pawel1380 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Paweł, artykuł w sam raz na czasie dla Ciebie nawet felga http://www.detailer.pl/blog/2011/06/ochrona-od-nowosci-audi-a8-quattro/ ... tylko nie podoba mi się, że felgi zabezpieczali założone na aucie a co z wewnętrzną stroną gdzie najwięcej się zbiera pyłu i innego syfu z drogi no chyba, że właściciel nie życzył sobie ściągania koła. No właściciel aż takim pedantem to nie jest
turdzi Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2011 Paweł, artykuł w sam raz na czasie dla Ciebie nawet felga http://www.detailer.pl/blog/2011/06/ochrona-od-nowosci-audi-a8-quattro/ ... tylko nie podoba mi się, że felgi zabezpieczali założone na aucie a co z wewnętrzną stroną gdzie najwięcej się zbiera pyłu i innego syfu z drogi no chyba, że właściciel nie życzył sobie ściągania koła. No właściciel aż takim pedantem to nie jest chetnie bym sie pobawil , male dziecko zmienia jednak szybko priorytety , moze jak wysle zone z mala do rodzicow na pare dni to znajde czas.
Młody_drog Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Piękne felgi, ale pewnie piękna jest też cena ? W Aso kupiłeś?
turdzi Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2011 tak , ale dopisane sa do samochodu , wiec dostalem "dobra" cene , ale i tak starczylo by na calkiem spoko dupowoz do miasta
Młody_drog Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 hehe. Ale efekt się liczy, kiedy zakładasz ?
turdzi Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2011 Powiem tak , nie wiem czy kiedys jeszcze kupie nowe auto ale zawsze musi byc ten pierwszy raz wiec jak juz isc to na calosc. Zamowilem dopiero opony , nie wiem czy bedemiaec czas zalozyc przed nastepnym weekendem.[br]Dopisany: 25 Czerwiec 2011, 00:24_________________________________________________Dzis peklo 300km , srednie spalanie z docierania w miescie wieczorowa pora spadlo do 11.1 przy czym jezdze dosc dynamicznie , 1/2 lub nawet 2/3 gazu i krece do 4000 tys. na kazdym biegu , tak od swiatel do swiatel.Musze przyznac ze jestem pod wrazeniem , niezle jak na 1650kg i AWD :gwizdanie: Do tego najbardziej jestem zadowolony ze auto odczuwam jako bardzo lekkie , robi wrazenie ze jest lzejsze niz poprzednie BRD mino ze tak nie jest.To pewnie kwestia bezpsredniego ukladu kierowniczego i tego ze nie dowalony wyposazeniem.Tu jak dla mnie 3.0 TDI lezy na calej lini , bo mimo ze prowadzi sie dobrze ja zawsze czuem tego wielkiego kloca pod maska. Mam nadzieje ze poweekendzie peknie 500 a w przyszly weekend bedzie go juz mozna troszke pkrecic.Przynajmniej taki jest plan
Młody_drog Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Ile się powinno tak 'docierać' ten silnik?
turdzi Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2011 1000 km tak jak wyzej ,a po tysiacu kolejne 500 mozna krecic wyzej , ale dalej bez pelnego gazu. Audi niby nie zaleca, ale zapodam mu chyba zmiane oleju po 2000 tys.
