczo, gratuluję i trochę zazdroszczę Osiągi na spalanie, też zadziwiające...
Gość mmcv Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 ALE AUTO :kox: :kox: TURDZI wkoncu widze zakupiles B8 ... jakos pominolem ten watek - pomimo ze mial 20 stron ale umknol mi Gratuluje zakupu ... jak to mowia lepiej pozno niz wcale . Sliczny samochod , super motorownia , piekne wyposazenie ( z marzen brakuje tylko B&O). Rozumiem ze navi 3g na pokladzie i takie tam zajebistosci . Rotory rozwalaja na zdjeciach na zywo podejrzewam ze jeszcze lepiej . Bezawaryjnosci :good: Piekne AUTO :hi:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się