variocustoms Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 jeden z sąsiadów ma B8 2.0 TFSIq w Avancie (szary ciemny coś al'a stare TT - kolor ), dzisiaj słyszałem jak daje po gazie przyspieszając dosyć dynamicznie i powiem, że na seryjnym wydechu w miarę fajnie słychać ten motorek
turdzi Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2011 czasy sie zmienily dla mnie brzmi jak 1.4 czy 1.6 w zyciu bym w kabienie nie powiedzial ze to 2.0 , ale sam dzwiek spoko , i fajnie slycha swist turbinki
variocustoms Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 generalnie silniki doładowane są bardziej ciche, dla mnie wzorem brzmienia 2.0 to Alfa Romeo i Honda z V-tec, reszta to dziadkowozy co do dźwięku, mam na myśli R4 a nie np. 2.0 V6T z Maserati albo Alfy GTV bo te fajnie gadają
Prezes_CCCO Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Gratuluję super i mądrze skonfigurowanej furki heh po ciężkich trudach i kombinacjach pewnie Ale to za***iście pewnie tak konfigurować sobie furkę a nie zostać postawionym przed faktem dokonanym w postaci używki W sumie to nie ma co reżać no może, poza kierą od tt/r8 w alcantarze jak w rs6 ładnie by koksu dodała , ale aż szkoda ściągać obecną nówkę ... Rotory są piękne i tak jak zawsze byłem za felą rs6 II tak jej notowania kapkę spadły w stosunku do Rotorów JEST PIĘKNIE prawie mój ideał tylko gdyby w sedanie była strasznie powoli mi zajmuje przekonywanie się do b8 w avancie , ale to gust a z nim wiadomo jak jest
źrebak Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 1000 km tak jak wyzej ,a po tysiacu kolejne 500 mozna krecic wyzej , ale dalej bez pelnego gazu. Audi niby nie zaleca, ale zapodam mu chyba zmiane oleju po 2000 tys. Ford również nie zaleca wymiany po 2k, jednak ja zdecydowałem się olej zmienić w S-MAXie. Nie zaszkodzi
turdzi Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2011 Gratuluję super i mądrze skonfigurowanej furki heh po ciężkich trudach i kombinacjach pewnie Ale to za***iście pewnie tak konfigurować sobie furkę a nie zostać postawionym przed faktem dokonanym w postaci używki W sumie to nie ma co reżać no może, poza kierą od tt/r8 w alcantarze jak w rs6 ładnie by koksu dodała , ale aż szkoda ściągać obecną nówkę ... Rotory są piękne i tak jak zawsze byłem za felą rs6 II tak jej notowania kapkę spadły w stosunku do Rotorów JEST PIĘKNIE prawie mój ideał tylko gdyby w sedanie była strasznie powoli mi zajmuje przekonywanie się do b8 w avancie , ale to gust a z nim wiadomo jak jest dzieki , rzezania raczej nie będzie , w środku nic nie potrzeba , może kieds sobie zmienię kierowniczkę.Bardzo mi sie podoba Sline z A7/A6 C7 ale nie wiem czy podejdzie. Co do samego Avanta , to jest tak jak mówisz mi sedan akurat w B8 sie bardziej podoba , ale niestety musze miec duza przestrzeń ładunkowa dlatego zdecydowałem sie na to nadwozie.Do tego w Skandynawii ciężko jest potem sprzedać sedana bo wszyscy wola kombi. Ford również nie zaleca wymiany po 2k, jednak ja zdecydowałem się olej zmienić w S-MAXie. Nie zaszkodzi chyba nikt nie zaleca ale zawsze dobrze wypluskać trochę opiłków.
Detailer Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Istotnie felgi przepiękne! Paweł, artykuł w sam raz na czasie dla Ciebie nawet felga http://www.detailer.pl/blog/2011/06/ochrona-od-nowosci-audi-a8-quattro/ ... tylko nie podoba mi się, że felgi zabezpieczali założone na aucie a co z wewnętrzną stroną gdzie najwięcej się zbiera pyłu i innego syfu z drogi no chyba, że właściciel nie życzył sobie ściągania koła. Dzięki za zauważenie naszego bloga. Odnośnie zabezpieczenia felg - wosk poszedł również na wewnętrzną stronę, przy takiej budowie felgi i fakcie, że jest ona nowa nie było potrzeby ściągania kół. Pozdrawiamy! Zespół Detailer.pl
tomalq Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 mógłbyś zdradzić ile Cie kosztowało to autko? (palę z zazdrości )
turdzi Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2011 Ale po co , ja mieszkam i pracuje w Norwegii , realia sa zupelnie inne od kosztow zycia , po zarobiki na samych cenach samochodow konczac , tak ze sama cena ci nic nie powie a jedynie cie pewnie zszokuje.Wyposazenie auta to nie tajemnica wiec mozesz sobie sprawdzic w konfiguratorze na Audi.pl.Pewnie wyjdzie ok 200-230K.Jedno jest pewne w PL nowe samochody sa potwornie drogie
tomalq Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 ok, dzięki za odpowiedź - nie zauważyłem, że jesteś w Norwegii. Pytałem bo rozglądam się obecnie za podobnym autem.
turdzi Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2011 Ale nie drozsze niz w Norwegii.. W stosunku do zarobkow 4 razy tansze , to tak jak bym kupil to auto w PL za 70K.........
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się